24. Yalan .

8.3K 379 6
                                    


Aylin

Yeni bir sabaha günaydın dedim ve inanın hiç bu kadar rahat olamıştım.  Dün bir karar aldım çok düşündüm ama sonunda bir karar aldım.
ben hiç bir şeye üzülmeğeceyim biraz kendime zaman ayırmam gerek bu son olaylar beni iyice yıpratdı .

Üzerimi değistirip koşar adımlarla aşağıya indim .

"Oooo bakıyorum da yüzünde güller açıyor bu pek hayra alamet değil sanırım sen hep sabah sabah sinirle  konuşurdun"

'Ah be Sultan bundan sonra böyle artık '

"İnşallah kızım sen hep gül bitanem "

' eee sen niye böyle giyindin simsiyah bir yere mi gidiyorsun ?'

"Ah evet yavrum ben sana söylemeyi unuttum yaşlılık işte bu gün Fadime teyzenin kardeşi vefat etmiş oraya gidiyorum defn için "

'Ya çok üzüldüm şimdi.
Allah rahmet etsin '

'Sultanım ...'

"Efendim yavrum "

'Sen şimdi taaa orayamı gidiceksin? '

"Evet kuzum üzülme yarın akşama dönerim merak etme seni evde tek bırakmıyorum "

'E..kim gelicek peki ?'

" ya şu Ada kızıma dedim ama o da işim var dedi kabul etmedi ama daha iyi birini buldum "

'Kim ?'

"Sarp hem gözüm arkada kalmıycak hem de erkek adam seni korur o en iyisi o
Zaten siz kardeş sayılırsınız birlikte büyüdünüz nerdeyse komşulardan sizi kuzen sanıyor yani bir problem yok kızım "

' Yok ya o gelmesin'
dedim telaşla.

" niye ?"
Dedi

' çünkü....biz onunla küsdük '
Dedim .

" AA..siz çocukmusunuz evladım hem ben Sarpa söyledim eğer öyle cidden kırgın olsaydı kabul etmezdi sen merak etme çoktan unutmuştur o hem öğle kin tutan bir çocuk değil biliyorsun. "

' Tamam ya tamam senden kurtuluş yok be Sultan '
Daha fazla ısrar edersem şüphelenmesi iyi olmazdı benim için zaten ben Sarpı bir bahaneyle yollardım evden.

" Ha şöyle hadi ben kaçtım "

' Ya Sultanım izleme şu saçma dizileri bak konuşman iğice kaydı .
ya babannemlemi konuşuyorum yoksa pis yedili deki orçoylamı belli değil yani 'dedim bana bir öpücük bıraktı ve gitti.
O gitti gitmesine de daha on dakika olmadan Sarp kapıda bitti ya ne diğe geldiki şimdi böyle erkenden.
Zaten ona nasıl davransam bilemiyorum hem kalbini kırmamak , hemde boşuna umut vermemek istiyorum sadece.
Kapıyı actım ve

"Hoşgeldin "dedim

'Hoşbulduk 'dedi O , da.
Salon geçip oturduk .
T

am beş dakikadır ikimizdende  çıt  çıkmıyor nerdeyse ama bu sessizliği bozan Sarp oldu.

"O gün Yaptıklarım için özür dilerim Aylin Burağı sevdiğini bilmiyordum "

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin