Aylin
Ne yapmalıyım ne?
Bir yanda hocam dediğim ama sevgilim olmaya çalışan adam ,
diğer yanda KANKAM dediğim sevgimi çalmaya çalışan adam .
siz olsanız ne yapardınız kimi ...
kimi seçerdiniz ?
O kadar soru var ki , şu an kafamda ama maalesef aradığım cevapları bulamıyorum bir türlü .
niye ya niye ???
benim başıma geliyor hep böğle saçma olaylar derken birden daha kafama yeni Dank etmiş gibi tutduğum eli hemen bıraktım ."Aylin bir şey mi oldu ?"dedi.
' Bu çok yanlış '
"Yanlış falan değil "
' Hayır yanlış hem de en başından beri '
Burak
Gitme lütfen beni bırakma sensiz yapamam ki , sana ne kadar bağlandığımı görmüyormusun , seni ne kadar sevdiğimi .
Aylin
Tabiki yanlış daha ona karşı olan hisslerimi bile bilmezken onun beni sevdiğini bile bile onun duygularıyla oynuyamam ben .
Burak hocamdı evet ama sorun bu değildi ki , asıl sorun ona karşı ne hissettiğimi bilmememdi yoksa ben onu gerçekten sevdiğimi bilsem dünyanın bütün yasakları bir olsa yine de vazgeçmezdim sevdiğimden .Arkama bile bakmadan oradan koşarak uzaklaştım arkamdaysa kırık bir kalp mi ,
yoksa seven bir adam mı bıraktım bilmiyorum .Okuldan koşarak uzaklaştım eve vardığımda fazla konuşmadan odama çıktım.
Kafamda bir sürü soru vardı .
Ama benŞu an peçetelerden bir dağ yapmış kendimi kayb etmişcesine ağlıyordum.
Ya kahr olası hisslerim ne saçma bir durum ya ben ne hissediyorum .
Sarp desen nefret ettiğimi söyleyemem ama bu gün düşündümde ben ona çokmu haksızlık ediyorum acaba ?
sonuçta o beni seviyor hem de çok seviyor buna bir şüphe yok peki ben onu sevebilirmiyim ?Benim hakkımda her şeyi biliyor.
Beni koruyup,kolluyor.
Bana şiir bile yazmış yaaa.
Beni kırmaktan korkuyor.
Peki ben ne yapıyorum kocaman bir hiç .
ona bunu yapmaya hakkım yok o bunların hiç birini haketmiyor .
Aslında ben Sarpi hiç hakk etmedim ki ,
ne onu , ne de onun uçsuz bucaksız sevgisini .
Ama onu seviyorum dersem yalan olur ona karşı hissetiğim şey aşk değildi.
Ya Burak hoca onu aslında onu hiç tanımıyorum .
Hani bana ufaklık diyip sinir ediyor ya aslında seviyorum .
saçma evet çok saçma ama ben onun beni sinir etmesini seviyorum .
Durup durup bana saçma sapan şeyler söylemesini ,
bir türlü vazgeçmemesini seviyorum .
Hani bir keresinde bize gelmişti ya Sultanımın gözüne girme çabalarına o zaman anlam verememiştim şimdi anlıyorum nedenini.
ahh çok aptalım ya o gün gerçekten deriden kemikten çıkmıştı göze giricem diğe 😊
Bir de şöyle gülünce dudağının kenarı kvrılıyor ya offf çok çekici oluyor.
ne yalan söyliyim şimdi adam beni seviyor sanırım ama eminde değilim ki , ne ondan nede kendi hisslerimden.
Ah kafamı karıştırdın işte Genç moruk.Şimdi siz söyleyin ben ne hissediyorum kimi seviyorum ben bile daha bilmiyorum .
Keşke bir ada olsaydı kimsenin olmadığı bir yer birde kulube isterim oraya atsaydılar beni ne güzel yaşardım öğel bir başıma , yalnız ,sessiz ,sakin bir hayat idal hayalim nerdeyse.
Bu kadar sitres ve karmaşa olmazdı belki hayatımda daha mutlu olurdum belki.****
Yorum ve voteleri bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...