"Neden bu kadar erken gitmeye karar verdin hiç anlamadım zaten"
' Eh yavrum gidiyim artık hem babanda özlemiş bilirsin bensiz hiç bir işi beceremez ya'
"Sen nasıl istersen tabi ama keşke biraz daha kalsaydın"
' Yok yavrum gidiyim artık hem sizde gelirsiniz arada evdekilerde sizi özledi bu arada sanada deyişiklik olur'
" Bakarız tabi arada bizde uğrarız "
' Hoşcakalın yavrum kendine ve bu 3 yaramaz çocuğa iyi bak'
" Tabiki ama en azından Burağın bırakmasına izin verseydin keşke "
' Yok yok seni evde yalnız bırakmasın ben giderim taksi geldi zaten aklım burda kalır sonra'
" Tamam anne hoşcakal kendine iyi bak"
'Hoşcakalın '
*****
' Aşkım nerdesin?'
" Mutfaktayım hayatım"
' Hım..Burak ben bir şey diyicektim'
" Söyle canım"
' Bu akşam dışarıdamı yemek yesek'
" Tamam yiyelim nasıl istersen sen hazırlan bende gelirim birazdan"
' Aslında ben şey...'
" Ne?"
' Burak Mertin restoranına gidelim mi hem onu görmek istiyorum uzun zaman oldu tabi senin içinde bir sorun yoksa'
" Hala inanmıyorsun dimi bana bak gerçekten benimle Mertin arasında hiç bir sorun yok biz anlaştık o da beni anladı hem ben senin onun arkadaşın olarak nasıl değer verdiyini biliyorum"
' Teşekkürler anlayışın için'
" Aslında doğruyu söylemem gerekirse bu işte şu Yasemininde az payı yok yani ona olan aşkını görünce Merte olan nefretim azaldı "
' Ya ...çok kötüsün'
" En azından adamın aklı nerde biliyorum içim rahat o yüzden"
' Ah...Burak sen hiç akıllanmıycaksın '
"Tamam hadi git hazırlan gidelim"
****
Restorana vardığımızda Oğuz bizi karşıladı içerde güzel bir yere oturduk.' Hoşgeldiniz Aylin abla'
"Hoşbulduk Oğuz Mert yok mu?"
' Gelirler birazdan Yasemin hanımın bir işi çıkmış onunla birlikte gittiler birazdan burda olurlar '
" Anladım e..işler nasıl gidiyor "
' Abla vallah işler iyide seni özledik arada bir uğrasan iyi olur'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...