40. Hayat...

3.4K 137 10
                                    

Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra görüşmek çok güzel yeni bölüm hakkında yorum ve votelerinizi bekliyorum😙😙😙

***

Aylin

Güzel bir güne daha merhaba diyorum .
Arkamda kalan acı , tatlı , mutlu ya da mutsuz geçirdiyim günler oldu ama oldu!
Her şeyi geride bırakarak yeni bir sayfa açıyorum bugün Buraksız geçirdiyim her saniyenin intikamını almak adına yaşıyıcağım ben belki biraz geç anladım ama aslında bu hayatdaki en deyerli varlığımın hatta tek deyerli varlığımın o olduğunu anladım .
artık geri adım atmak yok , artık korkmak yok !
Her saniyemde, her nefes alışımda seni biraz daha kalbime yazmak istiyorum.
E.... madem sabah sabah böyle aşka gelmişim bugünü böyle bırakmaz yakışmaz bize aldım elime telefonu neydi ya o söz bir düşünelim ha...buldum " seviyorsan bir ara bence" e... bizdede o sevgiden bol olunca hemen arama tuşuna gitti elim.

(+Aylin, -Burak)

+ Her günüme güneş gibi doğan adam seni seviyorum.

+ Burak ....Burak ordamısın ???

- ım...hı..şey yani evet evet burdayım bir sorun mu var?

+ yok sorun yokta uzun bir süre öylece sesiz kalınca bir şey oldu sandım

- yok bir şey olmadıda her sabah böyle güzel sözlerle uyanmadığım için uyku halinde olan beynim idrak etmekte zorluk çekti sadece o kadar.

+ Ha iyi o zaman sen daha uykulusun galiba o zaman şöyle yapalım sana yarım saat süre hemn o yataktan kalkıb hazırlanıyorsun sonrada beni arıyorsun seninle bugün çok güzel bir gün pilanladım .

- tamam baş üstüne reis .

Burak

Aslında Aylin benim işimi kolaylaştırıyordu ona hasta olduğumu söyleyemem bunu çok düşündüm ondan benden nefret etmesinide sağlayamam ki, buda onu çok üzer bir yolunu bulup ondan uzaklaşmalıyım ama bunu onun kalbini en az inciticek şekilde yapmalıyım .

*****

" Ya Aylin... hadi ama kaç saat olfu beni aradın buraya çağırdın ama neden acaba senin hazırlanman hala bitmedi ya"

' offf ya geliyorum biraz sabr et be aşkım sanki saatlerce beklemiş gibi yapma ya bana'

" şaka ya ...şaka gerçekten şaka gibisin hayatım 2 saat ya tamı tamına 2 saatdir burda seni beklemekle meşgulüm ama nedense sen bir çıkamadın o odadan"

' ya tamam tamam geldim so 5 dakika daha hem bendemi suç Sultanımı yolcu ettiyim için geciktim işte '

" ha..evet ya Sibel hanım nerde bu arada sana daldım unutdum onu tamamen"

' ya ne biliyim işte şu altın günümü neyimi varmış oraya gitti akşama anca döner eve '

" ha tamam anladım anladım anlamasına ama cidden artık çık şu odadan lütfen"

' öff ya tamam çıktım'

Birden gelen telefon sesiyle elimi cebine attım arayan doktordu Ayline bir şey belli etmemek için bir elimi yüzümü yıkayıp gelicem deyip ordan uzaklaşdım .
Niye aradığını merak etmişdim doğrusu durumun iyi olmadığını biliyordum ama bunun ne seviyeye ulaşdığı konusunda hiç bir fikrim yoktu açıkcası .

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin