Burak
Tam 4 gün geçti ama hala hiç bir yerde yoksun be Aylinim acaba nerdesin şimdi ya da kiminlesin beni unuttunmu yoksa hala ilk günki gibi sadece banamı aitsin sevgilim .
Seni öyle çok özlüyorum ki ...
Resimlerine bakarak avutuyorum kendimi elimden başka ne gelir sanki ,
Aslında ben yeni fark ediyorum sevgilim yalnış anlama sen hep güzelsin ama senin gözlerin bana bakarken bir başka güzel oluyorsun be sevgilim.
Hatıralarımız birer- birer canlanırken hafızamda dudaklarım benden habersiz tebessüm ediyor bir anda hani hatırlarmısın sevgilim psikolok pisik bey vardı sen pek severdin onu sevgilim çok iyi anlaşırdınız ya onunla.
Bir elimde hayallerin diğerinde resmin var ben o gözlerinde dalıp kayb olmuşum hani bir gören olsa kesin kafayı yediyimi düşünür .
Bak bir gün daha kalıyor geride , bir gün daha sensiz geçen gün beni terk ediyor gece sanki git - gide kararıyor ayda sanki pencereden bana bakıyor bu akşam hani belkide sen ne bahtsız bir adamsın diyordur içten - içe kim bilir be sevgilim.
Sevgilim diyorum sana sevdiyim , seviceğim sen ne diyorsundur acaba şimdi bana herhalde pek kibar bir hitap söylemiyorsundur ama haklısın sende sevgilim sen aslında her şeyden haberdar ve sen aslında her şeyden habersizsin sevgilim.*****
Sabaha kadar seni düşündüm bugünde tek dileğim seni bulmak olucak be sevgilim .
Ayağa kalkmış odadan çıkacakken birisi benden önce davrandı .
Daha gir dememe kalmadan içeri dalan Cenkin yüzünde o kadar karmaşık ifadeler vardı ki , anlatmaya kelimeler yetmez.' Yuh oğlum bir yavaş ol yoksa bir şeymi buldun ne bu telaşın'
" E...evet abi kusura bakma ben birden acele edince düşünemedim"
' Neyse boşver şimdi bunların sırası değil bir şeymi buldun?'
" Evet abi Aylin hanımı buldum "
' Ne...gerçekten buldunmu söylesene oğlum nerde nerde hadi söyle '
" Şey abi...bir dur sakin ol anlatıcam hepsini sadece şunu bil durum biraz karışık yada karışmış yada ...."
' Lan kes be ne boşboğazlık ettin be oğlum adam gibi söylesene nerde ya Aylin nerde!!!'
" Abi İstanbulda dün gazeteye çıkmış ordan buldum"
' Gazeteye mi ? Gazeteye çıkmak ve Aylin ne alaka oğlum beni çıldırtma düzgün bir şekilde tek bir nefese anlat yoksa seni bu odaya gömerim '
" Tamam sakin ol abi Aylin yenge dün bir restoranın açılışında restoran sahibi şefin şeyi ....( Burak kaşlarını kaldırınca Cenk daha fazla lafı uzatırsa rahmetli olucağını anlayarak tekrar söze devam etti)
Şeyi se...se...sevgilisi olarak birlikte poz vermişler açılış için orda görüntülenmiş"
Dedi bir nefese , korkarak ve bu sözlerden sonra Burak kızgınlıktan kızgın tere yağı misali nereye dökülürsem yakıcam der gibi delici bakışlarını Cenke çevirdi.'Sev..sevgilisi' dedi sanki nefesine içinde işkence ediyormuş gibi zorlukla nefes alıyordu gerçekten sinirden kudurmuş gibiydi.
" e..evet abi sevgili"
' Cenk derhal o gazeteyi bana getiriyorsun derhal!!!'
"Peki abi isteyeceğini düşünmüştüm zaten "
E .... lan ne diye uzatıyorsun o zaman dercesine kaldırdı Burak kaşlarını.
" Abi sen hiç azarlamaya tenezzül etme bak cebimde al buyur abi"
' Cenk sen çık gidebilirsin ha yada dur bana İstanbula giden ilk uçak için bir bilet ayarla galiba birilerine kendimi hatırlatmanın sıradı geldi'
"Başûste abi hemen"
Dedi ve sessizce çıktı odadan.Bu arada Burak elinde tutduğu gazetede bir adamın Aylinin elini tutmuş açılışı yaptığı ve yine el- ele tutuşup açılış pastasını keserken çekilen fotoğraflarını görünce sinirden gözü seyrimeye başlamıştı .
Acaba Burak bu olanlar karşısında nasıl tepki vericek bende merak içersindeyim .Burak elindeki gazeteyi sıkıca büzüştürdü ve sonra bir tek şey söyledi.
" Beni unutmak bu kadar kolay olmuycak!"*******
Yeni bölümler gelmeye devam edicek vote ve en esasda yorumlarınızı merakla bekliyorum umarım seversiniz güzel okurlarım😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...