- Lényegében ennyi történt. Azután az incidens után rávettem Rajant, hogy hozzon el titeket, mint védelem. Nem tudhatjuk kik állnak emögött és mikor akarnak újra lépést tenni. - fejeztem be az egész történetet a fiúk számára.
Tia és Devon kint voltak a kertben játszani addig ameddig elmeséltem a többieknek az egész történetet a legelejétől.
Rajan és én egy valamiben egyet értettünk: jobb Tiat kihagyni a dolgokból, mert már épp eleget szenvedett így is. Valamint addig van minden titokban tartva ameddig úgy viselkedik mindenki, mintha mi sem történt volna.
Én azonban felkészültem mindenre. A lehetséges dolgokat amiket magunkkal kell vinnünk baj vagy menekülés esetén már összecsomagolva volt eldugva a lenti vendégszoba szekrényében. Összepakoltam Tia szükségesnek vélt ám mostanában nem használatos dolgait: ruhákat, játékokat valamint néhány könyvet és fényképet, valamint összepakoltam a saját holmijaimat és így döbbentem rá valamire... A könyvem eltűnt.
Hihetetlen, hogy ezidáig teljesen megfeledkeztem a kapott könyvről és a feladatomról. Ez a hely teljesen magába szippantott és megváltoztatott. Olyan dolgokat tettem amiket ép ésszel meg sem tennék, s olyan dolgokat mondtam amiket magam sem hittem el, hogy mondanék. Minél hamarabb el kell tűnjek innen! Ez a hely átmossa az agyamat!
- És most mit tegyünk? Itt maradunk addig ameddig meg nem ölik valamelyikünket? - kérdezte Matthew felém fordulva.
- Ugyan, én nem maradok itt tovább, ez a hely tönkretesz minket. Azonban nem léphetünk le most rögtön. Rajan árgus szemmel figyelt eddig, most azonban még inkább rám fókuszál ugyanis elhoztalak titeket magammal. Devon szintén minden lépésünket figyeli, főleg a tiéteket. Megbízták, hogyha bármi gyanúsat tesztek akkor azonnal lőjjön. Vigyáznunk kell és észnél kell lennünk. - suttogtam halkan.
- De, hogy menjünk el innen bármilyen figyelemfelkeltés nélkül? - gondolkozott hangosan Jeremy.
- Várnunk kell a következő lépésre az ellenségtől. Ha megindulnak akkor hatalmas felfordulás lesz, mindenki harcolni fog mindenkivel, mi pedig a háttérben meglapulva kisurranunk a kapukon és elmenekülünk. Azonban készenlétben kell állnotok nektek is, soha sem lehet tudni mikor kezdődik majd a háború.
- És Ő benne van a dologban? - biccentett Kemeron a kert irányába.
- Kire gondolsz? - kérdeztem távolságtartó hangon.
- Devon velünk tart? - nem válaszoltam.
- Egyáltalán tud a tervről, vagy tervezted beavatni? - fordult felém Jeremy.
- Nem tud semmit. Nem mondtam el neki, hogy arra készülök, hogy elmeneküljünk innen. - vallottam be nekik az igazat.
- Nem bízol benne igaz? - értette meg az érzéseimet Kemeron azonnal.
- Félek, hogyha választás elé kerül akkor inkább a falkáját választja nem pedig minket... Azonban el kell innen mennünk, különben halálra vagyunk ítélve. - dőltem hátra a fotelben.
- Rendben, akkor ezt megbeszéltük. Azonban a kislánnyal mi lesz? Nem rá vadásznak éppenséggel? - kérdezte Matthew.
- Magunkkal visszük. - vágtam rá azonnal.
A fiúk kikerekedett szemekkel néztek rám, egyszerűen nem jutottak szóhoz. Tíz másodperc, majd tizenöt és húsz...
- Ugye nem gondolod komolyan?!
- Elment az eszed?! - vágták a fejemhez mindezt.
- Nem hagyom itt meghalni! Tia egyszerűen fontos nekem... Magammal fogom vinni őt a segítségetekkel vagy a nélkül! - dühös pillantást küldtem feléjük, majd felálltam.
YOU ARE READING
Lula, zombi apokalipszis (Befejezett)
FantasyAmióta anya meghalt, azóta egyedül maradtam ebben a világban. Nem volt senkim, nem volt hova mennem, nem fogadott be engem senki. Azonban megszoktam. Tudtam, hogy azért nem fogadnak be, mert éppen elég élelmük van maguk számára, plusz embernek nincs...