,,Nezapomeň. Do půlnoci doma!" křikl za mnou ještě Denny. Přikývla jsem a usmála se. Zamával mi a sedl si zpátky do auta. Zamávala jsem mu nazpátek a společně s Lukasem a Benem vešla do už z dálky hlučného domu. Vevnitř bylo spoustu lidí různého věku zhruba v rozmezí od patnácti do dvaceti pěti let. Bylo tady potemnělo, aby byly hezky vidět problikávající barvy. Přes hlasitou hudbu nebylo téměř nic slyšet.
,,Chceš něco k pití?" křikl na mě Ben. Otočila jsem se za ním a přikývla. Pokýval hlavou a zmizel mezi lidmi směrem k baru s pitím. Otočila jsem se po Lukasovi. Stál vedle mě a s úsměvem se rozhlížel.
,,Tak co? Počkáme na Bena nebo ho necháme, aby si nás našel?" zakřičel mi Lukas do ucha abych ho slyšela. Pokrčila jsem rameny. Přikývl a chytil mě za ruku a začal táhnout blíž k tanečním parketám přeplněných lidmi. Podívala jsem se na něj se zamračeným pohledem.
,,Co to děláš?" křikla jsem na něj. Otočil se na mě s širokým úsměvem. Uchechtla jsem se a pokývala hlavou. Než jsme se prodrali až k parketám, dohnal nás Ben a podal mi pití. Podívala jsem se na modrou tekutinu v kelímku a s tázavým pohledem se otočila na Bena. Uchechtl se a zavrtěl hlavou.
,,Neboj se. Alkohol v tom není," zasmál se a pokýval hlavou. Zamračila jsem se a usrkla si podivné tekutiny. Chutnalo to celkem dobře, a tak jsem tekutinu vypila celou.
,,Vidíš je to dobrý," ušklíbl se Ben. Přikývla jsem a prázdný kelímek mu vrátila. Někam je odložil a vrátil se za námi. Lukas mě mezitím chytil za ruce a začal se mnou jemně hýbat. Uchechtla jsem se a zavrtěla hlavou.
,,No Lily. Tancuj hezky," ušklíbl se za mnou Ben a přidal se. Odfrkla jsem si. Oba se začali tlumeně chechtat. Protočila jsem nad nimi očima a začala se pohybovat do rytmu hudby.
,,Vidíš, že to jde," rýpl si do mě Lukas škodolibě. Šťouchla jsem do něj a vyplázla na něj jazyk. Zasmál se a protočil očima.
,,Smím prosit?" zeptal se Lukas, když začala hrát pomalá hudba. Široce jsem se usmála a přikývla. Přitáhl si mě k sobě blíž a jednou rukou mě chytil okolo pasu a druhou mi položil na rameno. Zazubila jsem se a položila si hlavu na jeho rameno. Rukama jsem se ho chytla okolo ramen. Začal se se mnou jemně kolébat do rytmu pomalé písničky. Zavřela jsem oči a užívala si ten okamžik.
,,Ne že mi tady usneš," zašeptal mi Lukas do ucha. Uchechtla jsem se a otevřela oči. Opřel si bradu o moji hlavu a něco zamumlal. Když písnička skončila a začala další rychlá písnička, odstoupili jsme od sebe o pár krůčků.
,,Můžu si tě zamluvit na další ploužák Lily?" zašeptal mi Ben do ucha. Zasmála jsem se a přikývla. Usmál se a mrkl na mě. Dalších několik písniček jsme všichni strávili na parketu.
,,Půjdu se napít. Točí se mi hlava," řekla jsem, když skončila další písnička. Lukas přikývl a zkontroloval mě pohledem.
,,Možná si sundej ten svetr. Nebude ti takový vedro," navrhl Ben a doprovodil mě k baru. Přikývla jsem a svetr si přetáhla přes hlavu. Vzal mi ho z ruky a šel pověsit na nedaleký věšák. Počkala jsem až se vrátí a zatím upíjela nějakou divnou šťávu, kterou mi kluk za barem nalil. Za chvíli se Ben vrátil s úsměvem a podal si svoje pití.
ČTEŠ
Sestra Detektivů
AdventureChyťte tu holku! Nesmí utéct! A jeho už konečně spoutejte!" slyšela jsem za sebou naštvaný křik. Srdce mi začalo bít jako o závod, když jsem za sebou uslyšela dusot nohou. Chytí mě! Zrychlila jsem a prudce zahnula do jiné uličky. Dusot nohou se přib...