Ticho v místnosti prořízl ostrý dvoj výstřel a byla slyšet tupá rána, jak tělo dopadlo na zem.
Projela mnou ostrá bolest, ovšem co mě zarazilo, bylo místo. Nesnesitelně mě štípalo rameno nikoli hruď. Nechápavě jsem otevřel oči a sklopil pohled ke svému hrudníku. Žádná krev, žádný škrábanec. Že by minul? Z takové blízkosti? Zvedl jsem pohled k místu kde ještě před chvílí stál Marles.
***
Při výstřelu jsem vyjekla a vyděšeně se otočila na Dennyho. Zmateně si prohlížel svou hruď. Žádná krev. Nemá na hrudi žádnou známku po střele! Nechápavě jsem zamrkala a stočila pohled k Marlesovi. Rudovlasý muž ležel na zemi a skuhral bolestí.
,,Fajn a teď jsme si kvit Dennisi Reade. Teď buďte, tak hodní a zavolejte záchranku!" prohlásil druhý rudovlasý muž, který se nad Marlesem skláněl a tlačil rukou na krvavou skvrnu na jeho košili.
,,Charlesi! Ty hajzle jeden! Cos to udělal?! Tys mě střelil!" obořil se na něj Marles naštvaně. Úlevně jsem vydechla a rozeběhla se k Dennymu. Rychle jsem mu z rukou servala provaz a obejmula ho.
,,Notak klid. Šššššš. Už je to dobrý," zašeptal a přitáhl si mě blíž k sobě. Nedokázala jsem zadržet nekontrolovatelný proud slz, který se mi řinul po tvářích.
,,Šššššš. Neboj se zlatíčko. Už je to dobrý," zašeptal chlácholivě a pomalu se ode mě odtáhl. Popotáhla jsem a přikývla. Chvíli mi jen hleděl do očí, než se pak zahleděl někam za mě.
,,Andrew zastav se. Pojď sem," křikl Denny na Andrewa. Marlese před chvílí odnesli záchranáři, mezitím co my jsme se ještě ani nehnuli z místa. Seděla jsem Dennymu v klíně s hlavou položenou na jeho levém rameni a poslouchala jeho rozhovor s ostatními.
,,Denny já-" začal Andrew, ale Denny ho mávnutím ruky zastavil.
,,Jsi Marlesův zvěd?" zeptal se ho zpříma. Při tom dotazu sebou Andrew škubl a sklopil pohled k zemi.
,,Andrewe, jsi Marlesův zvěd? Donášel jsi mu tajně informace, které se týkají jeho případu? Ano nebo ne?" položil mu Denny stejnou otázku, když neodpovídal.
ČTEŠ
Sestra Detektivů
AventuraChyťte tu holku! Nesmí utéct! A jeho už konečně spoutejte!" slyšela jsem za sebou naštvaný křik. Srdce mi začalo bít jako o závod, když jsem za sebou uslyšela dusot nohou. Chytí mě! Zrychlila jsem a prudce zahnula do jiné uličky. Dusot nohou se přib...