Kapitola XI.

101 11 11
                                    

Stál jsem u baru a rozhlížel se po Benovi s Lily

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stál jsem u baru a rozhlížel se po Benovi s Lily. Kousek od sebe jsem zahlédl Bena a mávl na něj. Všiml si mě a zamířil za mnou.

,,Neviděl si někde Lily?" zeptal se mě, když ke mně přišel. Zavrtěl jsem hlavou a zamračil se.

,,Ne. Myslel jsem, že je s tebou," odpověděl jsem zamračeně. Jenom zavrtěl hlavou a rozhlédl se po místnosti.

,,Říkala, že jde na záchod, a ještě se nevrátila," odpověděl mi se starostlivým pohledem. Promnul jsem si obličej a přikývl.

,,Neudělalo se jí třeba špatně? Zajdeme se po ní podívat," řekl jsem zamyšleně. Přikývl a oba jsme se vydali podle šipek ke schodům vedoucím do druhého patra. Z vrchu se ozýval vyděšený křik. Podívali jsme se na sebe a pak se rychle rozeběhli po schodech nahoru. Z pohledu, který se mi naskytl mě zamrazilo. Lily byla namáčklá na zdi a na ni se mačkal nějaký muž okolo dvacátého pátého roku. Okamžitě jsme se k nim rozběhli.

,,Okamžitě ji nech na pokoji!" obořil se Ben na muže a společně jsme ho silou odtrhli od Lily. Uštědřil jsem silnou ránu pěstí a pak se otočil na Lily. Svezla se k zemi s vyděšeným výrazem. Klekl jsem si k ní a natáhl k ní ruku.

,,Nešahej na mě!" vyjekla a odtáhla se. Celá se třásla a tvářila se nepřítomně. Přikývl jsem a ruku stáhl. Sundal jsem si mikinu a natáhl ji k ní. Neucukla, jen hleděla do prázdna. Přikryl jsem ji svou mikinou a starostlivě se na ni podíval.

,,Co se stalo?" zeptal se Ben a klekl si vedle mě. Pokrčil jsem rameny a vytáhl z kapsy mobil. Lily nijak nereagovala jen se dál třásla a tiše vzlykala.

,,Nevím, ale zavolám Dennymu. Musel jí něco udělat. Nechce abych se jí dotknul," odpověděl jsem zamračeně a vytočil Dennyho. Vysvětlil jsem mu, co se stalo a požádal ho, aby ihned přijel.

,,Hned je tady," řekl jsem, když jsem hovor ukončil a mobil schoval zpátky do kapsy. Ben vedle mě přikývl a ohlédl se.

,,Lily? Slyšíš mě?" zeptal jsem se opatrně. Vůbec se na mě nepodívala a ani nijak jinak nereagovala. Zamračil jsem se a znovu k ní natáhl ruku.

,,Nedotýkej se mě!" vzlykla a odtáhla se. Zašeptal jsem omluvu a ruku si přitáhl zpátky k tělu. Najednou se z koupelny ozval nějaký hluk. Otočil jsem se na Bena. Kývl a zvedl se. Šel se tam podívat. Za chvíli se vrátil se zrzavým pobledlým klukem.

,,Bylo mu špatně. Omdlel v koupelně. Nějaká holka předpokládám, že Lily mu pomohla a pak ho tam nechala s tím, že mu jde pro pití," řekl a poukázal na rozlité pití u Lilyiných nohou. Přikývl jsem a zpátky se otočil na Lily.

,,Hej je v pohodě?" zeptal se zrzek potichu. Ben mu něco pošeptal a pak ho odvedl pryč.

,,Lukasi?" ozval se povědomý hlas na schodech. Otočil jsem se na Dennyho, který zrovna vybíhal posledních pár schodů.

Sestra DetektivůKde žijí příběhy. Začni objevovat