,,Jacku, děláš si ze mě prdel, že jo? Přísahám, že kdybych neměl svědky, tak je po tobě!" podotkl Denny a zamračeně si prohlížel rozbalený dárek ve svých rukou.
,,Co je? Našel jsem pro tebe naprosto dokonalý dárek a ty mi tady vyhrožuješ! Aspoň se zdokonalíš v používání černé magie," mrkl na něj Jack a měl co dělat, aby nevybouchnul smíchy. Ostatní už to vzdali a popadali se smíchy za břicha.
,,Ty seš mrtvej ti říkám! To teprve uvidíš, jakou černou magii ti ukážu!" prskal Denny s úšklebkem. To už jsem nevydržela ani já a propukla s ostatními v záchvat smíchu.
,,Stačilo poděkovat," dostal ze sebe Jack mezi smíchem. Zhluboka jsem se nadechla a snažila se přestat smát. Smích ostatních a Dennyho vražedný pohled mi to však celkem kazily.
,,Tak se zase uklidníme. Abyste se z toho nezbláznili," zamumlal Denny a přejel nás zkoumavým pohledem. Pokývala jsem hlavou a položila si před sebe obřího plyšového medvídka, kterého jsem dostala od Dennyho.
,,Výborně. Když jste teda všichni v klidu, myslím, že můžeme pokračovat tam kde jsme skončili," prohlásil Denny po chvíli.
,,Ano jistě jistě. Lily buď, tak hodná..." pokývala hlavou Adelaide, která právě potlačovala další výbuch smíchu. Protočila jsem očima a zvedla se ze sedačky. Zamířila jsem ke stromu a popadla první dárek co mi padl do oka.
,,Mhm. Lukasi, tady máš," podala jsem mu měkký dárek zabalený v barevném balícím papíru. Povytáhl obočí a pomalu začal dárek rozbalovat.
,,Kdo? Kdo mi tady chce naznačit, že jsem tlustej a měl bych cvičit?" zamračeně si prohlížel sportovní oblečení s novým fotbalovým míčem. Tak jsem to nemyslela, ale to nevadí...
,,Ty? Ta kost a kůže? To už bys mohl tím výrazem označit spíš ostatní s tou jejich vypracovanou postavou než sebe. A nepřehrávej tolik," rýpla jsem si.
,,To zase brzdi! Kost a kůže teda nejsem! Cccc. A nepřehrávám. Jsem rád jen si myslím, že za tím dárkem je něco víc," zabrblal a položil oblečení i s míčem vedle sebe.
,,K tomu se nebudu vyjadřovat. Každopádně vychrtlina seš stoprocentně. A místo těch keců bys mohl podat další dárek," poznamenal Jack a věnoval svému bratrovi široký úsměv.
,,No jo furt," zamumlal a zvedl se. Pomalu se došoural ke stromu a vzal dva dárky úplně pod stromem.
,,Tu máš. A tady tohle je pro tebe," podal Jackovi jeden dárek a mně druhý. Se zájmem jsem se po něm natáhla a opatrně začala strhávat balící papír.
,,Páni," vydechla jsem užasle a prohlížela si knihu v mé ruce. Měla tajemný tmavý obal, na jehož středu se rýsoval název knihy. To vypadá slibně. Hned jak dočtu, co mám rozečtené, pustím se do toho.
,,Tak copak tam máš Jacku? Lily už přestala hypnotizovat svůj dárek, tak by sis ten svůj taky mohl rozbalit," vybídl ho Denny s pobaveným úšklebkem. Hlasitě jsem si odfrkla, abych mu dala najevo, co si o jeho poznámce myslím.
ČTEŠ
Sestra Detektivů
AdventureChyťte tu holku! Nesmí utéct! A jeho už konečně spoutejte!" slyšela jsem za sebou naštvaný křik. Srdce mi začalo bít jako o závod, když jsem za sebou uslyšela dusot nohou. Chytí mě! Zrychlila jsem a prudce zahnula do jiné uličky. Dusot nohou se přib...