16

3.3K 385 114
                                    

"Anneme bundan söz etme."

"Psikoloğuna anlatacağına söz verirsen söylemem."

"Peki."

Odaya indiklerinden beri ara sıra göz göze geliyor ama konuşmuyorlardı. Kuroo hâlâ sinirliydi aslında, Kenma da yaptığı şeyin onu nasıl korkuttuğunun farkındaydı o yüzden bir şey demiyordu. Konuşmaya başlasalar bir anda bir sürü soru soracakmış gibi hissediyordu.

"Akşam yemeği saati!!" Dalmıştı, kapının açıldığını fark etmedi bile. Hemşire yine tepsileri koyup afiyet olsun dedikten sonra çıktı odadan.

"Bu arada, annen bugün gelmiyor mu?"

"Gelmemesini söyledim. Sen kalacaksın ya, aklı zaten bende kalmıyor sen buradayken." Kuroo başını sallayıp tepsinin kapağını kaldırdı. Etli patlıcan yemeği, pilav, yoğurt ve ekmek vardı. Kenma her zamanki gibi yoğurdundan başlamıştı.

Yine birbirlerine kaçamak bakışlar atarak yemişlerdi. Televizyon ses olsun diye açıktı  ve ortamın garip olmasını engelliyordu. İkisi de yemeğini bitirdikten sonra oynayan programı izlemeye başladılar.

Kuroo dayanamayacaktı, neden böyle yaptığını sormak istiyordu ama onu ağlatmaktan çekiniyordu. Yine de soracaktı.

"Kenma, yukarıda ne oldu öyle?" Gerçekten açıklama yapmak istemiyordu ama yanıtsız bırakmak da istemiyordu.

"Ben..tam olarak bilemiyorum." Derin bir nefes aldı ve doğru bir cümle kurabilmek için birkaç saniye düşündü. "Öyle bir umutsuzluğa kapıldım ki, açıklayamıyorum bile. İçimden bir şey aşağı atlamamı ve kurtulmamı söylüyordu. Daha iyiye gittiğimi düşünüyordum ama elime öyle bir fırsat geçince-"

"Kenma bu bir fırsat değil. Oraya tek başına çıkmış olsan gerçekten atlayacaktın belki de." Sinirinin hâlâ geçmemiş olduğu belliydi.

"Üzgünüm." diye mırıldandı çocuk.

"Üzülmen için söylemiyorum. Sadece..beni o kadar korkuttun ki! Gözümde bir an düşüyor olduğun canlandı ve kalbim yerinden çıkacak sandım, beynim zonkladı. Tutmaya bile korktum, tutamam da yanlışlıkla iterim diye. Gerçekten bir daha sakın, sakın böyle bir şey deneme." Kenma'nın ne kadar üzgün baktığını fark edince sonuna "lütfen" kelimesini de ekledi. Kenma başını salladı.

promise || KuroKenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin