Hope O14

196 18 1
                                    

Louise's P.O.V.

'Dit', fluistert Niall en hij drukt zijn lippen voorzichtig op die van mij. Ik schrik van zijn plotselinge actie, maar ontspan me snel. Mijn lichaamstemperatuur stijgt heel snel en mijn hart klopt zo hard dat ik bang ben dat het gaat ontploffen. Vuurwerk ontploft in mijn maag en dan besef ik dat ik Niall nog niet eens terug zoen. Snel doe ik dat en niet veel later trekken we terug. Niall drukt zijn voorhoord tegen het mijne en glimlacht naar me.

'Het spijt me. Van alles', zegt hij zacht.

Ik glimlach en knik. 'Weet ik'.

Net voordat onze lippen elkaar opnieuw raken, klinkt Louis' stem.

'We zijn terug!'.

Niall zet snel een paar stappen achteruit en begint tegen me te praten over bananen en verkleedpakjes en ik schud verward met mijn hoofd.

'Niall, waar heb je het-'.

'Dus dan doen we dat? Oké, mooi, dan ga ik nu weer weg, doei'.

Niall loopt snel naar de kamer en ik hoor hem met Zayn, Liam en Louis praten. Ik trek mijn wenkbrauwen op en laat me op mijn bed vallen.

Als Niall dalijk gaat zeggen dat hij niet wist wat hij deed en dat hij me helemaal niet wilde zoenen, ga ik hem echt heel erg hard slaan.

Eerst was hij lief tegen me en zoende hij me en een paar seconden later deed hij net alsof er niks gebeurd was.

Ik snap het niet.

Ik zucht en haal een hand door mijn haar. Dan loop ik naar de kamer en plof ik op een stoel.

'Wat gaan we vandaag doen?', vraag ik.

'Uhm, het is ongeveer één uur 's nachts maar als jij nu nog iets wil gaan doen is dat natuurlijk ook goed', glimlacht Louis.

Ik rol met mijn ogen en loop weer terug naar mijn kamer, waar ik me op het bed laat vallen en probeer te slapen.

'Wat is er met haar aan de hand?', hoor ik Louis vragen.

'Ik heb geen idee', klinkt Nialls stem.

Ik rol weer met mijn ogen. 'Wat deed je net in haar kamer?', vraagt Liams stem.

'We waren aan het bespreken hoe we het beste bij Harry aan konden bellen en zo'.

Hij doet echt alsof er niks gebeurd is. Waarom? Ik snap er echt helemaal niks meer van. Ik ga hem gewoon negeren, zoals ik ook deed na het "bioscoop-incident", en dan zie ik wel wat hij doet.

Ja, dat is een goed idee.

***

We gaan vandaag naar één of andere studio die alle jongens willen zien. Niall en Louis zijn druk in gesprek en Niall ziet er heel erg geïrriteerd uit. Ik hoor soms mijn naam, maar het kan ook dat ze 'Louis' zeggen, ik weet het niet. Liam en Zayn zijn ook aan het praten en ik loop er verveeld achter aan. Ik heb hier echt geen zin in. Ik wil gewoon uit Nialls buurt blijven, maar als we zo'n dingen gaan doen, lukt dat natuurlijk niet.

Waarom heeft die Harry Nialls broer in godsnaam vermoord? Kon hij niet iemand anders vermoorden? Dan was dit allemaal niet gebeurd.

'Liam, Zayn en ik gaan kaartjes halen, willen jullie dan wat te drinken halen want ik droog bijna uit', zegt Louis.

'Louis, ik zei "nee"', sist Niall. Louis doet alsof hij het niet hoort en duwt Niall richting mij. Daarna loopt hij met Zayn en Liam naar de meterslange rij.

'Wat kan ik voor jullie doen?', vraagt de vrouw achter de balie.

'Uhm...'. Niall pakt de menu-kaart en zijn heel erg mooie oge- gewone ogen - rollen over het papier.

Fear and HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu