Hope OO9

256 20 2
                                    

Niall's P.O.V.

We zitten in mijn auto en zijn op weg naar het huis waar Louis en Selah vast zaten. Misschien heeft Harry er iets laten liggen wat ons kan helpen of misschien is hij terug in het huis.

'Hoe ziet die Harry eruit?', vraagt Liam.

'Bruine krullen, groene ogen, lang... Hij lijkt op Louise, ik heb toch gezegd dat hij zei dat ik moet oppassen voor zijn zusje Louise?', antwoord ik.

'Ja, maar dat is een misverstand, zei je'.

'Waarschijnlijk wel. Ik ken hem niet', zegt Louise.

We komen aan bij het huis en stappen uit de auto. We beginnen naar de deur te lopen, als ik een auto zie staan. Het is niet Harry's auto, maar wel een auto.

'Kom!', sis ik. Ik neem de rest mee naar de stapel hout waar ik me de vorige keer ook achter had verstopt. Vanaf daar kunnen we in de auto kijken en als er iemand naar buiten komt, ziet hij ons niet.

'Louis, wat ligt er allemaal in die auto?', vraag ik.

'Sigaretten, een touw in een doos, een hamer in dezelfde doos, spijkers in de doos, een... Zweep? Ja, een zweep in de doos en verder ligt er niet echt iets speciaals'.

'Oké, wat gaan we doen?', vraag ik.

'Laten we hier gewoon wachten tot er iemand naar buiten komt', zegt Zayn.

Vijf uur later staat de auto er nog steeds en is er niemand naar buiten gekomen.

'Misschien is er gewoon een houthakker in het bos hout aan het hakken of zo', zegt Liam.

'Of zo?', vraag ik.

'Ja...'.

'Een houthakker hakt altijd hout'.

'Ja...'.

'Laat maar'.

'Zullen we ergens anders gaan zoeken?', vraagt Zayn.

'Waar wil je dan gaan zoeken?', vraag ik.

'Ja, weet ik veel, heb je z'n nummer niet of zo? Dan kan je hem gewoon bellen'.

'Wat? Hoe moet ik nou aan zijn nu- Wacht, misschien heb ik zijn nummer wel', zeg ik. Ik pak mijn telefoon en zoek in mijn contacten.

Styles

Ik glimlach en wil op het groene telefoontje klikken, maar Louise houdt me tegen.

'Laat mij bellen, misschien heeft hij jouw nummer ook wel en dan herkent hij je'.

'Nee, ik bel wel. Als Louise toch zijn zusje is, heeft hij haar nummer misschien ook wel', zegt Louis.

Louise kijkt hem aan alsof hij gek is. 'Louis. Ik heb hem mijn nummer nooit gegeven, hoe kan hij dat dan hebben?'.

'Oh, ja'.

Louise toetst Harry's nummer in en belt.

'Hallo, met Harry Styles', klinkt er door de telefoon.

'Oh, oeps, hij staat op de speaker', fluistert Louise met haar hand voor haar telefoon.

'Uhm, hallo, u spreekt met... De Postcodeloterij', zegt Louise.

'Kunt u mij even uw adres geven, dan kunnen we misschien een prijs bezorgen'.

'Ja, dat snap ik. Maar de prijs kan heel speciaal zijn'.

'Geeft u eens even uw postcode, dan kijk ik of u heeft gewonnen'.

'Dankjewel, eens even kijken in mijn papieren...'.

Fear and HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu