Fear O21

634 30 21
                                    

Niall's P.O.V.

Ik loop door de gang, niet op weg naar mijn les, waar ik eigenlijk wel heen moet. Ik ga maar weer eens spijbelen. Misschien ga ik eens langs Nando's...

Ja, laat ik dat maar eens gaan doen.

Op weg naar Nando's kom ik allemaal posters tegen. Er staat 'VERMIST' en 'Ariane' op. Daaronder staat een nummer.

Mwuahuahuahua!

Onderweg naar Nando's kom ik ook nog wat bewakers tegen. Oh, God, zo heftig is het nou ook weer niet. Nou ja, misschien wel...

Wacht... Wat als die bewakers er 's nachts ook zijn? Hoe krijg ik Ariane dan naar binnen? Oh, nee...

Ik ren naar een bewaker toe.

'Uh, uh, uh, h-h-hallo m-m-meneer', "stotter" ik.

Ik doe alsof ik bang ben, even dat je het weet.

'Hallo daar, jongen', zegt de bewaker vriendelijk.

'I-ik ben b-b-b-bang voor b-b-bewakers als ze 's nachts r-r-r-rondlopen', zeg ik, nog steeds stotterend.

'Oh, maar we zijn hier 's nachts niet, hoor. We zijn er namelijk achter gekomen dat Ariane overdag ontvoerd is, dus we zijn hier alleen overdag', verteld de man.

'Oh, oh, oké, b-b-bedankt'.

Waarom denken ze nou weer dat Ariane overdag ontvoerd is? Dat slaat dus echt nergens op.

Ik loop naar Nando's terwijl ik mijn plan nog eens doorneem. Ik ga vanavond naar "de bruiloft van mijn neef" en om twee uur 's nachts vertrek ik terug naar school om Ariane dood in de aula te leggen.

Haar dood zal plaatsvinden om 12 uur 's nachts. Ik ga haar hoofd er net niet vanaf hakken. Dan hangt het aan één draadje vel. Ik heb mijn bijl, die ik ooit voor de grap voor mijn verjaardag heb gekregen, al geslepen. Vanavond mag ik Ariane's bloed uit haar lijf zien stromen. Het is haar eigen schuld. Ze had niet met Brandon om moeten gaan en ze had me niet moeten negeren.

Mijn wraak zal zoet zijn.

Mwuahuahuahua!

Louise's P.O.V.

Ik zit nog steeds te denken over Niall. Ik weet echt niet wie Greg en Harry zijn en ik moet het weten. Niall huilde vanwege die twee. Dan moeten ze toch wel heel erg belangrijk zijn?

Niall heeft me ook al een tijdje niet meer gevraagd - correctie: gedwongen - om een badgirl te worden. Misschien heeft hij het eindelijk opgegeven. Of hij is te druk met andere dingen. Ariane, het populairste meisje van het tweede jaar, is ontvoerd. Ik denkdat Niall daar achter zit. Ik heb het tegen de leraren gezegd maar ze geloofden me niet. Niall is namelijk nog steeds De Loser.

*De volgende dag*

Ik word wakker en draai mijn hoofd naar mijn wekker. Acht uur?!

Shit, shit, shit, om kwart over acht moet ik aan de andere kant van de school zijn!

Ik spring uit mijn bed en kleed me aan. Snel ren ik naar de keuken. Verbaasd kijk ik rond. Waar zijn Sanne en Jade? Ik haal mijn schouders op en eet snel een stuk peperkoek. Dan pak ik mijn tas en ren ik naar mijn lokaal. Onderweg, dicht bij de aula, blijf ik staan. Er klinkt heel veel geschreeuw en gegil. Ik loop er naar toe en tref heel veel leerlingen aan. Ze staan in een grote cirkel om iets heen. Ik worstel me tussen de mensen door en als ik vooraan sta snap ik waarom iedereen gilde. Daar ligt Ariane, in een grote plas bloed, ze zit onder de schrammen en blauwe plekken, er loopt een snee over haar nek. Ik kan niet zien hoe diep hij is, maar waarschijnlijk is hij heel diep.

Fear and HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu