Even een klein dingetje voordat ik het hoofdstuk schrijf: Dit is voordat Selah Niall belt.
Dat was het, enjoyyy! :)
_____________________________________
Selah's P.O.V.
Zuchtend laat ik me op mijn luchtbed vallen. Janna en Jonne zijn alleen maar met zichzelf en hun vriendjes bezig. Het is vreselijk. Ik wil Louis terug... Als Janna en Jonne met Luke en Calum bezig zijn voel ik me gewoon zo alleen - dat is dus de hele tijd het geval - en dan wil ik Louis terug... Ik mis hem zo erg. Misschien is mijn, hoe zal ik het zeggen, heimwee naar Louis nog erger dan Janna en Jonne met Luke en Calum.
We zijn nu al een aantal dagen onderweg en hebben nog steeds niet echt gezocht. We hebben ook geen flauw idee waar we moeten zoeken. Deze dag begon weer zoals altijd:
Ik werd wakker van een gillende Jonne omdat Calum haar op tilde. Toen schreeuwde Janna ook nog eens omdat Luke haar broek had afgepakt en was ik helemaal wakker, Janna en Jonne gillen verschrikkelijk hard. Een half uur later zaten we met z'n allen aan het ontbijt, in de verhuiswagen, het regende. Ik werd zoals altijd genegeerd want iedereen was met elkaar bezig. Daarna vroeg Calum: 'Waar gaan we vandaag eens zoeken?'. Luke zei: 'Geen idee, man. Ik weet niet waar die gast met Louis zit'. 'Nou, da's dan fijn, nu heb ik meer tijd voor jou', antwoordde Calum, vooral tegen Jonne. En ze gingen weer verder met waar ze mee bezig waren.
Ik vertrok naar mijn slaapdeel en lig nu op mijn luchtbed. Wat moet ik nu doen? We moeten Louis gaan zoeken.
Wacht...
Wat als hij zijn telefoon bij zich had toen hij ontvoerd werd?
En dat hij die nu nog steeds heeft?
Ik sla mezelf tegen mijn hoofd. Hoe kon ik hier niet eerder aan gedacht hebben? Snel haal ik mijn telefoon tevoorschijn. Ik druk op het aan/uit-knopje.
Batterij bijna leeg: 3 procent
Oh, shit, nu moet ik opschieten. Ik tik mijn toegangscode in en stuur Louis een sms'je.
Hey Lou
We zijn naar je op zoek. Wees gerust, we gaan je vinden. We zitten in the middle of nowhere, maar ik weet zeker dat we dicht bij Londen zijn. Laat alsjeblieft snel iets van je horen, dan kunnen we je vinden!
Love you, x Selah
'Verzenden', zeg ik terwijl ik op de verzend-knop klik.
Uw bericht is verzonden
Gelukkig, ik ben net op tijd. Nadat het bericht is verzonden wordt mijn scherm namelijk zwart. Fieuw...
Oh, wacht...
Nu kan ik ook geen bericht terugkrijgen...
Shit.
JE LEEST
Fear and Hope
Fanfiction'Without Hope, there's no Fear. Without Fear, there's no Hope'. Louise is een normaal meisje dat gaat studeren aan London's University. Op die universiteit zit Niall Horan, een badboy die voor niets en niemand bang is. Behalve voor Louise. Zij zorgt...