Louise's P.O.V.
Ik haal even diep adem en klop dan op de deur. De grote, zwarte deur waar de kamer van Niall en Louis achter zit. De deur gaat langzaam open en Niall kijkt me met rode ogen van het huilen vragend aan.
'Uhm...', begin ik. Waarom ben ik hier eigenlijk? Ik wil gewoon heel graag weten wie Greg en Harry zijn. Jade en Sanne konden alleen vertellen dat er vorig jaar een Badboy Styles op school zat en dat die nu gelukkig weg is... Ze zeiden: 'Oh, Badboy Styles, die is gelukkig weg nu, vorig jaar zat hij hier op school, slechte tijden'. Ja, daar heb ik dus niet zoveel aan.
'Ik wil graag weten wie Greg en Harry zijn', zeg ik. Niall zucht. 'Flikker gewoon op'. Hij gooit de deur dicht.
Waarom denkt hij dat ik hen ken? Want, tja, ik heb nog nooit van Greg en Harry gehoord.
Ik hoef niet meer bang te zijn voor Niall, toch? Hij huilt de hele tijd, denk ik. Voor zo iemand kan ik gewoon niet bang zijn. In Nando's zou hij me dus ook niks kunnen doen, dus dan vraag ik hem mee naar Nando's en dan kan hij alles gaan uitleggen. Yeah, perfect idea!
Ik klop opniew op de deur.
'Wat?!', hoor ik Niall roepen.
'Ik had een vraagje en-'. Ik word onderbroken.
'Flikker gewoon op met je vragen en laat me met rust!'.
Ik zucht. 'Maar ik wil weten wie Greg en Harry zijn en waarom je huilt en- Waar is Louis eigenlijk?'.
Ik merk nu pas op dat Louis vandaag ook niet bij de lessen was. Je bent toch geen twee dagen ziek door te veel alcohol?
Het is even stil binnen. Dan begint Niall opeens keihard te huilen. Ik deins achteruit. Dat was toch echt een beetje eng... Niall roept dingen als 'Louis, please!' en 'Greg, come back!' en 'Harrry, waarom doe je me dit aan?!'. Ik trek een raar gezicht.
'Niall, gaat het wel?', vraag ik.
'Flikker op!'.
'Nee! Ik wil weten wat er is, alsjeblieft, zeg het!'.
'Nee!'.
'Alsjeblieft!'.
'Nee, en flikker nu op!'.
'Zeg me dan alleen waar Louis is!'.
'Louis is weg!'.
'Weg waarheen?!'.
'Weet ik veel!'.
'Hoe kan je nou niet weten waar hij heen is?!'.
'Hij is ontvoerd, je weet het best, Louise! Je hebt zelf geholpen!'.
'Wat?! Niet waar!'.
'Ga gewoon weg!'.
'Nee!'.
Ik hoor voetstappen en dan vliegt de deur open. Niall staat boos in de deuropening.
'Jij. Gaat. Nu. Weg. En laat me godverdomme met rust!'.
'Maar ik wil weten wat er gebeurd is!', roep ik.
'Waarom doe je zo moeilijk, je weet het al!'.
'Niet waar!'.
'Wel!'.
'Waarom ga je niet mee naar Nando's, dan kunnen we er rustig over praten?'.
'Ga je me nou op een date vragen?!'.
'Nee!'.
'Wat doe je hier dan nog?!'.
'Ik wil gewoon weten wat er gebeurd is. Ga je mee naar Nando's?'.
JE LEEST
Fear and Hope
Fanfiction'Without Hope, there's no Fear. Without Fear, there's no Hope'. Louise is een normaal meisje dat gaat studeren aan London's University. Op die universiteit zit Niall Horan, een badboy die voor niets en niemand bang is. Behalve voor Louise. Zij zorgt...