Hope OO3

379 29 21
                                    

Heeeyyy, aan de zijkant zie je hopelijk Nialleeerr :D

____________________________________

Niall's P.O.V.

Louise en ik zijn nu al een week vrienden. Louise, hoogst waarschijnlijk het zusje van de moordenaar van mijn broer, en ik, vrienden. Wie had dat nou verwacht?

Ik vertrouw Louise elke dag een beetje meer, maar niet 100 procent. Dat zal ook nooit gebeuren, denk ik.

Zayn en Liam blijven maar meer volgers krijgen en over een paar dagen zal de hele school achter ze aanlopen. Behalve ik dan. En Louise. Louise staat ook aan mijn kant.

Ik vraag me wel de hele tijd af hoe Louise me kan helpen met Harry. Dat zei ze toen ze naar me toe kwam met de vraag om Badgirl te worden.

Misschien moet ik dat gewoon vragen.

Ja.

Vragen.

Dus ik loop naar Louis' slaapkamer, waar Louise in zijn bed ligt.

'Louise?', vraag ik.

Geen reactie.

'Louise!'.

Nog steeds niks.

'LOUISE!'.

Louise draait zich langzaam om, mompelt 'Mmm' en slaapt weer verder.

Ik zucht. Dan krijg ik een idee. Ik ren naar de badkamer en vul een redelijk grote emmer wat ijskoud water. Dan ren ik terug naar Louise. Ik tel in mezelf. Eén, twee, drie! Ik gooi het water over Louise heen. Ze schrikt wakker en gilt. Ik begin keihard te lachen en Louise kijkt me boos aan.

'Dat is niet grappig', mompelt ze. Ze staat op en loopt naar de badkamer. Even later hoor ik de douche aan gaan. Tien minuten later gaat de douche uit. Vijf minuten later klinkt het geluid van de föhn en daarna komt Louise aangekleed naar buiten.

'Dus... Waarom maakte je me wakker? Het is zaterdag!'.

'Ja, weet ik, maar ik had een vraag', grinnik ik.

Louise kijkt me aan met een "Vraag-maar-snel-of-je-gaat-eraan-blik" dus ik stel mijn vraag.

'Hoe wil je me met Harry helpen?'.

Louise is stil. Haar wangen kleuren een beetje rood.

'Uhm... Eigenlijk zei ik dat alleen maar zodat je me zou leren om, eh, Badgirl te worden. Ik ken Harry niet'.

Oh, nee, nu krijgen we dit weer.

"Misschien is het wel waar. Misschien doet Harry maar alsof Louise haar zusje is".

Henk.

Dat kan niet. Hoe kent Harry Louise nou weer?

"Weet je waar ze vandaan komt?".

Nederland, toch?

"Waar in Nederland?".

Ik heb geen flauw idee.

"Vraag het dan".

Oké...

'Louise. Waar kom je eigenlijk vandaan?', vraag ik.

'Uhm, uit Nederland, hoezo?'.

'Waar in Nederland?'.

'Gewoon, een stad net als Londen. Waarom wil je dat weten?'.

"Ik bedoel wat voor een soort huis, wat voor een familie, sukkel".

Oh. Sorry, hoor.

'Ja, dat snap ik. Maar ik bedoel meer... Familie en zo'.

Fear and HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu