Fear O17

783 33 13
                                    

Niall's P.O.V.

'Geld of je leven', sis ik tegen een jongen die ik keihard tegen de muur druk. De jongen kijkt al de hele tijd verveeld en geeft steeds hele droge opmerkingen die nergens op slaan. Net gebeurde dit:

Ik zei: 'Meekomen, jij!'.

En hij zei: 'Gast, ik ben geen melige komkommer'.

Waar slaat dat op?

'Oh God, wat haat ik losers toch verschrikkelijk', mompelt de jongen en hij steekt zijn hand in zijn broekzak.

Ik grijns. Hij gaat me geld geven omdat hij toch een beetje bang is.

Maar, tot mijn verbazing, pakt hij zijn telefoon uit zijn broekzak en begint hij Flappy Bird te spelen. Boos laat ik zijn borst los en sla ik hem in zijn gezicht. Geïrriteerd wrijft hij over de inmiddels rode plek op zijn wang. Ik sla de telefoon uit zijn hand waardoor die op de grond kapot valt.

'Gast, waar slaat dat op?! Je bent echt een dikke, vette, domme LOSER!', schreeuwt de jongen en hij stampt boos weg.

Oké, nu is het genoeg. Ik kan hier echt niet meer tegen. Er moet een andere manier zijn om weer Badboy Horan te worden, inplaats van Niall Huiler (Ugh).

Hoe deed ik het de vorige keer? Toen Greg net ontvoerd was en ik besloot om een badboy te worden? Toen deed ik volgens mij precies hetzelfde. Hoe kan het dan dat het nu niet lukt?

"Ze vinden je een loser, Niall Huiler", zegt een irritant stemmetje in mijn hoofd.

'Ja, maar toen was ik ook een loser', zeg ik hardop terug. Een paar mensen die langs komen kijken me raar aan.

"Niall, er - Ik bedoel natuurlijk Niall Huiler - er is een vershil tussen een loser en een onbekend persoon. Niemand kende je toen, nu kent iedereen je. Als een loser", zegt het stemmetje weer.

'Dus? Als niemand je kent ben je ook een loser', mompel ik, de rare blikken van voorbijkomende mensen negerend.

"Niet waar, een onbekend persoon is een onbekend persoon die nog wel eens de bekendste persoon van de hele wereld kan worden en een loser... Een loser is iemand zoals jij".

Volgens mij mag dat stemmetje me echt niet...

"Ik ben geen stemmetje, ik ben Henk".

'Kan je ook al gedachten, die zich in mijn hoofd afspelen, lezen?', vraag ik gefrustreerd.

"Ik zit in je hoofd. En ik las net ook al je gedachten", krijg ik als antwoord.

"Maar dat merkte je natuurlijk niet, want je bent een mega-mega-loser", zingt het stemmetje er irritant achteraan

Fear and HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu