Fear O2O

656 31 16
                                    

WEZIJNALBIJHOOFDSTUK 20!!!

Ik hebbeslotendatik het volgendehoofdstukpasschrijfbij 20 votesen 10 comments, wantikmerktedatmijnvotesencommentsachteruitgaan, enmijnlezersook.

Dus

Vote

Comment

Share(DeelditverhaalopInstagram, Twitter, FacebookofWattpadzelf om me heelerghappytemaken. Jemaakt me nog happyeralsje het opallevierdiesitesdeelt :D )

Followmeee

Enjoyyyyy

Niall's P.O.V.

Ik heb de hele nacht zitten denken. Tot twee uur 's nachts was ik alleen maar boos op mezelf. Ik dacht dat God gewoon niet wilde dat ik een badboy was en dat daarom alles mis ging. Maar toen kwam ik erachter dat mijn plannen nergens op slaan. Als het lukte om Jordan's zusje te ontvoeren, zou toch niemand er achter komen. Jordan was nou niet bepaald populair. Het had geen zin. Dus toen dacht ik: waarom ontvoer ik geen populair iemand? Henk ging met me in discussie over dat ik daar niet populair genoeg voor was en dat ik te dom was om dat te bedenken, maar ik had het bedacht. Ik begon mijn plan uit te werken. Het was de bedoeling dat ik een populair meisje, iemand die de hele school kende, zou ontvoeren en vermoorden. En meteen kwam er een persoon in me op.

Ariane.

Ariane zit net als ik in het tweede jaar van London's University. Ze is het populairste meisje van ons jaar, denk ik. Ze is redelijk klein voor haar leeftijd, heeft rood haar, draagt niet zo heel veel make-up en heeft hele mooie, groen-blauwe ogen. Vorig jaar - voordat Styles in mijn leven kwam en toen ik een gewone student was, niet populair, geen loser - was ik zeg maar verliefd op haar. Er waren wel meer jongens die achter haar aan liepen, ze is namelijk superknap, maar ik was duidelijk de meeste verliefde. Door die jongens - je moet niet aan tien jongens denken, eerder... honderd - is ze populairder geworden. En toen kreeg ze allemaal van die bitchy vriendinnen.

Misschien herinneren jullie je Katy nog. Ik vertelde dat zij het populairste meisje van de hele school was. Dat is ook zo, Ariane is alleen populair in mijn jaar. De hele school kent haar wel, weet haar naam, maar Katy is populairder. De reden dat ik Ariane kies en niet Katy, is dat Katy nooit slaapt. Nou ja, ze slaapt wel, tijdens de lessen. 's Nachts slaapt ze niet. 's Nachts feest ze.

Oh ja, ik had nog niet verteld dat Ariane en ik best wel goede vrienden waren. En verliefd zijn op je beste vriendin is niet zo handig...

*Flashback*

'Ariane? Ik moetjewatvertellen', beginik. Ze draait zichnaar me om. Meteenbegintmijnhartsnellertekloppen. Dieogen...

'Watiser, Ni?'.

Ik sluitmijnogenevenenzucht. Hoemoetikditgaanvertellen? Het isvreselijkditgeheimtemoetenhouden, maar waarschijnlijkzijnwehiernageenvriendenmeer. Behalvedanalszijhetzelfdevoeltvoormij, maar datkanniet.

Ik kijk nog evenrond. Ditismisschienwel de laatstekeerdatikhiermetArianeben, opditbankje, middenineenbosmetoveralmooie, kleurigebloemen. Ditisonsplekje. Niemandweethiervan. Wehebben het zelfaangelegdin het schoolbos. Ja, eriseenschoolbos, vraag me nietwaarom.

Ik zuchtopnieuwendraai me terugnaarAriane. Zekijkt me vragendaan.

'Ik, eh... Ik ben... Ik benverliefdop... Op...', stamelik.

'Benjeverliefd?! Oh, Ni, watschattig!', roeptAriane, 'Opwie?'.

'Op... Op, eh... Opjou', zegikzachtterwijliknaar de grondkijk. Alsikweeropkijk, zitArianenietmeervoor me. Verbaasddraaiik me om. Daarstaatze. TegenoverBrandon, eenjongenwaarze de laatstetijdheelveelmeeafspreekt. Zekijkenelkaarglimlachendaanendan...

Fear and HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu