Louise's P.O.V.
Ik ben verliefd op je, Louise. Heel erg verliefd.
Heel erg verliefd.
Heel erg verliefd
op mij.
Mijn hart begint sneller te kloppen dan het ooit heeft gedaan. Ik voel mijn wangen warm worden en ik weet zeker dat ik nu knalrood ben. Mijn handen beginnen te trillen en ik weet niet wat ik moet zeggen, dus mijn mond hangt gewoon half open.
Maar buiten dat alles, voel ik me echt geweldig.
Niall is verliefd op me.
En ik heb er nooit zo over gedacht, maar ik ben ook verliefd op hem. Waarschijnlijk nog wel meer dan hij op mij.
Als ik er achter kom dat ik al heel lang stil ben, schud ik lichtjes met mijn hoofd en kijk ik Niall aan. Ik wil zeggen dat ik ook verliefd op hem ben, dat ik heel erg veel van hem houd - want dat is zo, ik ben verliefd op deze jongen en ik hou van hem - maar er komt geen geluid uit mijn mond.
Dus doe ik het enige wat ik nu kan bedenken: ik leun naar voren, leg mijn handen lichtjes op Niall's schouders en druk mijn lippen op die van hem. Ik sluit mijn ogen en voel Niall heel even verstijven, maar dan ontspant hij zich. Hij glimlacht en legt zijn handen op mijn rug. Ik breng mijn handen naar zijn nek en na wat voor mij maar een paar seconden lijkt, roept Liams stem ons.
'Niall, Louise, wat zijn jullie in godsnaam aan het - Oh.'
'Liam, wat- Oh'.
Louis is er blijkbaar ook. Snel duwen Niall en ik elkaar weg en ik zet een heleboel stappen achteruit.
'Het spijt ons heel erg dat we jullie... intieme momentje moeten onderbreken, maar we wilden graag de studio in gaan', roept Louis en hij, Liam en Zayn komen onze kant op.
'Oh, uhm, ja, we, eh, we komen zo', stamelt Niall.
'Nee, nee, nee, jullie komen nu mee want anders moeten we nog drie uur wachten', zegt Louis en hij pakt mijn pols en trekt me mee.
'Louis, ik kan wel zelf lopen', zeg ik als ik bijna val omdat Louis zo snel loopt en ik niet.
Louis laat me los en rent naar Zayn en Liam, die een paar meter voor ons uit lopen.
'En denk maar niet dat ik dit gedrag accepteer, ik heb nu gewoon geen tijd om hier serieus op in te gaan, vanavond zullen jullie mijn preken horen!'.
Ik kijk naar Niall, die met zijn ogen rolt. Hij komt naar me toe en doet zijn mond open om iets te zeggen, maar Louis begint alweer te roepen.
'Niall, hier komen! Ik moet je iets belangrijks vertellen!'.
Niall kijkt me aan en haalt zijn schouders op. 'We praten straks wel'.
Ik knik en hij rent naar Louis.Waar moeten we nu weer over praten?
***
'Het is vandaag vrijdag, toch?', vraagt Zayn. Ik knik. 'Vertrekken we dan zondagochtend naar Holmes Chapel?'. Ik knik opnieuw. 'Ik denk het'.
'Moeten we geen goed plan maken?', vraagt Liam.
Ik haal mijn schouders en kijk naar Niall. 'Dat doen we morgen wel. Moeten jullie niet naar, eh... Naar een disco of zo?', vraagt hij aan Zayn, Liam en Louis.
Zayn trekt een wenkbrauw op. 'Nee... Wil je ons weghebben dan?'.
'Uhm, ja, eigenlijk wel', mompelt Niall en hij kijkt me aan. Ik grinnik en richt mijn blik op Louis, die opeens zijn keel begint te schrapen, waar hij niet heel goed in is.
JE LEEST
Fear and Hope
Fanfiction'Without Hope, there's no Fear. Without Fear, there's no Hope'. Louise is een normaal meisje dat gaat studeren aan London's University. Op die universiteit zit Niall Horan, een badboy die voor niets en niemand bang is. Behalve voor Louise. Zij zorgt...