Hope OO2

431 30 21
                                    

Hiiiiii, hier is het hoofdstuuuuk! Op je telefoon hierboven of op je computer hiernaast zie je Zayn :)

Sorry dat het hoofdstuk zo laat komt, maar ik had een week geen wifi.

:(

Maar goed,

Vote

Comment

Share

Enjoyy

____________________________________

Louise's P.O.V.

Ik heb Niall zo ver gekregen om naar de les te gaan. Ik heb mijn Badgirl-outfit aangedaan en zit naast Niall geïntereseerd naar de leraar te luisteren. Het gaat over de tweede wereldoorlog en dat heb ik altijd al interessant gevonden.

'Niet zo raar kijken! Doe alsof je het saai vindt!', sist Niall.

Ik kijk naar hem. Hij kijkt inmiddels niet meer naar mij maar naar zijn telefoon in zijn hand. Zijn voeten liggen op zijn boeken op tafel. Ik kijk nieuwsgierig naar het telefoonscherm. Een Whatsapp-gesprek met... Greg.

Niall: Hé bro!

Greg: Hé kleine, hoe gaat het?

Niall: Wel goed...

Greg: Waarom die puntjes?

Niall: Er is een meisje dat ik wel leuk vind... Ze heeft alleen een andere jongen...

Greg: Aaaah, Little Nialler wordt groot!

Niall: Shut up

Greg: Wat jij wil, ik moet gaan, de trein naar huis vertrekt zo

Niall: Okay, bye

Greg: Bye Little Nialler, ik hou van jeeee

Niall: Ik ook van jou, bro

Dan schraapt de leraar zijn keel. 'Louise. Ik sta hier en niet op de telefoon van je vriendje. En Horan, doe die telefoon weg'.

'Wat? Hij is niet mijn vriendje, echt niet!'.

'Wat jij wil'.

De leraar gaat weer verder met zijn les en mijn gedachten gaan terug naar het Whatsapp-gesprek. Greg is waarschijnlijk Niall's broer, of een hele goede vriend. En Niall is verliefd op een meisje... Zou ik dat zijn? Ik heb hem nooit met een meisje gezien en hij gaat nu met mij om... Maar ik vind geen andere jongen leuk. Nee dus. Ik ben het niet. Denk ik. Ik wil verder lezen en kijk naar Niall's telefoon, maar hij heeft het gesprek al weggeklikt. Teleurgesteld richt ik me weer op de leraar. Ik trek een "Dit-is-zo-saai-gezicht" en luister.

Niall's P.O.V.

'Louise. Ik sta hier en niet op de telefoon van je vriendje'.

Snel kijk ik weg van mijn telefoon. De leraar kijkt Louise boos aan. Ik kijk naar Louise. Zou ze het gesprek gelezen hebben? Ik word een beetje zenuwachtig. Ze is het zusje van de moordernaar van Greg, tenminste, dat denk ik, en het is een beetje raar dat ze mijn gesprek met Greg nu leest.

Het is misschien ook een beetje raar dat ik dat gesprek heb bewaard. Maar ik kon het niet verwijderen, ook al is hij dood. Ik lees het meestal helemaal door in de lessen. Ik ken het hele gesprek uit mijn hoofd en het is echt fijn om te lezen. Het laatste bericht van ons gesprek is van mij. Ik ook van jou, bro. Greg ging offline en kwam nooit meer online. Die dag werd hij namelijk vermoordt.

De volgende les hebben Louise en ik niet samen en de les daarna ook niet. In de pauze gaat ze iets met haar vriendinnen doen of zoiets (Ik heb gezegd dat dat niet mag omdat die vriendinnen geen Badgirls zijn maar ze luisterde niet). Dus ik heb ongeveer drie uur tot ik haar weer zie. Dat wordt spijbelen. Mwuahuahuahua.

Fear and HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu