35.

450 8 3
                                    

Uběhlo pár měsíců a já už mám bříško veliký. Vypadá to, že budu mít druhou holčičku. Už je KONEČNĚ teplo.

Stojím u linky a krájím zeleninu. Dělám svačinu pro Nellinku. Dnes má přijet Viktor. Poslední dobou si dost rozumíme. Hlavně Nellinka s Viktorkou. Zavolala jsem Nellu ke stolu a dala jí svačinu. Rozhodla jsem se, že jím udělám oběd. Udělám jim krevety. Ale nejdříve jsem musela je jít koupit. Šla jsme se zatím nalíčit. Nanesla jsem si jenom makeup a nanesla řasenku. Upravila obočí a šla se oblíct. Vzala jsme si na sebe toto ⬇️.

Nellince jsem připravila to stejné

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nellince jsem připravila to stejné.
Učesala jsem jí. A šli jsme se připravit k odchodu.Obuli jsme se a vyrazili. Šli jsme pěšky, protože bylo teplo a potřebovali jsme se provětrat.

Došli jsme do obchodu. Vzali si košík a vyrazili do víru obchodu. Do košíku jsme nandali krevety a další jídlo, aby jsme je mohli pohostit. Mezitím mi zavolal Dominik ze studia, že zachvíli přijde.

Po cestě domů jsme se smáli a povídali si. Bylo nám hezky. Došli jsme domů. Uklidili nákup. Nellinka si zatím šla uklidit pokojíček. Já šla vařit krevety. Už mám vše hotovo a Dominik už dávno přišel a pomohl mi. Teď si hraje s Nellou v pokojíčku. Já sedím v obýváku a upravuji fotky. Než potvůrka v bříšku začla kopat a kroutit se. Za chvíli přestala a já jsem mohla dokončit svou práci.

 Za chvíli přestala a já jsem mohla dokončit svou práci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


@nicol.volna už jen pár dní a budeš tu s námi.
Moc se na tebe všichni těšíme. ❤️

Dodělala jsem práci na mobilu a šla za nimi na horu do pokoje. Hráli jsme pexeso. Rodinná idilka.
D„zlato? "
J„m?"
D„zachvíli budeš Cittová"
J „a zachvíli tady bude Vivien Cittová."
Jenom se usmál a obejmul mě. Já mu dala pusu a on jí prohloubil. Naší idilku přerušila princezna v břiše. Začla kopat Domču i mě. Začali sme se smát,ale mě to moc nešlo. Docela to bolelo. Dohráli jsme hry. Nellča nedočkavostí pobíhala po domě. Domem se rozezněl zvonek. Šla jsem otevřít. Nellča už stála u dveří a skákala.

Všichni víme kdo tam stál. Byl tam Viktor, Viktorka a Terka (Viktorova přítelkyně. Teda myslím) Přivítali sme se a pustili je dovnitř.

Dominik s Viktorem jsou nahoře ve studiu, který si Dominik udělal doma, aby částo nemusel chodit do toho hlavního co májí s klukama a byl s námi víc doma.

Já sedím s Terkou u stolu a pijeme víno.

Viky s Nellou jsou u ní v pokojíčku a hrajou si.

Ve 12 nám ohřeju oběd a všechny zavolám na oběd. Kluci neslyšeli, tak jsem Nellču pro ně poslala. Přišli ke stolu a já začala servírovat.
V „to je dobrý tyvoleee"
Jenom jsem se usmála.

Dojedli jsme, tak sm ese rozhodli, že půjdeme zachvíli na procházku. Já jsem dala nádobí do myčky. Měla jsem už všechno hotové, tak jsme mohli vyrazit. Šli sme na nějakou vyhlídku.
D„nepůjdeme na večeři do Cefetterie? "
Všichni sme kývli na souhlas.

Sedíme v Cafetterii. Už máme objednáno. Přišel za námi Yzo s Tokym. Povídáme si o koncertech a to by nebyla Nella, kdyby nelezla po Jakubovi. Dost dobře spolu vychází. Kuba byl vždycky super. Já ho mám taky moc ráda.

Už bylo pozdě, tak jsme šli domů. Děti sme vykoupali a uložily do postele. My sme si sedli na gauč s vínem a povídali si. Viky s Terkou už šli spát. My jsme tu zůstali. Domča si lehl hlavou k mému bříšku a hladil ho.
Já jsem mu dala ruku do vlasů a hladila ho. Ležili sme tam dlouho, že jsme tam usla.

Domča mě zbudil ať si jdu lehnout do ložnice. Zvedla jsem se. Šla jsme se osprchovat. Vyčistit si zuby a hurá do postele. Byla jsem dost utahaná.

NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat