Zase uběhlo pár dní.Probrala jsem se vedle Domči v objetí.
Nellinka ještě spinkala. Dala jsem Domčovi pusu na tvář. Ušklýbnul se.
Objímali jsme se. Vstala jsem a zavítala jsem do koupelny,abych se upravila. Zapla jsem si mobil a pustila si písničky. Všimla jsem si datumu. Dneska už je 21.3.?Dneska má Jakub narozeniny. „Dominikuuu"„hmm"„dneska má Kuba narozky "„já vím, jakej dárek mu dáme?" „už mám něco. Nestarej se ano? Hlavně ať od 6 tu seš. "„dobře"
Stejnak jsi nejsem jistá. Objednala jsem na rychlo dárek aby přišel ještě dneska. Objednala jsem mu boty, který jsi přál už rok. Dneska jsem musela jít fotit. Nellu nám hlídala mamka. Oblékla jsem si outfit, který dnes mám fotit a vyrazila jsem. Šla jsem pěšky, protože už je Březen a svítí tam sluníčko.
Nakonec se to trochu protáhlo a nafotili jsme víc outfitů.Bylo půl 6 a rychle jsem BĚŽELA pro malou už bylo 17:50 a byla jsem před barákem. Otevřela jsem a uviděla Dominika, Deckyho a Natku jak tam zdobí barák. Vešla jsem dovnitř.
Přivítala jsem je. Postarala se o malou a šla jim rychle pomoct. Zachvíli všichni dorazili a slavili jsme Jakubovo narozeniny.Druhý den. Dělala jsem nějakou práci na počítači a Dominik šel s malou k jeho rodičům.
Rozhodla jsem se upravit nějaké fotky.
Přidala jsem je na ig a šla udělat oběd.
Poobědě jsem se rozhodla, že se půjdu projít. Rozhodla jsem se, že půjdu na náměstí.
Po procházce jsem si šla zacvičit. Udělala jsem si svačinu a pustila si Netflix. Pak už se mi jenom zavírali oči a usla jsem.
.
Byli jsme s holkama (s Natkou a Domčou) na obědě. Udělali jsme si holčičí den. Probírali jsme různé témata. Domča zavítala někam kam sem nečekala. A to je ŽÁDOST O RUKU.D„jak by sis představovala ideální žádost o ruku? "
Já„já nevím. Nikdy jsem o tom nepřemýšlela. Vím jsem divná.
Ale asi někde v přírodě nebo na vyhlídce."N„Ja by som napríklad nechcela aby si kľakol"
J„já taky ne. Netuším proč, ale přijde mi to divný.
N„súhlasím"
Domča jen přikyvovala.
Dnešek se chvílil ke konci a já s Domčou seděla na gauči a pozorovali komedii. Dominik mi celou dobu přišel strašně nervózní a takový nesvůj.Já„zlato? "
D„m?"
Já„ stalo se něco? "
D„mělo by se něco dít?"
N„já nevím, to mi musíš říct ty. Celou dobu si ticho a kmitáš očima mezi mnou a televizí. Začínám být nervózní i já.
Jenom se zasmál. Přitiskl si mě víc k němu, obejmul mě a dal mi pusu do vlasů.
Baví vás to? Mám pokračovat?
Děkuju moc za ✨. Luv u💞
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Dla nastolatkówSex, hudba, drogy a alkohol...