Sedím v čekárně v nemocnici vedle mamky.
Bojíme se vypadá to špatně.
„dobrý den, Martínek. Jsem ošetřující doktor vašeho syna "mamka mu podala ruku „Dobrý den, Nováková" a já též „Nováková ". „váš syn /bratr má rakovinu jater a střev. Bylo to jako by do mě někdo bodl. Můj milovanej bráška má rakovinu. Začala jsem brečet. Mamka také. „Bude chodit na chemoterapie. Uděláme všechno proto aby tady ještě dlouho byl. Zvládne to je to mladý kluk. Teď mě omluvte mám tu další pacienty. Nashledanou. "a odešel. Mamka se zhroutila. Dali jí nějaký prášky na uklidnění. Nechají si jí tam přes noc. Musím pohlídat Lili.Přišla jsem domů. Lili si hrála s Dominikem. Má ho moc ráda. Visí milu furt kolem krku. Zahlídli mě a hned ke mě běželi. „Niky kde je brácha a máma?"„víš, brácha tam ještě chvíli bude a mamka tam musí být s ním. Dneska budeš spát tady, ano?" „a bude v pořádku "„bude" „tak já jdu koukat na telku "jenom kývnu. Dominik jde ke mě a obejme mě. Já se rozbrečim. „co s ním je?" „má rakovinu jater a střev "„kde máš mamku?" „zhroutila se. Tak jí tam nechali "
Bylo vidět, že ho to mrzí.Dneska se má vracet Lenka a já jí slíbila, že při ně přijedu. Jede i Dominik a Lili. Přijeli jsme na letiště.
Čekali jsme u auto. Už jsem viděla Lenku a hned jí obejmula „ahoj, Lili "Zakřičela. Šli jsme do Caffeterie. Všechno jsme si povyprávěli. Teda skoro všechno. Pak jsme šli k Dominikovi na byt. Kluci hráli fifu lili na ně koukala. Já s Lenkou byla v kuchyni. „děje se něco" odbočila z tématu „ne co by se dělo? "zkusila jsem lhát. „nezapomínej, že tě znám už tři roky. Což je dost na to, abych poznala, že se něco děje. Něco s Dominikem?" všechno jsem jí povyprávěla. Lenka s Kubou se rozhodli,že už půjdou domu.Udělala jsem večeři a uložila Lili. Dominik psal texty. Tak jsem šla psát na blog. Lidi mi hodně psali, že o mě nic neví. Tak jsem se jim tam představila.
Můj život
Ahoj, jmenuji se Nicol Volná.
Je mi 24.Jsem modelka a občas chodím na brigády do kadeřnictví.
Mám sestru Viktorii.
Je jí 27.
Pracuje jako vyzážistka . Bydlí v zahraničí.Tady jsem si uvědomila, že neví co se stalo s bratrem. A že se furt nebavíme. Nebavíme se, protože mi přebrala přítele se kterým má dítě. Už je mi to jedno mám Domču a je mi s ním dobře.
Má dceru Stellu
Jsou jí 3 měsíců.Pak mám bratra Patrika
jsou mu 3 roky.Pak mám sestru Lili a je to dvojče s Páťou, takže jí sou 3 roky.
Má maminka Tereza
je jí 46
Ano, ségru měla v 18.
Učí ve škole. Už může, protože děti chodí do školky.Taťka se jmenuje Martin
je mu 47.
Živí se jako manager nějaký firmy.Todle je moje rodina...
Dopsala jsme to a šla se vysprchovat.
Dominik už spal. Lehla jsem si k němu a hned usla.
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Genç KurguSex, hudba, drogy a alkohol...