97. Tchýně ✨

351 17 2
                                    

„Potřebuješ s něčím pomoc? "
„ne, díky. Zatím to zvládám sám" nezvládám, ale nechci být za neschpopnýho. „Dominiku, když budeš potřebovat pomoc, tak řekni. Všichni ti pomůžeme i když nebudeme mít čas. I holky ti pohlídáme, abys měl nějaký čas na sebe a nezhroutil se. "„díky, ale fakt nepotřebuju."

Naší debatu jsem ukončil a šel jsem zpátky do studia jako jsem byl nedávno, než mě Jakub vyrušil.

Holky už jsou ve škole a školce. Takže jsem si po dlouhé době udělal čas sám pro sebe a šel jsem do studia dodělávat ulba.

„jedna dva mic-heck jedna dva.. "
Začal rapovat yzo do beatu od Radana. Já jsem pouze přikyvoval hlavou a oči jsem nespouštel z displeje od mobilu.

Ani jsem nepostřehl, že už to dodělal, protože mi přišla zpráva od mamky, že zítra přijede pohlídat holky, což jsem byl rád, protože jsem jí o to žádal a vypadalo to, že nepřijede, nakonec se jí plány uvolnily a já můžu jet na show.

„ty zmrde zkurvenej, je to mrtě dobrý "„já vim, taťuldo" „chceš pěstí? "nad tím se jenom zasmál a šel domů. Bez rozloučení. Což dělá poslední dobu furt.

Vychovanost je u něj na posledním místě.

„Radkuu, já už jdu taky. Tak zdar" „Dominiku, ještě čekej. Musíme vyřešit ty faktury " zavolal na mě Tomáš. „Tome, ale já nemůžu. Musím vyzvednout Vivi ve školce. Slíbil jsem jí, že půjde dneska po obědě." „Tak jej vyzdvihnem ja a potom pôjdeme na ihrisko" ozvala se Natka, která tu čekala na Radka. „To ne, to je blbý a navíc jsem jí slíbil, že si dnešek užijeme spolu. "„Dominiku, já to fakt potřebuju a navíc si myslím, že alespoň chvíli potřebuje dámskou společnost" tentokrát se ozval Radek. „dobře, děkuju, kdyby se něco dělo, tak volej ". Natka pouze kývla a odešla. Já jsem šel zavolat do školky, že jí vyzvedne nikdo jiný než jsem já nebo babičky.

-

„nezapomeň, že zítra tu je sraz v devět jedeme na show"„na to se zapomenout nedá. Zdar "

-
Přišel jsem domu a tam na mě čekalo několik překvapení. Jedním z nich byla moje tchýně, která mě zrovna krásně přivítala. Hlavně dost rázně naznačila, že si někde lítám a tady je bordel. Nebo to že jsem já nevyzvedl holky ze školky, ale vyzvedla je moje coura, podle jejich slov.

co tu děláte myslel jsem, že ste v Egyptě "

„přijela jsem za svýma nučkama. Myslela jsem, že se konečně budeš chovat jako táta. Ale ty ne, seš furt stejnej děvkař a bordelář, jako si byl předtím než si tě Niki vzala. Byla to asi největší chyba, kterou udělala. Říkala jsem jí, že si tě brát nemá. Kdyby mě poslechla tak ku ještě mohla být. "

„Nechcela som sa vám do toho pliesť, ale už to fakt preháňate. Dominik je skvelý otec, kterej toho zvládol už veľa. A to že som mu dnes pomohla zo mňa nerobí couru. Teraz už asi pôjdem. Ahoj Domčo."

Zastala se mě Natka. Já na to nic neřekl, pouze jsem se usmál nad nasraným výraz mojí drahé tchýně a šel jsem se podívat do pokoje za holkama.

Mezitím na mne ze zdola něco zařvala. Její poznámku jsem ignoroval a pokračoval jsem v cestě za mojí polovinou srdíčka. Druhá je Niki.

„ahoj tati, přijela babička. "„já vím, už jsem se s ní bavil. Holky, nezapomeňte, že zítra dojede druhá babička a bude vás hlídat, já mám zítra koncert, ale nebojte přijedu pozítří brzo ráno." „jo s bude tady i babi Terka? "„to já nevím, ale asi ne" „to je dobře akorát by se tu pohádali " nad tím jsem se pousmál. Zvedl jsem se a šel jsem dolů, protože na mě volala babi Terka.

NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat