Pohled Tadeáše
Byl jsem rád, že mi to řekla.
Konečně mi někdo otevřel oči.Stál sem před dveřmi mého bytu a strkal klíče do zámku.
Otevřel sem dveře a vstoupil sem do vnitř.
Lenka mi hned skočila kolem krku.
Sundal sem jí ze sebe a začal sem na ní mluvit. „zbal se a vypadni "„cože?" „slyšela si dobře "„za půl hodiny tu už nebudeš"Začli sme po sobě řvát a hádat se.
Najednou z ní vylítla věta, která mě ranila. „Tohle je všechno, co umíš? Umíš jenom nadávat. Hezkej nejsi a v posteli stojíš za hovno a moc peněz nemáš, takže je to pro mě svoboda. "Odešla a nezapomněla bouchnout dveřmi. Sedl sem si na zem a napsal Nikče všechno co se stalo.
Nicol Volná ❄️🖤Tak a už sem sám.. 😔
Neboj, brzy si někoho najdeš.❤️
Přišel sem domů a
všechno jí řekl.
Pak sme po sobě začli
řvát a ona mi řekla
že Tohle je všechno,
co umíš? Umíš jenom
nadávat. Hezkej nejsi
a v posteli stojíš za
hovno a moc peněz
nemáš, takže je to
pro mě svoboda.Je to kráva.. Ser na ní ❤️.
Dal jsem jenom zobrazeno a šel se projít.
Pohled Lenky
Tohle přehnala. Pomsta bude sladká.
Napsala sem Nikovi jestli by sme se mohli sejít. Hned odepsal, že jo.
Sejdeme se za půl hodiny v parku.Už sedím s Dominikem na lavičce.
D„co potřebuješ? "
J „Nicol má něco s Tadeášem. Proto se už nebavíme. Jednou sem je načapala v posteli. Řekla jsme mu, že má poslední šanci. Dneska jsem jí potkala jak jde od nás z bytu. On se mi k tomu přiznal. Hned jsem od něj odešla."
D„dík. "
Zvedl se a odešel. Šlo na něm vidět, že je mu to líto a je doslova nasranej. Usmála sem se a jela do svý garsonky.
Pohled Dominika
Dost mi to ublížilo. Sice sem jí taky podvedl. Ale ona s ním spí pravidelně. Jsou vůbec děti moje? Začal sem nad tím přemýšlet.
Přišel sem domů. Nicola seděla na gauči a s někým si psala.
„čau. S kým si píšeš? "„ahoj, s Mawarem." „takže je to pravda? "„co?" „že pícháš s tím debilem"„kde si na to přišel? Jediným s kým spím si ty! "
Začal sem na ní řvát. Bylo to z lásky.
Ona už na mě taky zvýšila hlas. Šlo vidět, že se jí chce brečet.Nevydržel sem se na ní koukat. Šel jsem nahoru a zbalil sem si věci.
Nikča přišla do ložnice a koukala co dělám. Už to nevydržela a začala brečet. Sklopil sem hlavu a odešel.Nikčin pohled
Skácela jsem se k zemi. Nevěděla jsem co se stalo. Nic mi neřekl. Kromě toho, že sem údajně spala s Mawarem a že sem kurva....
Bylo mi hrozně. V životě bych ho nepodvedla. Miluji ho.Musím jéct pro holky, ale co tam řeknu? Měl tam jéct semnou Dominik aby jim něco opravil.
Vyjela sem.. Byla sem v prdeli, ale nechtěla jsem, aby se to dozvěděla jeho rodiče. Zastavila jsem před přechodem. Podívala jsem se z okna a tam stál pár a líbali se. Nahrnuly se mi slzy do očí a zas sem se rozjela.
Už sem to neudržela a začala sem znovu brečet. Nic sem neviděla. Pak už jsem do něčeho narazila a "viděla" černo.
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Teen FictionSex, hudba, drogy a alkohol...