Celá sem se klepala. Ten debil odcházel. Dominik zas do něj bušil. „Dominiku už ho nech "zakřičela jsem na něj, když sem viděla, že má dost.
Dominik mi dal jeho bundu a odnesl mě ven. Napsal Kubovi a Natce ať jdou před klub. Mezitím Dominik zavolal taxíka. Už přišli. Viděli me schovanou u Dominika v náruči. Jak ho držím a sem v jeho bundě ubrečená. Taxík už přijel nasedli sme do něj a jeli na hotel. Všichni na mě koukali. Bylo to dost nepříjemný. Jakub si toho všiml „nečum te tak". Všichni odvrátili pohled do blba. Já se na Jakuba usmála dekovným úsměvem.
Jsme na pokoji já Dominikovi všechno řekla i o těch dopisech. Byl naštvanej. „proč si mi to neřekla? Co kdyby se něco stalo dětem! "„já vím byla to kravina ti to neříct. Myslela sem, že ro je nějaká zhrzená fanynka". Přišel ke mně a obejmul mě. „příště mi to hned řekneš jo? "kývla sem a dala mu pusu na tvář. „jdu se vysprchovat" oznámila sem mu a stoupla si. „mam jít s tebou? "kývla sem, že ne. Nechci teď aby mě někdo viděl nahou. Celkem se bojím. Vysprchovala sem se. Po mně šel hned Dominil. Lehl si vedle mě a pohladil mě po zádech. Otočila jsem se na něj a přilepila se na něj.
Probudila sem se sama v posteli. Byli čtyry hodiny ráno. Hned se mi v hlavně promýtlo co se stalo včera. Podívala sem se kolem. Nikde sem ho nevyděla. Bála sem se o něj. Pak sem se otočila a podívala se na balkón. Seděl tam na židli. A v ruce držel krabičku cigaret. Přišla jsem k němu. „děje se něco? „"můžu za to já, kdybych se tě víc všímal, tak se to nestane" „Zlatoo, nemůžeš za nic. Já byla ta naivní kráva "chtěl mi dát pusu, ale já ucukla. Nechtěla jsem aby se mě někdo dotýkal. „promiň" „já to chápu ". Ve mně byl ještě nějaký alkohol,takže jsem se trochu motala.
„to je poprvé co tě vidím opilou" usmála sem„proč nespíš "odbočila sem od tématu. „nešlo mi to" „tak pojď spát "
Vzbudila jsem se už vystřízlivá v objetí Dominika. Nevím co se mi stalo.
Škubla sem sebou a vyskočila z postele. Dominik se vzbudil a podíval se na mě nechápavým pohledem.
Rychle sem se šla obléct a utekla sem. Nechtěla sem být v blízkosti kluka a už vůbec ne chlapa.Šla jsem k mamce, která se přestěhovala do Prahy. S tátou se budou rozvádět. Byli jsme domluvení, že přijedou ke mně, ale pak to zrušili.
Došla sem před barák a zazvonila.
Pustili mě dovnitř. Všechno sem mamce řekla. „to bude dobrý. "„nevíš o nějaké gynekoložce? Já mám chlapa a tam fakt nechci" dost mi pomohla. Všechno sme si vykřikali i to proč se semnou nebavili. Dominik mi celou dobu volal, ale já to nezvedala. Nemůžu vidět člověka v mužském pohlaví.Šla jsem někam ven. Doufala sem, že tam někdo nebude. Vypadal to jako opuštěný park, ale nebyl bylo tam několik. Lidí. Zahlédla jsem člověka, který byl podobný tomu hajzlovi. Skolabovala sem.
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Teen FictionSex, hudba, drogy a alkohol...