Vzbudili mě holky. „mami bude s nama táta zas bydlet "podívala sem se na něj. On se usmál a kývl. Holky na nějaký skočili radostí. Já jsem tam pouze seděla a koukala na ně. Po chvilce odešli do pokoje. Dominik si sedl ke mně. Skočila sem po něm taky. Zasmál se tomu a obejmul mě.
Dělám snídani „mami nikdo ti volat "donesla mi mobil Nella. Na obrazovce svítilo„MAMKA". Zvedla jsem to a promluvila. „prosím "„ahoj Niky, mohli bychom přijet? Chceme vidět holky." „proč byste nemohli"„tak my zítra ve tři přijedeme"„ok "„tak ahoj" „čau". Se divím. Před nedávném jí byli u prdele..
Přišli sme domu. Dominik si vybaloval věci a já s holkama hrála pexeso. Po chvilce přišel za námi a přidal se. Venku bylo strašný horko. Rozhodli sme se, že napustíme bazén.
Holky se čvachtají v bazénu a já v kuchyni připravuji svačinu. Na mobil mi přišlo upozornění na novou zprávu. Rozkliknu to a přečtu si to. Byl to nějaký anonymní uživatel na ig.
„Drahá...
V noci o Tobě beznadějně sním, i když vím, že miluješ někoho jiného. Chtěl bych si popovídat s Tvým srdcem, aby pochopilo jak moc beznadějně jsem do Tebe zamilovaný. Všechny mé naděje se upínají k tomu, že snad jednou procitne a uvidí mou lásku. Je to jakobych stál v děšti a jediný kdo mě může z toho děště vyvést jsi právě Ty.Mám strach, že v tom dešti budu stát bez povšimnutí celá staletí a přesto Ti tento dopis píši snad v bláhové naději. V naději, která mě drží nad bezednou propastí u které jsem uvázl. Pomoz mi najít cestu k Tvému srdci."Přečetla jsem si ro potichu pro sebe. Řekla sem si, že si mě někdy s někým spletl. Neřešili sem to. Mobil jsem položila a věnovali se práci, kterou sem dělala než mě vyrušil telefon.
Byl večer a já sedím s Dominikem na gauči. „Niky promiň, já musím jít do srudia"„v pohodě běž "šla jsem ho doprovodit. Ještě jsem se podívala do schránku, protože když sme šli domů sem na to zapomněla. Byla tam obálka a na ní mé jméno a pak nějaké letáky.
Všechno jsem položila na linku. Vzala sem ten dopis a otevřela ho. Byl tam dopis na něm stálo „ahojky, co je ro za drzost. Neodpovídat na zprávy. To se mi nelíbí. Ale odpustím ti to. Vim, že si to četla. Příště si prosím odpověď. Zatím pa kotě. "dopis sem vzala a schovala si ho k papírům do práce.
Sešla jsem zpátky dolů a šla si udělat čas. Zase mi cink mobil. Otevřela jsem ho a podívala kdo mi píše. Byl to zas ten anonym. Rozklikla jsem to a viděla tam fotky ze včerejška a dneška. Přesně hodiny kde sem byla a co sem dělala. Hned sem šla všude zamknout a zatáhnout okna. Byla jsem celá vyklepaná. Bála sem se. To už sranda nebyla.
Někdo zaklepal. Nechtěla jsem otevřít. Pak mi někdo zavolal. Byl to Domča. Zvedla sem to a šeptala. „Můžeš mi prosím otevřít? Zapomněl sem si klíče. "šla jsem ke dveřím a radši se podívala do kukátka byl to fakt Dominik. Pustila jsem ho dovnitř a po té hned zamkla.
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Novela JuvenilSex, hudba, drogy a alkohol...