Vrátila jsem se pozdě večer. Zouvala jsem se v předsíni. Doufala jsem, že už všichni spí, ale marně. „kde si byla tak dlouho. "přišel za mnou Dominik a hned se mě začal vyptávat. „promiň, že jsem nic neřekla, ale chtěla jsem být sama." „to kvůli Nelle? "pouze jsem kývla a sklopila hlavu. „zítra si s ní promluvím." Přitiskl si mě k sobě a hladil mě ve vlasech. „děkuju "špitla jsem, že mě málem neslyšel.
Chystala jsem snídani. Vivi půjde dneska po prvé do školky. Strašně se bojím, ale nebylo by to fér. Nechtěla jsem jí tam dneska dávat, ale chtěla. Nechci jim bránit v přáních. Pokud jsou vhodná proč ne?
Nella taky chodila do školky. Nechci aby vydělával peníze jenom Dominik. Chci se o sebe postarat sama a být závislá na sobě. Ne, na ostatních.
Vivi už byla vzhůru. Do školky se moc těšila. Nevím, jestli je vhodné jí tam pouštět zrovna dneska, ale je to přání mé dcery.
Šla jsem vzbudit druhou princeznu. „Nellinko, vstávej. Jdeme odvézt ségru do školky. "vstala a šla se převléct. Měla jsem pro nás dvě přichystaný program. Chtěla jsem se s ní usmířit.
Ustlala jsem jí postel a šla jsem dolů. Už seděla převlečená na botníku a obouvala se. „počkej na nás.. Pojď se najíst" zakroutila hlavou na nesouhlas. Vivi už měla dojedeno, tak jsme se šli obout. Nella si vzala tašku do školy a šla k autu. „nech tady tu tašku dneska do školy nejdeš. "„já jdu" „Nellyy.. Nejdeš "„jdu! Já tady s tebou nebudu." začala brečet.
Holky jsem dala do školy a školky. Šla jsem domů. Dneska jsem měla v plánu, že půjdeme nakupovat nové oblečení, pak půjdeme do bazénu a do cukrárny. Prostě že budeme spolu. Pak bysme vyzvedli Vivi a šli bysme na oběd i s Domčou a pak jeli do kina.
Jediný co se splní je to hřiště.Dělala jsem nějakou práci na nootebooku. Je dvanáct a já jedu pro Vivi do školky. Dneska tam spát nebude. Po cestě sem se rozhodla, že vezmu ze školy i Nellu a půjdeme na ten oběd. Když jde Dominik tak to známe, že jde i ona.
Vyzvedla jsem Vivi. Ze školky byla celá nadšená. Vyprávěla mi, že se jí tam líbí nějaký kluk a už má kamarádku..
Takhle mi vyprávěla i Nellča.
Přijeli sme před školu. Vivi jsem vzala za ruku a vešla jsem do školy. Šli jsme k její třídě. Zaťukala jsem na dveře a po té jsem vstoupila. „dobrý den, jdu si pro Nellu. Nem--"neodpověděla jsem to. „chápu. Nelly tak se zvedni a běž." tak i učinila a šla. Neprotestovala byla tam celá třída a i učitelka, tak jsem to měla naplánované.
Sedla si do auta a nepromluvila ani slovo. „pujčíš mi doma ty pastelky? "zeptala si Vivi Nelly. Neodpověděla. Už se nebaví ani s ní. „na něco se tě ptala" nic. Nechala jsem jí být. Jeli jsme pro Dominika do studia. Vystoupili sme a šli do budovy. Nella byla první. Šli jsme do studia tam nebyl. Pak do ateliéru tam taky. Tak jsme šli do kanclu. Tam už byl. Nella po něm skočila. Vzal si jí do náruče. Pak běžela Vivi. Nellu položil a vzal si Vivi. Pak přišel ke mně a dal mi pusu.
Nella mě probodávala pohledem. S Tokym jsme se rozloučili a jeli jsme na oběd do Caffeterie. Kam jinam, že?
Vivi seděla vedle mě a nella vedle Domči. „Těšíš se do kina? "zase se zeptala Vivi Nelly. Zase neodpověděla. Dominikovi došlo co se děje a začal si s ní povídat. My jsme zatím šli pozdravit Šimona.
-
Měli jsme dojedeno a teď jedeme do kina. Jedeme na „hodný dinosaurus„holky to mají rády. Koupili jsme jim pití a popcorn.
Nella už si sedla a Vivi vedle ní. Hned jí okřikla. Sedla si teda vedle mě. Až vyjdeme ven tak jí něco řeknu. Byli tam lidi a bylo by to blbé.Dokoukali jsme pohádku. Už jsem byla unavená, tak jsem chtěla jít domu. „kam teď jdeme? "zeptala se Vivi.„už domů. Nella musí dělat úkoly a já jsem unavená." „půjdeme ještě do cukrárny? "zeptala se Nella. Podívala jsem se na Dominika. Ten naznačil, že bysme mohli. „tak jo". Vivi se na mě usmála a vzala mě za ruku.
Holky jedly pohár. Já měla jenom limonádu stejně jako Dominik.
„můžeme jít ještě na hřiště? "kývla jsem že jo. Běželi na houpačku. Vivi tam byla první a začínala se rozhoupávat. Nella jí ru houpačku chytla a vyklopila z ní Vivi. Rychle jsem tam běžela. Už jsem to nevydržela a lehce jsem jí dala přes zadek. Šla jsem k Vivi. Měla odřený loket a kolena.
Nella byla u Dominika, který jí choval. Pak se nemá chovat,jak se chová. Když jí hned chová a lituje. Teď mě bude ještě víc nenávidět.
Přijeli jsme domů. Já jsem se postarala o Vivi. Vyčistila jsem jí kolena a lokty. Byla unavená, tak šla spát. Po ní šla hned spát i Nella.
Já seděla v ložnici a brečela jsem. V životě jsem jí neuhodila. Až teď, ale bylo to oprávněný. Furt jsem si opakovala do kola.
Přišel Dominik do ložnice, že už jde spát. Lehl si na svojí polovinu zády ke mně. Nepromluvil ani hlasků. Od té doby co jsme doma, tak mluvil pouze s Nellou. Lehla jsem si taky a zezadu ho obejmula. Většinou to dělal on, ale teď to je něco jiného. „to si neměla dělat. "„co jsem neměla dělat?"„dát jí facku "„dostala přes prdel a to málo .mně by máma dala víc. "
„ale ty nejsi tvoje máma. Ty si máma Nelly. "„ty nevidíš jak se chová?" na to mi neodpověděl.Otočila jsem se na bok a pomalu zavírala oči.
Probudil mě křik z pokoje holek. Hned jsem vyskočila a běžela k nim do pokoje. Nella byla na posteli Violi a skákala po ní. „slez dolů. "řekla jsem unaveně. „ne! Nebudu poslouchat tyranku a teď vypadni a už se nevracej.!" začala tam po mě řvát. To už jsem zase nevydržela a dala jsem jí facku. Hned utekla. Já jsem si sedla na postel vedle Vivi a začala jsem brečet.
Bylo mi líto, že jsme jí zase uhodila.
Vivi si sedla vedle mě a hladila mě po zádech. „děláš si už prdel? "Přišel tam Dominik a začal po mně řvát. Koukala jsem na něj a ani jsem necekla. „na něco se tě ptám. Proč si jí zas vrazila?" „ty si neslyšel jak tu řvali? "„řvali tu obě. Tak proč nedostali obě nebo nikdo?" Vivi odpověděla za mě.
„protože ona na ní řvala, že je tyranka a jí poslouchat nebude a že má vypadnout a už jse nevracet."Je vám někoho líto? Popřípadě koho?
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Dla nastolatkówSex, hudba, drogy a alkohol...