60

325 7 0
                                    

Obejmula sem jí. Začali sme obě brečet. „no počkej počkej. Ty peníze "otočila sem se pro ty prachy. Přešla jsem k němu a dala sem mu je. „kde je Nella?" jenom se pousmál a šel ke mně. Chtěl mi dát facku, ale nikdo tomu zabránit. Otočila sem se a zahlédla Dominika. Zahlédla jsem Nellu jak jí nějaká ženská tlačí do auta a chtějí utéct. Rozběhla sem se za nima. Jakub běžel za mnou a asi dva policajti.

Chytla sem tu ženskou a povalila jí na zem. Neovládala sem se. Sedla sem si na ní a dávala jí pěsti. Jakub mě otrhl. „už má dost ". Po chvíli mi došlo, že tam je Nell a všechno viděla. Šla jsem k ní. Ona couvala. „Nellinko, já ti nic neudělám. Promiň. Už budeme jenom spol.."nedořekla sem to. Utekla za Dominikem.

O auto sem sjela na zem. Přitáhla sem si nohy k tělu a začala sem brečet. „to bude dobrý. Je to rozumná holka, pochopí to." snažil se mě Kuba uklidnit.

Koukala sem na Nellu a Dominika. Jak se tam objímají. Mrzelo mě to. Byla to všechno moje chyba. Kdybych si udržela nervy, tak by to takhle nemuselo skončit. Možná můžu i za to, že jí sebrali. „Kdybych nežila bylo by jim líp." najednou sem vypustila větu, který lituji. „Nicolo.! Uklidni se! Ty si ta nejlepší máma na světě. Nemůžeš za to co se děje. Všichni tě mají rádi i Nella. Rozumíš?"kývla sem hlavou „tak se seber a běž za nima" „zachvíli "„to je na tobě"

Odešel za Tokym. Zůstala sem tam sama opřená o špinavý auto. Furt se mi přehrával hlavou ten dopis a všechno co se stalo.

NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat