33 Uuu

464 9 2
                                    

Už jsme v Česku.
Dnes se mám sejít s holkama.
Dnes jim to oznámím.
Rozhodla jsem se, že jim udělám "bojovku". Venku jsem schovala několik indicií.

První indicii našli pod stromem.
Druhou měli na lavičce.....
Poslední indicii našli ve schránce.
porozhlídněte se, pořádně "
Rozepla jsem si bundu.
Na břiše jsme měla papír „budete dvojnásobné tety"

Napouštím si vodu do vany. Otočím se k zrcadlu a udělám si drdol. Vezmu si kartáček. Nandám na něj pastu a přiložím k zubům a začnu otáčívými pohybami jezdit.
Sundám ze sebe oblečení a vstoupím do vany s které se valí pára.
Ani nevím jak dlouho jsem tam byla, ale ta voda už byla studená.
Vylezu z vany.
Vytáhnu špunt a koukám jak voda teče do odpadu. Obleču se do pyžama a vysuším si vlasy.
Seběhnu do kuchyně pro telefon, který jsem tam nechala a jdu na horu za Domčou do ložnice.
Dominik už spí.
Lehnu si vedle něj.
Vezmu si notebook a jdu psát na blog, protože zas mám svůj psací "mood".

Každý z nich je jedinečný. Každý z nich mi říká že jsi na blízku. Každý z nich Tě chce mít jen pro sebe. Nejde se na Tebe vynadívat. Úžasně k zbláznění voníš. Nemůžu se dočkat až mi cokoli pošeptáš, až Tě budu držet v náručí až ochutnám tvé krásné rty. Ať je tvůj dnešní den stejně pěkný jako mé sny, jako den kdy se naplní všechny smysly...

Omlouvám se, že poslední dobou je to kratší, ale mám moc školy. S touhle kapitolou nejsem moc spokojená. Ale co už.

NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat