Uběhlo pár měsíců a už je tu opět léto. Dneska má moje nejmilovanější dcera narozeniny, už jí je pět .
Na to že jí je pět, tak je vyspělá, někdy až moc. Někdy mám pocit, že má víc rozumu než já.
Nella už narozeniny měla. Slavili jsme je v Caffetterii. Kde jinde, že? Už jí je sedm. Sedm je takové magické číslo, je to Dominikovo nejoblíbenější číslo a Vivi se narodila 27.7..
Právě jedu k Tokymu domů, protože tam je Kamil s Karolínou (Kamila přítelkyně). Kája ušila Vivien panenku.
Slavit budeme u nás na zahradě, protože je hezky a chceme si to užít. Budeme grilovat a hrát různý hry.
Dneska mají přijed moje a Dominikovo rodiče, budou tu i spát. Přijdou i někteří kluci s M+.
Momentálně krájím papriku na obloženou mísu a chlebíčky, pomáhá mi s tím Dominik s mamkou.
Už tu jsou všichni, takže oslava může začít naplno.
-
Už je konec dne, všichni už odjeli, až na moje rodiče,kteří tu společně s nejmladšími sourozenci budou spát.Připravila jsem jim manželskou postel v pokoji pro hosty, kde budou spát rodiče. Mezi tím Dominik rozložil gauč v obýváku, kde bude spát Patrik a Lili.
Rodiče už šli spát i Patrik s Lili, zítra brzo ráno stávají.
Já společně s holkama a Dominikem sedím na zahradě na houpačce, prohlížím si dárky, které dostala. Dostala toho hodně, šlo vidět, že je šťastná. I Nella si to užívala, hlavně jídlo, je to takový malý žrout.
„jdu to uklidit, běžte spát brzy "líbla jsem Domču na čelo a šla jsem do kuchyně, kde jsem začala uklízet. První jsem uklidila nádobí do myčky, kterou jsem ihned zapla. Byl tu fakt bordel. Když jsem začínala uklízet odpadky ze stolů, jsem ucítila mohutné ruce na mých bocích. „uklidíme to zítra "„Domčo, nechci se vzbudit do bordelu" „tak já ti pomůžu "„nemusíš, běž si lehnout. Musíš být unavenej" „ty taky musíš být unavená a děláš to, tak mi to nerouzmlouvej "nad tím jsem se zasmála a pokračovala jsem v uklízení. Po chvilce sme to měli,což jsem si myslela, ale tak to nebylo. Hodiny ukazovaly půl třetí ráno.
„já jdu uklidit terasu" „nech to na ráno "už se rozčiloval, Dominik. Opět jsem se zasmála a šla jsem na terasu.
Ještě, že jsem ho neposlechla.
Uklidila jsem stůl, po té jsem chtěla přikrýt houpačku, aby nebyla mokrá od rosy nebo deště.
Já houpačce spaly holky. Zrovna za mnou přišel Dominik. „Já myslela, že už spí "„to jsem si myslela taky" oba jsme se zasmáli a pozorovali je jak spí. Spali vedle sebe a mezi němi spala Bailey.
Dominik si je vyfotil.
„odneseme je do postele "„ty určitě ne, maximálně budeš otvírat dveře. „„alespoň Vivi, ta je lehčí" „zkus to "řekl, jak kdyby mluvil s Kubou. Tomu jsem se OPĚT zasmála a šla jsem otevřít dveře k holkám do pokoje. Pak jsem šla dolů, tam už jsem konečně tu houpačku přikryla.
Je druhý den ráno a u nás hned chaos.
Táta nemůže najít řidičák, už dávno měli být v Praze. Mamka potřebovala rychle do Hradce na schůzku, tak jí tam Dominik odvezl. Táta se sourozenci zůstal u nás, My meti tím hledáme řidičák. Hubenou kartičku, která se vejde do kapsy, oproti domu, který se nevejde ani na náklaďák. Jestli to najdem, tak bysme měli dostat nějakou cenu. Nejhorší na tom je, že táta neví jestli ho vytáhl z bundy tady, na zahradě nebo venku.„dědo, dědo. Já ho našla "křičela Nellča přes celý dům. „kde byl?" „na poličce v koupelně u mýho hřebena" tam jsem se fakt nekoukala.. „jo vlastně, já ho tam dal než jsme chtěli jet, když jsem šel na záchod. Tohle jsem nezvládla a sedla jsem si na zem, kde jsem se začla smát.
Už i táta s dětmi odjel. Dominik šel s holkama na procházku, já mezi tím zašla do studia, kde dodělávám papíry. Že začátku jsem tu byla sama, po chvíli přišel Decky, který jde dělat pro Zoota beaty. Takže jsem tu jakoby sama. On je ve studiu a já v kanclu.
Papíry jsem dodělala.
Když jsem byla na odchodu, mezi dveřma jsem se srazila s Tokym. Pouze sme se pozdravili, já mu řekla co jsem udělala a šla jsem domu.
Přišla jsem domů, děcka s Dominikem už byli doma. Rozhodli, že půjdeme do Caffetterie na večeři. Nebyla jsem proti, ale že bych souhlasila, to se říct nedá. Byla jsem celkem unavená, nechtěla se mi vařit večeře, ale zase se mi tam nechtělo jít,ale děti po tom tak toužili, že jsem odmítnout nemohla.
„tak já se jdu převlíct"
Už jsme v Caffetterii a čekáme na Jakuba s Týnkou a jejich malou princeznou. Viděli jsme se od Týnina porodu pouze třikrát, což je málo...
Už všichni sedíme v Caffetterii a čekáme na jídlo. Holky jsou s Šimonem za barem a něco tam kuchtí. Dominik s Yzem si šli koupit cigarety. Týna šla na záchod a já sedím venku a čekám na jídlo.
Už mám fakt velký hlad...
Než přijdou, tak jsem se rozhodla, že přidám post na instagram.
nicol_cittova
❤️️💬✈️
To se líbíyzomandias a 28459 dalším
nicol_koldova už je to pět let🥺, co tahle fotka byla vyfocena. Princezno, já ti přeji hodně zdravíčka, štěstíčka, lásky.. Moc tě milujeme ❤️
robinzoot happy B-DAY 🖤. ♡
viktorie_volna všechno nejlepší, ♡ prezidentko ❤️
Zobrazit všechny komentáře (1 785)
Před 5 hodinamiJídlo jsme dojedli, dali jsme si poslední skleničku vína a šli jsme společně s Kubou k nám domů.
Holky spí i Sofi (Jakubova dcera). My sedíme na houpačce, kluci pijou víno a já s Týnou máme smoothies.
Omlouvám se, že poslední dobou nevychází kapitoly. Nechci se vymlouvat, že mám hodně práce. Mám, ale čas si dokážu udělat. Jenomže poslední dobou, nemám náladu na psaní. Nechci to dělat na sílu. Kapitoly by stály za nic a mě by to nenaplňovalo. Děkuji za pochopení ❤️, snad se "uvidíme" brzo. Luv a ❤️
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Genç KurguSex, hudba, drogy a alkohol...