61

330 12 0
                                    

Koukala sem do blba. Nikdo si ke mně sedl. Doufala sem, že to bude Nellinka, ale nebyla. Byl to Domča. Mám ho ráda, ale byla bych radši kdyby tu dnes byla právě ona. „děje se něco? Vždyť Nellu už máme. Slibuji, že už bude jenom dobře. "„viděla jak sem zmlátila tu holku. Chtěla sem jí pochovat a pomazlit se s ní, ale utekla za tebou." „to bude dobrý. Doma si s tebou bude hrát. Uvidíš je v šoku. "

Zvedli sme se a šli za Nellou. Utekla přede mnou k Jakubovi. Nic sem udělat nemohla. Dominik jí dal do zadu do auta a já si sedla do totožného auta jako malá. Začala brečet, že tady semnou nebude. Zvedla sem se a šla si sednout do auta, kterým sem přijela. Měla ho řídit Natka. Nakonec sem řídila já. Natka si sedla na místo spolujezdce a vyjeli sme. Jela sem první.

Dojeli sme před barák. S Naty sme se rozloučila, po té přešla k Radkovi do auta a jeli domu. Odemkla jsem dveře a vstoupila jsem do domu. Napsala jsem sestřenici, že už sme doma, tak může přivézt Vivi.

Vivi už přijela. Hned běžela za Nellou. Objímali se, pusinkovali a blbli. Pak přišli za Domčou a hráli si s ním. Já seděla na barové židličce u linky a pozorovala je.

„koho máš nejradši? Maminku, tatínka nebo mě? "zeptala se Vivi Nell „tebe a tatínka" odpověděla. To už jsem nevydržela a odešla jsem k nám do ložnice. Sedla jsem si na postel a koukala na společnou fotku, kterou sme měli nad postelí. Byla jsem na ní já, Vivi, Nell a Domča. Nellinku jsem měla v náruči a ona mi dávala pusu na tvář.

Rozbrečela jsem se. Po chvilce za mnou přišla Vivi. „mamii"„ano? "„můžu k tobě?" „proč by si nemohla? Pojď. "sedla si vedle mě a hlavu si opřela o mojí ruku. Hladila jsem jí ve vlasech a po zádech. Byli sme sticha. Koukali sme na fotky, které sme měli v albu. „proč Nella neřekla i tebe?" „třeba zapomněla "„jak nikdo může zapomenout na někoho koho má rád?" „to nevím." teď mi došla veškerá naděje.

I tří léta holka si toho všimla. Na to že je malá, tak je dost chytrá. Sama se tomu divím. „pojď jdu udělat večeři "
Chytla mě za ruku a šli sme dolů za nimi. Stoupla jsem s k lince a přemýšlela co udělám k večeři. Rozhodla jsem se, že udělám vafle. Nella je má moc ráda.

Donesla jsem to na stůl společně s talířkama. Vivi donesla příbory a já hned po ní pití. Svolala jsem všechny ke stolu. Všichni přišli kromě Nelly.
Šla jsem za ní.. „Nelly.. Pojď jíst. Máme vafle. "neodpověděla mi. Nechtěla jsem jí přemlouvat. „tak běž do kuchyně. Já tam nebudu." řekla jsem trochu naštvaně a smutně. Šla jsem do předsíně a oblékla se. Zabouchla sem dveře a šla ulicemi Pardubic.

NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat