Pohled Nicol
Vzbudila jsme se a první co jsem uviděla byla naše princezna jak spinká.
Je strašně hodná. Vůbec neplakala.
Protřela jsem si oči. Vzala si malou do náruče a nakrmila jí. Potom sem jí zas dala do postýlky a zavolala rodičům, že už sem Porodila. Mobil jsem položila a natáhla se pro čaj. Po chvilce mi přišla snídaně. Břicho mě trochu pobolívalo, ale to je normální.
Hraju si s malou než mi zazvoní telefon. Na obrazovce se mi ukáže „Domča "„ano?" „ahoj, dneska přijdu i s Jakubem nevadí?"„ne nevadí, ráda ho uvidím" chvíli jseme si povídali a pak jsme se rozloučili. Mobil jsem položila na stolek a šla se oblíct s košile do teoláků a mikiny. ⬇️
Potom mě a malou přišli zkontrolovat doktoři. Odešli a hned ve dveřích se objevil Nik s Yzem. Oba dva mi přinesli kytičku. Jakub si hrál s malou a já seděla Domčovi na klíně. Hladila jsem ho po ruce a mačkala ho v objetí.
Pak přišel čas abych nakojila malou. Kluci si šli pro kafe, aby v klidu papala. Po chvilce přišli a já malou přebalovala.Uběhlo pár hodin a už musela jít. Bylo mi smutno, protože sem tady zas měla být sama s malou. Zítra přijdou moje i Domčovi rodiče. A pozítří už asi půjdem domu. Chybí mi Nellinka.
Otevřela jsem chat s Dominikem a napsala mu
@me zlato.. Nechceš zítra přijít i s Nellou? zmínit uživatele
@Domča💞 přijedu. Už se jí po tobě stýská.
@me. A vy už dneska dete slavit?
@domca💞 jo, ale jestli ti to vadí, tak nikam nejdu.
@me ne to vůbec, běž tam, ale neopij se prosím moc. Zítra sem přijdou tvoji rodiče. ❤️
@domca💞neboj ❤️. Už se jdu připravovat. Zatím pa 😘
Jenom sem hodila zobrazeno a šla k oknu. Koukala jsem na celé město. Byl tu dobrý výhled.Pohled Dominika
Malou jsem předal Terce, která se nabídla, že jí pohlídá. Zavolal jsme taxíka pro mě a Viktora.
Dojeli sme do Caffeterie, kde už většina byla. Caffeterii jsme měli dnes jen pro sebe.(asi všichni víme jak to tam vypadalo a co se tam dělo)
Byli 3 ráno a já se konečně rozhodl jít domů. Nebyl jsem úplně namrdku, ale měl sem upito. Viktor ten byl na tom trochu hůř, ale ne o moc. Zavolali jsme si taxíka a jeli domů.
Doma už všichni spali. Viktor se hned šel vysprchovat. Já šel do kuchyně napustil sem si do skleničky vodu a vypil sem jí na ex jak panáka. Pak jsem šel připravit na ráno 2 prášky, kdyby nám bylo špatně.
Viktor už vylezl z koupelny a šel za Terkou, která už spala. Já jsem si to zamířil do koupelny.
Svlékl sem ze sebe všechno oblečení a vkročil sem do sprchy. Pustil sem na sebe studenou vodu ať trošičku vystřízlivím. Namydlel jsme se mýdlem a pak jsem mydlinky vodou smyl. Obmotal jsem kolem sebe ručník a vyšel že sprchy. Vzal jsem si druhý ručník a vysušil si vlasy.
Měl sem namířeno do ložnice. Vzal jsem si na sebe trochu delší bílý triko a boxerky. Pak jsem šel za malou do pokoje. Spinkala, což je logický, že v půl pátý ráno bude spát. Dal jsem jí pusu na tvář a pohladil jí ve vlasech. Zvedl jsem se a šel do ložnice.
Ležím v posteli a nemůžu usnout. Už chci mít holky doma. Moc mi chybí.
Vzal sem do ruky mobil a projížděl instagram. „Nicol Volná přidala stories "řekl jsem si pro sebe. Zarazil jsem nad jejím příjmením. Zachvíli bude Cittová. Rozklikl sem story.Zareagoval jsem emoji „😘💞😍😍"
Všiml jsem si, že je aktivní, tak jsem ji napsal.
Me. proč nespíš? ❤️Nikča💘 nemůžu usnout, proč ty ne 🤨😅❤️?
Me. Taky nemůžu usnout. Chybíš mi. ❤️ Malá nechce spát?
Nikča 💘 ona spí
Me ahaa, běž už spát. Říkej si, že až se vzbudíš, tak tam budu s tebou. A pak se vyspíš ještě jednou a už budeš semnou doma ❤️. Dobrou 😘
Nikča💘 dobrou 😘❤️
Vypl jsem telefon a pomalu upadal do říše snů.
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Ficțiune adolescențiSex, hudba, drogy a alkohol...