Dnes je den D. Dneska se stanu paní. Paní Cittovou.
Jsem vzhůru už od pěti. Jsem strašně nervózní. Strašně se bojím, zároveň těším. Holky spaly u babičky. Já měla s holkama rozlučku se svobodou a Dominik s klukama. Už jsme na tom dvoře kde bude svatba od včerejška. Dominik šel večer za klukama a já tu zůstala s holkama. (aby jste to pochopili😅)
Pila jsem celkem dost. Asi to bude tím, že jsem dlouho nebyla na party a nepila. Divím se, že nemám kocovinu. Valím jse v posteli a myslím na Tenda. U slova TENDO se pousměju. Podívám se na čas a už je sedm. Čas abych vstala. Převlékla jsem se do bílých tepláků a crop topu,udělám si drdol. Někdo zaklepe na dveře. Byla to Natka. Na sobě měla černé džíny a a bílé triko. „Nesiem tí raňajky ". Snídani mi položila na stůl a sedla jsi na postel. Měla jsem tam těstovinový salát.„ To je poslední zdravý jídlo, které si dnes dám." zasměje se a jí svoje jídlo. Sednu si vedle ní na postel a dělám to též jako ona. Dojíme a Natka špinavé nádobí odnese. Po chvilce přijde i se zbytkem holkama. Mezi ně patří Kája, Natka, Dominika a moje sestra. Ostatní holky jsou někde s klukama. Holky mi dělají vlasy. Od mého pokoje jse otevřou dveře. V nich stojí mamka. „ahoj "řekneme najednou. „holky můžete nám dát pět minut?" zeptala se jich mamka. Holky kývly a odešly. „Nicolko.. Promiň za všechno. Moc tě milujeme. S Dominikem ti to moc přeji. Nemůžu uvěřit jak už si velká.... "objímaly jsme se." „kde je taťka? "zeptala jsem se. Až teď mi to došlo. „není tu.. Prý když tu jsme my tak nepřijede,ale jestli ho tu chceš mít tak zavolám děti a odjedeme." „ne! Je to jeho chyba. On přijde o jídlo. "samozřejmě, že mi to bylo líto,ale chci tu i mamku. On si musí uvědomit co je pro něj přednější já a nebo jeho ješitnost. Už několikrát se potvrdilo, že jeho ješitnost.Holky mi dodělávají vlasy. Už to dělají hodinu. „konečně to je hotový" svolá ségra. „A teraz to čo máš na krku" tentokrát promluví Natka . Začneme se smát. Myslela tím můj obličej. „vážně chceš namalovat? Vždyť si hezká i bez make upu.. "„ne to není tím... Vám se to nechce dělat." „To je trochu pravda "promluvila Natka.
„To nie je tým, že to nechce robiť, alebo nás to nebaví, ale to bude trvať" „vždyť stě říkali, že to nepotřebuji. Všichni jsme se smáli jak debilové. „kdo tě povede k oltáři? "„a jo... Já nevím.." „tak se zeptej Kuby... "„buď tady nikoho domluvím.. " vyjekla ségra.Už přišla i babička a zase mamka. Upravovaly mi závoj atd...
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Roman pour AdolescentsSex, hudba, drogy a alkohol...