8. Je To O Mě?

1.4K 27 0
                                    

Nad tím jsme se zarazila. Vždyť já jsem řekla, že budem kamarádi. Netuším co mi je, ale tahle jsem to teď cítila .
______________________________________
Uběhl měsíc a s Dominikem jsme pořád kamarádi.
Zrovna jsem s Lenkou a Natkou v Praze. Udělali jsme si výlet. Poslední dobou si s Natkou dost rozumýme.
NA„Pôjdeme na obed? Už mám celkom hlad.
J„souhlasím
Lenka jenom kývla. Po cestě na oběd se Natka furt tak divně vyptávala.
NA „Ako je to medzi tebou a Dominikom?"
J„furt stejně. Jsme JENOM zdůraznila jsem kamarádi. Nic víc.
Lenka se jenom zasmála.
Já„co je?"
Le„já sem si všimla jak se na sebe koukáte a četla sem co si psala na blok.
Na„Ja to tiež čítala a tiež som si to všimla.
Já „nechte toho "
Už sme dorazili na místo. Najedli sme se a šli k autu. Dorazili jsme do Pardubic a rohdoli se, že ještě půjdem na víno do Caffeterie.

S náma šli Hasan a Nataša, Radek a Natka, Jakub a Lenka a Dominik

Z Dominikova pohledu

Všichni tam seděli se svýma polovičkama a povídali si. Kromě mě a Nikči.
Bylo mi smutno. Furt jí miluji.
Natka furt na mě a Niky koukala. Přišlo mi to divný. Najednou mi přišla zpráva na mess.
@natka🐧Prečítaj si Nikči blog.
@me: ona má blog?
@natka🐧 Jo, volá sa tam *****

Všechno sem si přečetl.
Co když to není o mě? Je to o mě? Aah, co mám dělat?

Probudím se z myšlení a najednou všichni odcházeli kromě Niky
„kam šli? "Nikča se jenom na mě pobaveně podívala „co je?" „nic "a začla se smát „jenomže oni říkali kam jdou a Jakub ti taky něco říkal" „a kam šli?"„Jakub šel něco objednat. Lenka s Naty šli na záchod. Hasan šel vybrat peníze a Nataša s Radkem se támhle baví. Určitě něco vymýšlí" „proč myslíš "„já viděla jak Natka na nás furt koukala a pak ti něco psala a najednou odešli, když něco šeptala Hasanovi." „aha, Niky?" „m? "„o kom je to na tom blogu?" „ty si to četl? "znervóznila „já se ptal první" „to neřeš "

Z pohledu Nicol

Zarazilo mě to. Jestli to četl, tak je to v prdeli. Určitě za to může Naty.
Ostatní už se vrátili a Natka si sedla vedle mě.
N„ tak čo? Porozprávali ste si? ​​"
J„ já věděla, že za to můžeš ty "
Naštvaně a sklamaně sem se na ni podívala.
N"Za čo? "
J „ jak se Dominik dozvěděl o tom blogu?"
N„Prepáč. Len sem chcela aby vedel, že ho furt miluješ
J„laskavě se do nás příště prosím neser. A s Nikem to byla chyba, která se už opakovat nebude. Je to jenom tvoje zbožné přání. Ten článek nebyl o něm
Nevím co mě to popadlo, ale začla jsem na ní ječet.Vsechno co sem řekla byla lež. S Nikem to nebyla chyba a mám ho ráda. Rozhodně nelituji toho, že sem s ním chodila. Všichni na nás koukali. Já radši rychle odešla.

Z pohledu Naty

Nechcela som jej naštvať. Je mi ľúto Nika všetko to počul. Chcelo sa mi plakať, pretože som to celý Posrala. Ale mám rada obaja a nemôžem pozerať na to ako sa trápi.
Rozhodla som sa jej napísať.

@me: Promiň😔, len sem chcela aby ste si porozprávali. Mám vás ráda❤️. Nemyslela som to zle.
@nicol/princezna👸❤️ zobrazeno
R=RADEK, P=PEPA, N=NATAŠA, L=LENKA, J=JAKUB, D=DOMINIK, M=JÁ NATKA
R„co to bylo? "položil mi otázku.
M„som to celý posrala"
D„to ne ty, ale ona "
M„Si v pohode?"
D„asi jo. Jdu za ní. Zatím čus. Netrap se tím. Za nic nemůžeš.

Z pohledu Dominika

To co řekla mi dost ublížilo a bylo mi to líto. Po cestě k ní, jsme přemýšlel co jí řeknu. Ublížila nejenom dost Natce, ale i mě. Už jsem před jejím barákem. Dole bylo otevřeno. Tak sem šel hned nahoru. Schody jsme bral po dvou. Zastavil jsem se v třetím patře a zaklepal na dveře.

NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat