Uběhlo pár měsícu a my už připravujeme svatbu.
Dneska si půjdu vybrat šaty.Sedím na gauči a čekám na holky než přijdou.
Jsem sama doma. Dominik je ve studiu a holky jsou u Domčovo rodičů.
Holky už přišli a vyrážíme s Natkou a Kájou (přítelkyně Kamila) do svatebního "studia" se šatama.
Už jsme na místě a já si zkouším několik šatů.
Jedny z nich jsem si vybrala.
Pak jsme šli koupit boty a jeli na oběd.
Šli jsme na sushi.Dojedli sme a šli na parkoviště kde bylo naše auto. Sedla jsem za volant a strčila klíče do zapalovaní a vyjeli sme.
Minuli sme značku „Praha".
Dojeli sme do Pardubic a šli za klukami do Caffeterie. Dali sme si tam víno a povídali si. Šla jsem na záchod.
Upravila jsem se v zrcadle.Vyjdu ze záchoda a slyším nějaké dva hlasy jak se baví. Nevěnovala bych tomu pozornost, kdyby to byli cizí hlasy. Ale byli mi strašně povědomí.
„proč s ním chodíš? "„tak má hodně peněz a je slavnej". To bylo jediný co sem slyšela.Sedla sem si k baru vedle Natky a objednala si další pití.
Zahlédla jsem vycházet ze záchoda dvě holky, které moc dobře znám.
Byla to Lenka a její kamarádka za kterou mě několikrát vyměnila. Pak mi do hlavy došla ta Lenčina odpověď.
„tak má hodně peněz a je slavnej".
Je mi líto Tadeáše.Všechno sem to řekla Natce.
J„myslíš že bych mu to měla říct? "
N„Ja myslím že áno."
Jenom sem kývla a šli jsme zpátky za klukama.Viděla sem jak Lenka a ta Bárbína odcházejí. Koukala jsem na ně vražedným pohledem. Dominik si toho všiml a začal se mě vyptávat.
„co se děje? "„ale nic" „proč se spolu už nebavíte? "„řeknu ti to jindy".
Dala sem mu pusu na tvář.„nepůjdem už? "zeptala jsem se. „jenom dopiju" kývla sem a připravovala na odchod.
Dominik šel zaplatit a já zatím napsala Tadeášovi.
TADEÁŠ RŮŽIČKA 🖤
ahoj,mohli bychom se zítra sejít?
můžeme. Tak ve tři v Caffeterii?
děkuji. Tak zatím pa.
Dominik už přišel a vyrazili jsme domů.
Dodělávala jsem motto na naší svatbu a všechno poslala Andreasovi.
Dodělala jsem to a šla jsem se vysprchovat.Vzbudila jsem se ve dvanáct, protože sem byla dost unavená. Dominik už byl ve studiu.
Šla jsem si ohřát jídlo. Dojedla jsem a šla se namalovat. Rychle jsem se namalovala a šla se oblíct.
Rychlím krokem sem šla do studia za Domčou. Nesla sem tam papíry pro Kubu a Tokáče.Bylo půl třetí a já šla pomalu do Cqffeterie.
Přišla jsem tam přesně ve tři.
Cca za 3 minuty po mě přišel i Tadeáš.Všechno jsem mu řekla.
Bylo mi ho líto.
„díky, že si mi to řekla. Moc si toho vážím. Už musím domů udělat tam pořádek. "
Poslední větě sme se zasmáli a každý si šel svojí cestou.Jak myslíte, že to dopadne?
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
JugendliteraturSex, hudba, drogy a alkohol...