Holky tu furt jsou.
Takže jsme se rozhodli, že pojedeme na hory i s holkama.@nicol.volná my besties💞💘🤞🏻
@nicol.volna Nejdeš ničím nahradit❤️. Nikdy o tebe nechcipřijít🤞🏻. Ať se stane cokoliv. Vždycky budu jenom tvoje🙏🏼! Nechci zažít ten pocit, abych byla bez tebe💘. Ničilo by mě to. Teď jsi ty celý můj svět❤️. Myslím natebe od rána do večera😘. Doufám,že spolu budeme navždy. Nic jinýho si nepřeju. Miluju tě ❤️celým svým srdcem. Cokoliv bych dala za to usínat vedle tebe každou noc a ráno se probouzet s pocitem, že tě mám u sebe❤️.
@goldcigo miluju tě ❤️
@yzomandias 🔥Sedíme u krbu a povídáme si. Nellinka sedí na mě a Tendo je s Yzem venku. Šli si zakouřit. Malá pomalinku usíná a já jí škrabkám na zádech. Domča zas přišel a vzal si naší potvůrku a odnesl jí do postýlky. Přišel pro mě a řekl ať se jdu oblíct, že jdeme na procházku a sestřenka nám pohlídá malou.
Šli jsme po různých cestičkách, až jsme došli k altánku. Stoupli jsme si naproti sobě a začli se líbat.
Domča se dotáhne a začne povídat :
„Dotkneš se mých rtů a já cítím Tvoje teplo. Rozlévá se po celém těle. Je jak lavina, která nezná překážek. Je to nádherné a úžasné zároveň, kolik energie mi dáváš. Miluju Tě! Potřebuju Tě ke svému životu, tak jako to sluníčko na obloze.větší oporu a bezpečí. Mám tě strašně moc rád a všechny myšlenky směřují k tobě kopretinko milovaná, udělám všechno, abych tě učinil šťastnou. Ničeho se nebojím, vždy u mě najdeš oporu a bezpečí, lásko moje."
Klekl si a vytáhl krabičku. Otevřel jí a v ní byl prstýnek. Začala jsem brečet.
„vezmeš si mě?" zakývala jsem hlavu. To bylo jediný co jsem zvládla přes ty slzy. Zvedla jsem ho a skočila mu kolem krku. Držel mě kolem pasu a pusinkoval mě ve vlasech.Přišli jsme zpátky na chalupu. Všechno jsme jim řekla a všichni nám začali gratulovat.
Prstýnek je opravdu krásný.
Jsem strašně šťastná. Prožívám to nejkrásnější období. Mám toho nejlepšího přítele na světě, tu nejkrásnější, zdravou princeznu. A teď v břiše nosím dalšího potomka. Zachvíli bude tady s námi a bude nosit Domčovo příjmení, stejně jako já. Jsme všichni zdraví... Co více si přát?
ČTEŠ
NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO]
Roman pour AdolescentsSex, hudba, drogy a alkohol...