50

353 7 0
                                    

Sním o Tobě v půlnočním světle, o samotě v zajetí tmy. Mé myšlenky patří jen a jen Tobě, jsi mou radostí i mým prokletím. Snažím se soustředit na práci, ale vidím před sebou jen Tvou tvář, Tvé oči a Tvůj pohled, který tolik spaluje a hřeje mi srdce. Tvůj úsměv, který hladí moji duši, která tolik touží po Tvé lásce a mé tělo po Tvých něžných dotycích, které tolik miluju a stále mi víc a víc chybí.

Zdá se to tak neuvěřitelné. Nikdy jsem nevěřila, že mi budeš tolik chybět a že se mi bude po Tobě tolik stýskat. Ty chvíle, které jsme spolu trávily byly tak vzácné a když jsem od Tebe odcházela a loučila se, přála jsem si, aby tyto chvíle nikdy neskončily. Ty minuty a hodiny byly a stále ještě jsou jako věčnost, která je tak dlouhá a nesnesitelná bez Tebe. A pak, když jsem Tě zase spatřila, mé srdce poskočilo radostí z Tvé náhlé blízkosti.

Tak moc bych chtěla být jen Tvá, tak moc jak hvězda jediná. Na černém nebi jedna hvězda září, já zkouším pod tou hvězdou žít. Proč mám stále v mysli Tvůj obraz a ne a ne ho vypudit. Zkus na nebe se podívat, zkus představit se lásce. Vidíš tu hvězdu? To jsem já. A Ty? Ty jsi její vládce. Vládce, jež má v moci mé srdce a myšlenky. V mém srdci jsi jen Ty, má přítomnost, má naděje, má láska a mé daleké vzpomínky.

Dopsala jsem blog a šla uvařit holkám jídlo. Měli přijéct od babičky.
Měla jsem sundanou paruku a položenou na gauči. Nikdo odemykal. Rychle jsem běžela si jí nasadit, ale už jsem to nestihla. Vyšli do vnitř. Dominik sklopil hlavu a Jeho mamka na mě koukala jak na zjevení. „co to má znamenat? "podívala jsem se nechápavým pohledem. Holky na nás pouze koukali. Všimla sem si toho, tak jsem je poslala do pokoje.

„proč nemáš vlasy?" „mamii.. "povzdechl si Dominik. „co?" „mám rakovinu "začli mi téct slzy po tváři.
„proč ste mi to neřekli?" podívala jsem se na Dominika a ten na mě.
Neodpověděli sme. „A jakto že máš furt klíče od domu?"otázka mířila na Dominika. „nevím jak ti mám odpovědět." „vy ste zas spolu? I po tom všem co provedla? "„ona nic neprovedla" seděla sem tam a koukala na kytku, která byla na proti mně.

„nic neprovedla "„Dominiku! Vždyť chápala s tvým"kamarádem"„nechrápala"„tak proč mlčí? "„protože už se dost obhajovala a nikdo jí nevěřil a šli sme ještě pro ti ní" Dominik jí vše vysvětlil a ona se mi omluvila.

„takže ste zas spolu? "zajásala.
Dominik zakroutil hlavou na náznak, že ne. Zamrzelo mě to, ale co se dá dělat? Nic..

Jeho mamka už odešla. Dominik tu ještě zůstal. Šlo na mně vidět, že sem byla dost sklamaná. „promiň.. Mamka ro tak nemyslela." „vždyť v pohodě. Tvoje mamka za to nemůže." „tak proč si smutná "„to není kvůli tvé mamce." „tak proč? "„promiň, ale je to moje věc a ty už nejsi můj přítel." byla sem naštvaná, že mi to nedošlo. „promiň " a odešel.

NEMÁŠ PONĚTÍ, JAK MOC SE TRÁPÍM /W NIK TENDO [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat