24. Fejezet

1.5K 37 0
                                    

- Kész vagy már? - kiabálta Rosa, a fürdőszoba ajtajának túloldaláról.

Ma van a buli napja és lázasan készülődünk rá.

- Igen. - kiabálom ki, majd magamra tekerve a törölközőt kiballagtam. - Mehetsz.
- Na végre! Mi tartott eddig? - mondja bosszankodva.

Mikor bementem a szobámba és a ruhásszekrény előtt álltam csörgött a telefonom. Liam hívott videohívással. Felvettem, majd letettem a polcra velem szembe és úgy kutakodtam ruha után.

- Szia Baby! - mondja csalfa mosollyal.
- Szia Baby! - mondom én is mosolyogva.
- Hogy állsz? Elkészültél már?
- Most jöttem ki a zuhany alól... még sehol nem tartok.
- Mutasd!
- Dehogy mutatom! - mondtam nevetve, majd szorosabbra fogtam a törölközőt.
- Akkor megnézem élőben! - azzal kopogtak az ajtómon.
- Mi? - néztem rá, majd az ajtóra.

Nyílt az ajtóm és belépett rajta. Kinyomta a telefont és megölelt.

- Hmm... jó az illatod. - mondta, majd a nyakamba csókolt.
- Köszönöm. - válaszoltam elpirulva. - Hogyhogy itt vagy? Azt hittem később jössz.
- Úgy volt, csak látni akartalak. - vont vállat, majd megcsókolt. - Nagyon szexi vagy a törölközőben és a vizes hajjal. - mondta félhangosan a csók után.
- Igen? - kérdeztem. - Majd meglátod mi lesz jövő héten. - nevettem el magam.
- Alig várom már! - azzal hátrafele kezdett tolni.

Nekiütköztünk az ágynak és ráestünk. Nevettünk mind a ketten, majd ő fölém került és lassan a két lábam közé ereszkedett. A csípőjét lazán nyomta hozzám. A törölközőn és a bugyin keresztül is éreztem őt. Még nem volt kemény, de kezdett az lenni. A kezeivel megtámaszkodott a kezeim mellett, és csodálattal nézett rám. A hajamat elsimította a nyakamból, majd puha csókot nyomott a torkomra. Felnyögtem halkan.

- Rosa mindjárt bejön a szobába. - suttogom.
- Aa.. ne rontsd el a pillanatot. - nyögött fel, majd rám nézett.
- Sajnálom, de a kanos énedet ma meg kell tartanod. - mosolyogva húztam el a számat.
- A kanos énemet? - nevetett fel, majd lemászott rólam.
- Igen. - álltam fel és vele szembe fordultam. Megigazítottam a törölközőt és a kezeimet csípőre tettem.
- Remélem kiválasztottad már a... ruhákat. - akadt meg Rosa mikor benyitott. Előbb Liamre majd rám nézett. - Zavarok?
- Dehogy. Megyek is. - azzal felállt az ágyamról. Majd egy búcsúcsókot nyomott az ajkaimra és hosszan nézett a szemembe mire megszólalt újból. - Később találkozunk. Szia Rosa!

Azzal kivonult a szobámból. Rosa is és én is utána néztünk, majd rám nézett komor arccal.

- Ez meg mi volt? - kérdezte.
- Csak látni akart. - vontam vállat és levettem a törölközőt. Nem volt rajtam melltartó, de Rosa előtt nem vagyok szégyenlős.
- Nem, nem arról beszélek. Hanem a nézésre. Úgy nézett rád... - nevetett. Nyomta meg az "úgy" szót.
- Úgy? - néztem rá értetlenül.
- Ú-Gy! - tagolta.
- Hogy úgy?
- Nem is vetted észre, igaz? - mondta, majd felém dobta a pánt nélküli melltartómat.
- Mit? Mit kellett volna? - kezdtem ideges lenni. Mire akar célozni?!

Odajött, leültetett az ágyra, majd a szemembe nézett.

- Enamorado! Liam está enamorado de ti! - mondja mosolyogva.
(-Szerelmes! Liam szerelmes beléd!)
- Nosotros? - néztem rá kidülledt szemekkel.
(-Mi?)
- Ni siquiera te diste cuenta? - s megfogta az arcom két oldalát.
(-Észre sem vetted?)
- Dios Rosa! Estás seguro? - kapok a szám elé és hatalmas vigyor terjed el rajta.
(- Istenem Rosa! Biztos vagy benne?)

Csak bólogatott, én pedig bevallottam neki, hogy én is beleszerettem Liambe. Ettől persze annyira belelkesült, hogy a készülődés végére már az esküvőnket tervezte.

- Y tú y mi hermano? - kérdeztem.
(-És mi van veled és a bátyámmal?)
- Bueno... Creo que él también me ama, pero no estoy seguro. No lo demuestra.
(-Hát... azt hiszem ő is szerelmes belém, de nem vagyok benne biztos. Nem mutatja ki.)
- Presta atención. Le cuesta abrir. Dale tiempo. - mondom, majd felkenem az utolsó ecsetvonást az ajkaira.
(-Figyelj. Nehéz megnyílnia. Adj neki időt.)

Azzal kivonultunk a szobámból. Diego, Liam és Zack már iszogattak.

- Las bellezas de mi vida!- kiállt fel a bátyám mikor meglát minket. - Gyönyörűek vagytok! - már eléggé sokat ivott.
(-Életem szépségei!)
- Ez igen csajok! - néz ránk Zack. Neki is csillog a szeme.

Liam nem mond semmit csak néz és mosolyog. De a szemei csillognak, viszont nem az alkoholtól. Vagy is nem gondolnám, hogy amiatt. Rosa lehuppan a bátyám és Zack közé, én Liam mellett a karfára ülök. Minket is megkínáltak sörrel, ami egy kis alapozásnak jó. Viszont eszembe jutott, hogy van még itthon tequila, így elindulok a konyhába az italért és a feles poharakért.

- Nagyon jól nézel ki! - hallom Liam hangját a hátam mögül közvetlen. Épp a feles poharakért nyúlok, csak szokásomhoz híven nem érem el.
- Te is jól nézel ki. - mondom a vállam felett hátranézve.
- Várj! Segítek! - azzal mögém lép.

Érzem ahogy kissé nekem dől, majd levesz annyi poharat, ahányan vagyunk. Leteszi mellénk a pultra és közel hajol. A fülembe súgja, hogy mennyire jól nézek ki és legszívesebben nem engedne el így a buliba. Ezen kuncogok egyet, majd érzem, ahogy a csípőjét hozzám nyomja és valami keményet érzek. Hoppá!
Kicsit hozzányomom a fenekem és hallom ahogy felnyög.

- Ne játszadozz velem. - mondja morgó hangon.
- Csak egy kicsit! - válaszoltam nevetve.
- Annak nem lenne jó vége! - mondta, majd hátrébb állt.

Igaza volt, így abbahagytam én is. Sajnáltam amiért szenvednie kell, hogy nem adom oda magam neki. Mert, hát a tiltott gyümölcs a legédesebb. Vele szembe fordultam és a kezeimet a mellkasom előtt összefontam. Az arcunk alig volt 20 cm távolságra egymástól. Néztem azokat a smaragdzöld szemeket, azt a féloldalas mosolyt, a szép arcot. Eszembe jutott, amit Rosa mondott. Vajon tényleg szerelmes belém? Nem csak le akar fektetni, hanem tényleg szeret?
Legszívesebben megkérdeztem volna, de nem akartam elrontani a pillanatot...

- Menjünk vissza a többiekhez. - javaslom, ő pedig bólint és megfogja a poharakat.

Pár felest lenyomtunk velük, majd elindultunk. Sétálva tettük meg az utat, mert csak 5 háztömb volt. Ahogy közeledtünk már hallani lehetett, hogy szól a zene és már sok kocsi állt az utcán.

A bátyám barátjaजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें