A karácsony gyorsan eltelt. A rokonaim teljesen oda voltak Liamért és a családjáért.
Búcsúzáskor mindig elszomorodok, mert nyárig sajnos nem találkozom velük, hacsak nem hal meg valaki. Remélem nem fog. Emiatt nem szívesen találkozom velük.
Épp a nyakamban levő nyakláncot babráltam, mikor leparkoltunk a ház előtt. Szimpla ezüst lánc volt egy karikával a végén aminek a szélén apró kövek díszelegtek, középen pedig egy nagyobb foglalt helyet. Csodaszép, laza és elegáns volt.
Ezt kaptam Liamtől karácsonyra.
Liam, tőlem kapott egy fonott mintás, valódi bőr karkötőt aminek acélkapcsai voltak. Nem nagy ajándék, de tudom, hogy szereti az ilyesmi dolgokat.
Mikor kipakoltam csatlakoztam a bátyámhoz és apához a konyhában.- Mit fogunk vacsizni? - kérdeztem.
- Már készül. A kedvencetek. - mondja apa, majd visszafordul a tűzhelyhez.
- Paradicsomos - tonhalas tészta. - egymásra néztünk a bátyámmal és egyszerre mondtuk ki.
- Igeeeeeeeeeeen! - nevetett apa, majd odajött és megölelt mindkettőnket.Megvacsoráztunk, majd megnéztünk egy filmet. A film végén rendet raktam a konyhában, míg apa és a bátyám elmentek letusolni. Pont végeztem, mikor a bátyám szólt, hogy szabad a fürdőszoba.
Elmentem fürdeni, majd mikor végeztem magam köré tekertem egy törölközőt, a hajamat pedig vizesen, lógni hagytam. Beérve a szobámba megcsörrent a telefonom.
Liam neve jelent meg a kijelzőn, videohívással. Bármikor meglátom a nevét a telefonom kijelzőjén nagyot dobban a szívem és akaratlanul is elmosolyodok.- Szia kicsim! - mondom mosolyogva, majd lehuppanok az ágyamra.
- Hello szexy! - vigyorog a kijelzőn. - Jó így a hajad. Szívesen beletúrnék. - azzal beleharap alsó ajkaiba.
- Ha itt lennél megtehetnéd. - válaszolom fülig elpirulva.
- Ha ott lennék nem csak azt tenném! - mondja sejtelmesen, majd megnyalja húsos ajkait.
- Perverz! - nevetek.
- Prűd! - nevet ő is.Csak nézem a kijelzőmet és el sem hiszem, hogy egy ilyen pasi, akiről nem is gondoltam volna, hogy egyáltalán szóba áll velem, és nem csak a legjobb barátja kishúgának tekint, velem akar lenni. Persze volt hullámvölgy ebben a kis időben, mióta együtt vagyunk, de úgy érzem vele akarok lenni. Senki mással.
Kis hallgatás után ő szólal meg először.- Szeretlek! - mondja, közben a szemei ide oda cikáznak az enyémek között.
- Szeretlek! - mondom én is.
- Arra gondoltam, - folytatja kis szünet után - hogy holnap átjöhetnél és nálunk aludhatnál pár napot.
- Jól hangzik. - mondom, közben a szekrényemhez sétálok. Kinyitom és kutakodni kezdem. - Úgy is mindig nálunk vagyunk.
- Akkor ezt megbeszéltük. - kacsint egyet, majd hallom, hogy az anyukája bejön a szobájába.
- Na? Megkérdezted már? - kérdezi izgatottan. - Annyi tervem van. - lelkendezik.
- Most kérdeztem meg. - válaszolja kissé diplomatikusan. Azzal az anyukája felé fordítja a telefont.
- Ó, szia Elena! Nagyon örülök, hogy itt leszel nálunk.
- Szia Cathlen! - köszönök vidáman. - Köszönöm a meghívást!
- Ó, ugyan már! Családtag vagy! - legyint. - Megyek is, nem zavarlak benneteket. - azzal ad Liam homlokára egy puszit és kimegy a szobából. Liam enyhe undorral törli le a puszit.
- Mit csinálsz? - nézek rá döbbenten.
- Hm? - néz rám kérdőn.
- Miért törölted le? - nézek rá szigorúan.
- Mert nem vagyok gyerek. - mondja durcásan.
- Én örülnék, ha anya még megpuszilhatná a homlokom! - azzal tovább túrom a szekrényem.
- Sajnálom! - mondja bűnbánón.
- Nem azért mondtam. Ne haragudj! - mondom kicsit bűnbánón.
- Mit csinálsz? - vonja fel a szemöldökét.
- Pizsit keresek magamnak. - nyögöm, majd kihúzok egy felsőt és egy nadrágot.
- Ide ne hozz majd ilyesmit. Nem lesz rá szükséged. - vigyorog szélesen.
- Perverz! - mondom összehúzott szemöldökkel.
- Prűd! - mondja nevetve. Istenem ez a nevetés.
- Szeretlek! - mondom lágyan.
- Szeretlek! - mondja érzelemmel telve.
- Holnap mikor jössz értem? - kérdezem, majd belebújok a felsőmbe.
- Délután? - kérdezi. - Ez így nem fair Baby. Így nem látlak.
- Holnap látni fogsz. - mondom szélesen vigyorogva.
- Alig várom!Bemásztam az ágyamba, majd betakaróztam és lefeküdtem. A telefonom megtámasztottam. Liam ugyan így tett. Egy darabig még néztük egymást, majd valamikor elaludtam. Nem tudom mikor, de az utolsó amire emlékszem, hogy Liam épp jó éjt kíván, ahogy én is. Igazából így aludtunk el.
YOU ARE READING
A bátyám barátja
Short Story[{^^BEFEJEZETT^^}] Sziasztok! Ez az első publikált írásom. Remélem tetszeni fog. :) 18+-os történet! 🔞🔞🔞🔞 A történet arról szól, hogy van egy lány, Elena, akinek van egy bátyja Diego...és Diego-nak van egy legjobb barátja, aki nagyon sármos és...