43. Fejezet

1.2K 30 0
                                    

Az amit ki akartam próbálni elmaradt, ugyan is elaludtunk, de nem is baj, mert azt sem tudtam, hogyan kellene csinálni. Csak egy másik pózt szerettem volna kipróbálni, ami mozgatta a fantáziám. Talán majd egyszer.

Reggel kipihentem ébredtem. Liam nem feküdt mellettem, viszont hallottam, hogy zubog a víz a fürdőben. Kimásztam az ágyból és ekkor esett le, hogy pucér vagyok. Bementem a fürdőbe, majd a zuhanykabinhoz léptem. Épp tusfürdővel kente be a testét, aminek az illata be lengte az egész légteret. Mélyet szippantottam a kellemes illatból, majd elhúztam a kabin ajtaját, mire riadtan kapta felém a fejét. Mikor meglátott elmosolyodott.

- Jó reggelt szépség! - mondja, majd ad egy csókot a számra.
- Jó reggelt kicsim! - mosolyodok el, majd beállok a víz alá.

Nekem kicsit hűvös volt, így állítottam rajta. Épp a hajamat vizezem, mikor megérzem a tekintetét magamon. Kinyitom a szemem és elpirulok a nézése láttán. Lassan végigfut a tekintete a testemen. Megnyalja a száját. A kezeimet magam mellé teszem és hátrébb lépek. Ő is tesz egy lépést felém és a víz alá áll. Felszisszen és beállítja a neki megfelelőre. A falnak dőlök és zavaromban elnézek mellette. Nem bírok a szemébe nézni, de így is éget a tekintete. A kezeit a fülem mellett megtámasztja, majd még közelebb jön, beszorítva a falhoz.
Rápillantok, majd ismét elnézek összeszorítva az ajkaimat és lehajtom a fejem. Érzem, ahogy elpirulok. Az állkapcsom alá nyúl mutató ujjával, majd kényszerít, hogy a szemébe nézzek. Kicsit összeszűkített szemei vadul csillognak. Az arcán lefolyik a víz, a haja hátra simítva, ami tűzbe hoz. Beleharapok alsó ajkamba, mire hüvelyk ujjával lehúzza azt és végigsimít rajta.

- Imádom az ajkaidat. - mondja rekedt hangon.

Lassan felém hajol és megcsókol. A kezével végigsimít a karomon, majd az oldalamra. A csípőmnél végigvezeti a kezét és a hátam felé indul. A popsim felett megáll és maga felé húzz. Felnyögünk mind a ketten, majd a nyelvem átdugom a szájába. Falni kezdjük egymás ajkait. Az egyik kezemmel megfogom a kezét, a másikkal megfogtam az oldalát és közelebb húztam őt magamhoz. A kezeivel megfogta a csípőm és abbahagyta a csókot. A homlokát az enyémnek nyomta.

- Kívánlak! - lihegi.
- Én is! - lihegem erőtlenül.

Azzal ismét megcsókol, majd megérzem őt odalent. Bennem is éledezik a vágy, így abbahagyom a csókot és kissé elnyomom magamtól. Lihegve veszem a levegőt.

- Itt? - kérdezem kacéran.
- Igen! - válaszolja rekedt hangon. - Nem bírnám ki az ágyig!

Azzal a falnak nyom és az egyik kezét a csípőmről lesimítja a nemi szervemig. A nagyajkaimat simogatja, majd egyik ujját közéjük illeszti és simogatni kezd. Megtalálja a csiklómat és izgatni kezdi. Felnyögök, majd mikor eléggé felizgatott lejjebb csúszik a keze és belém hatol az ujjával. A hüvelyk ujjával a csiklómat izgatja, miközben a másik ujja ki - be jár bennem. Halkan nyögdécselek, a fejem hátra hajtom, ő a nyakam csókolgatja. A kezemmel simogatni kezdem a nemi szervét ami egyre keményebb lesz. Ő is felnyög, aztán elveszi a kezét a puncimról és megfogja a popsim, majd felemel. Nekinyom a falnak, majd lassan belém hatol a péniszével. Az érzésre felnyögünk mind a ketten. Az egyik kezemmel átkarolom a vállát, a másikat a mellkasára teszem. Először lassan kezd el mozogni.

- Uuuu... - nyögöm.
- Baby... - nyögi ő is.

Kicsit bevetem a csípőm mozgatását, mire ismét felnyög. A testem lángolni kezd. A ránk zubogó víz hűvös, de nem hűt le. Falja az ajkaim, a nyakam, a torkom. Megharapom alsó ajkát, amitől gyorsít a tempón. Egyre közelebb kerülök a robbanáshoz. Hangosan nyögünk.

- Élvezz velem! - mondom, mikor elmegyek.
- Aaa... Szeretlek! - nyögi mikor velem együtt jut a csúcsra.
- Szeretlek! - suttogom remegve.
- Szeretlek! - suttogja ő is, szintén remegve.

Kicsusszan belőlem és érzem, ahogy a nedve kifolyik belőlem. Megcsókol, majd lassan leenged. Próbálok megállni a lábamon, ami nagyon nehéz, mert remeg az egész testem. Érzem, ahogy remeg a lába. Homlokát az enyémnek támasztja és mindketten nevetni kezdünk. Beleharap alsó ajkába, majd apró csókot nyom az ajkaimra.

- Eszméletlen vagy! - mondom nevetve.
- Te sem panaszkodhatsz! - nevet ő is. - Ha nem tudnám, hogy én voltam neked az első, nem hinném el, hogy nem voltál még senkivel. - elhúzza a fejét, hogy a szemembe nézzen. Elsimít egy hajtincset a fülem mögé és a szemeiben csodálatot látok.
- Örülök, hogy te voltál az első! - mondom elpirulva. A pupillái annyira kitágultak, hogy a zöld írisz alig látható. Az arcán széles vigyor jelenik meg.

Miután lezuhanyoztunk, felöltöztünk és lementünk a konyhába. Megreggeliztünk, majd Liam nekiállt tanulni. Én, hogy ne zavarjam felmentem összepakolni. Lehúztam az ágyneműt és beletettem egy zsákba. Újat húztam fel, majd lassan lepakoltam. Kicsit takarítottam is, majd vártam, hogy induljunk.

Valamikor délután indultunk el, de mire Pasadenába értünk már sötétedett. Megbeszéltük, hogy nemsokára találkozunk, de mondta, hogy a héten átjön majd, hogy ne maradjon ki annyi idő. Nehezen engedtem el, de tudtam, hogy nagyon fontos neki a tanulás.
Mikor beléptem a bejárati ajtón Rosa fogadott. Rohant hozzám és örömében a nyakamba ugrott. Ennek az lett a következménye, hogy nekiestünk az ajtónak. Elnevettük magunkat. A bátyám is nagyon örült nekem. Mikor meglátott, odajött és felkapott a térdem felett megemelve. Forgott velem, majd letett és szorosan, vigyorogva megölelt.

- Na jó! - kezdem eltolva magamtól. - Mi történt? - nézek rájuk gyanakvóan, mire egymásra néznek és szélesen elvigyorodnak.
- Liam írt nekem. - kezdte Diego. Itt már tudtam mit akar mondani.
- Jajj, annyira örülök nektek! - kiáltja Rosa.

Szélesen elvigyorodok. Aztán elmesélek nekik mindent, persze azokat nem, vagy is később Rosának igen, de a bátyám előtt azért ezt nem szívesen mondom el.

- Cómo es el sexo? - kérdezi Rosa a szobámban az ágyamon ülve. Nézi, ahogy pakolok ki a táskámból.
(- Milyen a szex?)
- Muy bueno. Ahora entiendo por qué la gente hace clic en él. - mondom nevetve.
(- Nagyon jó. Most már értem, miért kattannak rá az emberek.)
- Me alegro de que estés feliz, carino. - mondja mosolyogva.
(- Örülök, hogy boldog vagy, drágám.)
- Yo esrot feliz por ti y por mi hermano. Nunca pensé que esto pasaría. - odajött hozzám és megöleltük egymást.
(- És én örülök neked és a testvéremnek. Soha nem gondoltam volna, hogy ez megtörténhet.)
- Si. Yo tampoco. - mondja sóhajtva.
(- Igen. Én sem.)

Még beszéltünk pár szót, majd kiment. Gondolkodtam azon, hogy elmesélem a pénteki napot, de nem tettem. Nehogy elmondja a bátyámnak.

A bátyám barátjaWhere stories live. Discover now