Másnap reggel egyedül ébredtem. Liam nem volt mellettem. Először megijedtem, hogy valamikor visszament volna a buliba, de aztán elhessegettem a gondolatot is. Ahogy kinéztem láttam, hogy esőre áll az idő, így a kedvem is elment attól, hogy kiszálljak az ágyból. Viszont kénytelen voltam, mert egyre jobban kellett pisilnem, így elmentem a fürdőbe. Aztán kimentem a konyhába. Diego és Liam épp az asztalnál ültek és valamiről halkan beszéltek. Rosa a tűzhelynél palacsintát és bacon szalonnát sütött, közben dúdolta a kedvenc dalunkat. Onnan tudom, hogy a kedvenc dalunkat, hogy megismertem a dallamot és az ütemet.
Ahogy felléptem a lépcsőn akkorát roppant a térdem, hogy mindenki odafordult hozzám. A bátyám és Liam úgy rebbentek szét, mintha valamin rajta kaptam volna őket. Én egy pillanatra megálltam és tátott szájjal meredtem rájuk. Kicsit ijesztő volt a hang, de nem okozott fájdalmat.- Úúh! - szólalt meg Rosa. - Nem fájt?
- Nem. - válaszoltam lazán.
- Jó reggelt mi amor! - üdvözölt a bátyám mosolyogva. - Megint a térded?
- Hé! Azt hittem én vagyok a szerelmed! - méltatlankodott Rosa.
- Igen. A tegnapi futás szerintem. - mondtam, majd közelebb mentem.
- Hisz' tudod, hogy te vagy az! - válaszolta Diego, majd magához húzta és megcsókolta.Épp Liam mellett mentem el, mikor magához húzott és belehúzott az ölébe.
- Jó reggelt Baby! - köszönt.
- Jó reggelt! - köszöntem mosolyogva.A szemei az enyémek között cikáztak, majd elmosolyodott és megcsókolt. Sós és édes íz keveredett. Sós a szalonnától, édes a juharsziruptól. Csók után hümmögtem egyet, majd megnyaltam a számat. Ettől elnevette magát, majd újra megcsókolt, de ezúttal a nyelvét is bevetette. Így még jobban éreztem a sós és édes íz keveredését. Még éhesebb lettem, majd abba hagytuk a csókot, mert a pocim elégtelenkedett.
Rosa nekem is tett palacsintát és szalonnát is, meg külön csinált nekem teát cukor nélkül. A bátyám szokásához híven undorral nézett rám, mert hogy vagyok képes meginni a teát cukor nélkül.- Valami tervek mára? - kérdezte Liam a bátyámtól és Rosától. Ők összenéztek, majd vigyorogva ránk néztek.
- Paintball! - mondták szinte egyszerre. - Veletek!Hangos csörömpölés közepette tettem le a villámat és ránéztem Rosára.
- Biztos, hogy nem! Múltkor is csaltál! - mutattam a mutató ujjammal Rosára.
- Nem csaltam. Csak hátulról kerültelek meg. - vont vállat Rosa.
- Na... ilyen barát vagy! Hátulról kerülsz meg! - válaszoltam flegma hangsúllyal, összeszűkített szemekkel.
- Ugyan már! - legyintett Rosa.
- Várjatok! Valamit nem értek... - kezdte Liam - Ti Paintballozni szoktatok? - s mutat kettőnkre.
- Igen! - válaszoltuk Rosàval egyszerre.
- De az nem... - majd hirtelen abba hagyta.
- ...pasis dolog? - nevetett Rosa. - Liam, ha tudnád milyen belevaló barátnőd van... - mondta, majd elhúzva a száját elnézett nevetve.
- Igen? - húzta fel a szemöldökét Liam.
- Szoktunk... - mondtam zavartan elpirulva.
- Óvodás korom óta ismerlek, de semmit nem tudok rólad... - mondta elhűlve.
- Vannak olyan dolgok, amiket nem tudsz rólam. - mosolyogtam.
- Na, ma háromnegyed kettőre le is foglaltam. - közölte tényszerűen Diego.
- Szupiii! - vinnyogta Rosa.
- De hát esni fog... - mutattam az ablakra.
- Jaj, ne csinálj úgy, mintha zavarna... - nézett rám Rosa összeszűkített szemekkel.Reggeli után elkezdtünk készülni. Liam is hazament és megbeszéltük, hogy majd ott találkozunk. Egy gyors fürdés és öltözködés után már az autóban voltunk. Mikor odaértünk kisütött a Nap és Liam már várt ránk. Nekidőlt az autójának és a mellkasa előtt keresztbe fonta a kezeit. Napszemüveg, egy sötétkék farmer, fekete sportcipő és egy fehér póló volt rajta. Nagyon dögösen nézett ki. Mikor kiszálltam az autóból rögtön felé indultam. Kicsit fújt a szél így megéreztem a parfümje illatát. A kedvenc férfi parfümömmel fújta be magát. Mikor meglátott széles vigyor ült ki az arcán, majd kitárta a karját én pedig nekifutásból beleugrottam az ölébe. Ezt mindig is ki akartam próbálni.
- Helló Baby! - mondta nevetve, majd a popsim alatt megtartott.
- Helló Baby! - visszhangoztam nevetve. - Felkészültél?
- Ugyan mire? - nézett rám kérdőn.
- Hát a vereségre. - mondta Rosa nevetve.
- Mi győzünk, nem ti! - mondta Diego, s rám és Rosára nézve a mutató ujjával ránk mutatott.
- Azt majd meglátjuk! - válaszoltam és kiugrottam Liam öléből.Rosával előre mentünk és bejelentkeztünk. Aztán miután felvették a méreteket hátranéztem és láttam, hogy megint pusmognak valamit. Furdalt a kíváncsiság, de nem akartam rákérdezni. Így inkább megkérdeztem Rosát.
- De qué están hablando Rosa, mi hermano y Liam? Ya noté or la manana que estaban hablando de algo.
(-Rosa, miről beszélget a bátyám és Liam? Már reggel is észrevettem, hogy valamiről beszélgetnek.)Rosa hátranézett, majd ismét rám.
- Um, no lo sé. Podría ser a partir de la semana que viene. - válaszolta mosolyogva.
(- Hm, nem tudom. Lehet a jövő hétről.)Volt benne valami. Ahogy ismerem a bátyám, biztos, hogy kiokítja kicsit. De mi van, ha mégsem? Mi van, ha épp másról beszélnek?
Kicsit dühített, hogy nem tudom a választ, de mikor odajöttek és nyomott egy puszit az arcomra elszállt minden.
Rajtunk kívül még vagy 6 csap volt. Miután elmondtak mindent, ami ahhoz kell, hogy tisztességesen játszunk, elkezdődött a "háború" . Rosa és én már nagyon jól működtünk együtt. Még katonai jeleket is megtanultunk, csak azért, hogy még beszélnünk se kelljen.Kb egy óra múlva már alig voltunk a terepen. Rosával sok embert kilőttünk, de sem a bátyám sem Liamet nem találtuk sehol. Ahogy haladtunk a játékidő vége felé kiszúrtam mind a kettőt. Elmutogattam Rosának, majd bekerítettük őket és céloztunk.
A hátamon és a lábamon csípő és éles fájdalmat éreztem, majd felkiáltottam. Rosa szintén. Egymásra néztünk , majd körbe. Mögöttünk két csaj állt, akiknek a pasiját én lőttem ki. Mikor megfordultam újra rám célzott és lőtt. Eltalálta a kezem, a hasam és a mellkasom. Dühösen néztem le, majd a csajokra. Már épp lőni akartam, mikor megláttam, hogy a bal oldali csajon megjelenik négy színes paca. A hátam mögül jöttek. Aztán a másik csajon is lettek pacák. Hátrafordultam, a bátyám és Liam tartották a kezükben a fegyvert célra tartva. Mosolyogva néztem a csajokra, akik elborzadva, hisztisen néztek egymásra, majd ránk.Mikor visszaértünk a helyszínre a két csaj épp azt ecsetelte, hogy miként lőtték ki őket. Vicces volt.
Mikor levettük a védőruhát megnéztem a foltjaimat. Elég pirosak voltak, tuti belilulnak. Rosáé sem volt valami szép. De hát, nem lehetünk mindig mi a győztesek.
YOU ARE READING
A bátyám barátja
Short Story[{^^BEFEJEZETT^^}] Sziasztok! Ez az első publikált írásom. Remélem tetszeni fog. :) 18+-os történet! 🔞🔞🔞🔞 A történet arról szól, hogy van egy lány, Elena, akinek van egy bátyja Diego...és Diego-nak van egy legjobb barátja, aki nagyon sármos és...