Ránk sötétedett mire valamennyire le tudtam nyugodni. Ott ültünk ketten a tök sötét házban, egyedül a konyhából szűrődött be valami fény.
Eddig egy szót sem váltottunk egymással. Csak ültünk és csendben voltunk.- Hogy érzed magad? - kérdezte. A hangja még mindig dühös volt.
- Jobban, hogy veled vagyok. - vonok vállat, majd ránézek.Ő is rám nézett. Letörölte a könnycseppeket az arcomról, majd adott a homlokomra egy puszit. A szemei forrtak a dühtől. Az arca megkeményedett, az állkapcsa összeszorítva. Kimásztam az öléből, majd a konyhába mentem. Levettem két poharat, megtöltöttem őket, majd visszamentem. Maga elé meredve, mereven bámulta a sötét kandallót. Az egyik a combján pihent ökölbe szorítva, a másik szintén ökölben a szája előtt.
- Idd meg, kérlek! - mondom csendesen. Rám nézett, elvette a poharat és egy szuszra lehúzta. - Kérsz még?
- Nem. - mondta de rám sem nézett. - Gyere ide! - mondta miután leültem mellé.
- Fázok! - mondtam, majd hozzábújtam.
- Óh, a fűtés! - csap a fejéhez. - Ne haragudj, mindjárt bekapcsolom. - azzal felállt és kiment a házból.Jó darabig nem jött vissza. Talán elment sétálni vagy lehiggadni. Addig én felmentem és felvittem a cuccunkat a szobába. Az emlékek megrohamoztak, és fájtak. Elpityeregtem magam, de nagy levegőt vettem és bementem a szobába. Épp abban a pillanatban hallottam meg a nevem, mikor letettem a táskákat a földre.
- Elena! - kiabálta. Talán, mintha kétségbeesett lett volna a hangja.
- Fent vagyok! - kiabáltam vissza, majd hallottam ahogy dübörgő léptekkel jön fel. - Itt vagyok. - álltam be az ajtóba.
- Már azt hittem... - rázta meg a fejét. - Mindegy... - a fejéhez kap és beletúr a hajába.
- Minden rendben? - kérdezem tőle, s megfogom felemelt keze felkarját.
- Nem! - rázta a fejét. - Semmi sincs rendben.Rám nézett. A tekintete zavart volt és dühös. csillogott, de most a dühtől. Alsó ajkába beleharapott, a kezeit zsebre dugta, a nyakát behúzta, komor és barátságtalan volt a tekintete.
- Tudod... Amikor megláttalak azzal a faszfejjel... Először lesokkoltam, aztán mikor megcsókolt, elborult az agyam. - vallja be. - Ha nem szedsz le róla, szerintem megöltem volna. - lehajtotta a fejét. Odaléptem hozzá és megfogtam a kezét. - De mindez nem érdekel. - néz rám. - Az érdekel, hogy te jól vagy e. - mondja, majd a kezeivel megfogja a felkarom.
- Nem. Egyáltalán nem vagyok jól. - rázom meg a fejem és újra pityeregni kezdek.
- Sajnálom. - magához húz és átölel szorosan. - Előbb kellett volna bemennem. Nem szabadott volna ennyit várnom.
- Nem a te hibád. Erről nem tehetsz. Próbáltam ellenállni, de nem sikerült. Olyan erősen és keményen nyomott a szekrényekhez... - elsírtam magam újból.Még szorosabban ölelt. A keze a fejemen és a hátamon nyugodott. Hallottam, ahogy gyorsul a légzése, így lenyugtattam magam, mielőtt még idegesebb lesz majd. Elhúzódtam tőle és az arcát figyeltem. Idegesség és düh uralkodott szép vonásain. Megfogtam az arcát és a homlokom az övéhez nyomtam.
- Örülök, hogy veled vagyok. Itt és most. Az itt történtek ellenére is. - elhúzódik, majd az idegesség eltűnik az arcáról és helyébe szomorúság költözik.
- Örülök, hogy ezek ellenére is eljöttél ide. Fontos vagy nekem, ahogy ez a hely is. - azzal megfogta az arcom két oldalát és lassan megcsókolt.Először csak apró és kisebb csókokkal halmozta el az ajkaimat, majd egyre nagyobbak és hosszabbak lettek. Belemerülve a csókba kezdett feltüzelni. A légzésünk felgyorsult és faltuk egymás ajkait.
Tudom, elég abszurd, hogy szinte megerőszakoltak az iskola folyosóján és most még is vágyom a szexre. Nem értem én sem.
Hirtelen a fenekem alá nyúlt és felkapott az ölébe, majd az ágy felé vette az irányt. Lassan leengedett, majd mikor leültem elhúzódott tőlem.- Biztos akarod? - néz rám lihegve. A szemei tüzeltek.
- Igen. - leheltem. Azzal magamhoz húztam.Elkezdtem lehúzni a pólóját, ő pedig segített egy kicsit. Aztán a nadrágja övét, majd a gombot és a sliccet, végül lehúztam róla a nadrágot. Levette a zokniját, majd a boxerhez nyúlt, de meggondolta magát. Én feljebb kúsztam az ágyon, ő felmászott hozzám, majd lehúzta a pulóverem. Pánt nélküli melltartómat meglátva elmosolyodott, aztán tüzesebben csókolt tovább. Közben kigombolta a nadrágom, majd lehúzta rólam és ledobta a földre a többihez. Fölém hajolt és úgy csókolt, majd rátért a nyakamra és az államra. Apró nyögések hagyták el a szám, ahogy haladt végig a nyakamon. Elért a mellkasomig, majd le a mellemig, a keze hátrakúszott és kikapcsolta a melltartómat, majd lassan leemelve megcsodálta a melleimet. A tekintete perzselt, ahogy végigszántott.
- Ezek már hiányoztak! - mondta, majd a kezébe fogta a mellem és a szájával rátapadt a mellemre és a bimbómat kezdte izgatni.
Felkuncogtam, majd a kezeimet a fejem felé emeltem. Sóhajok és nyögések tömkelege szakadt ki belőlem. Annyira felizgatott, hogy nem bírtam már magammal. A csípőm hullámzani kezdett, ő kicsit közelebb hajolt, így összeért a csípőnk, én hozzányomtam az enyémet mire felnyögött. Miután épp eléggé felizgatta a bimbóimat áttért a bordáimra és a hasamra. Mikor elért a bugyim aljáig megállt és felnézett rám.
-Biztosan szeretnéd? - kérdezte rekedten.
- Csak csináld! - nyögtem és beharaptam az alsó ajkam.Erre szélesen elmosolyodott, majd két oldalt megfogta a bugyim és egy mozdulattal lehúzta rólam. Apró csókokat adott a szeméremdombra, majd a nagyajkakra. Megremegtem alatta és kicsit hangosabb nyögés hagyta el a számat.
- Imádom ezt a hangot! - mondja rekedt hangon, majd nekiállt a nyelvével izgatni a csiklómat.
- Ó... Istenem... - sóhajtottam. Enyhe fájdalmat éreztem, mire felszisszentem és felemeltem a fejem, hogy megnézzem mit csinál.
- Nagyon fájt? - néz rám kérdőn.
- Csak kicsit. Mit csináltál? - néztem rá kérdőn.
- Az ujjaimat használtam. - azzal megmutatta a mutatóujját és középső ujját. - Csinálhatom?
- Persze, csak finoman. - bólintottam és visszahanyatlottam.Az ujjai és a nyelve eggyüttes használatával remegve és hangosan nyögve jutottam el a csúcsra. Mikor fölém hajolt az ujjait bedugta a számba és leszopogattam magam róla. Közben a kezemmel megérintettem a nemiszervét. Már elég duzzadt, kemény és merev volt.
- Feküdj le! - utasítottam.
Lefeküdt, majd lehúztam róla a boxerét. Férfiassága most mintha nagyobb lett volna, mint emlékeztem rá. Először a számmal és a kezemmel kényeztettem, majd ráültem és fel - le mozogtam rajta. Megfogta a derekam és besegített kicsit. Aztán feljebb emelkedtem és a segítségével magamba csúsztattam. Nem volt kellemes érzés, de annyira rossz sem. Kicsit jobb volt, mint legelőször. Lassan mozogni kezdtem, a kezei a combomon pihentek, majd felkúsztak a csípőmre. Kicsit begyorsítottam, de ez még fájt, így próbáltam eltalálni egy olyan ütemet, ami még nem fáj, de neki is jó. Végig a szemembe nézett, egy pillanatra sem vette el a tekintetét. A kezei fel - le simítottak végig a testemen. Finoman belemarkolt a mellembe és a fenekembe is. Végül egyszerre mentünk el.
YOU ARE READING
A bátyám barátja
Short Story[{^^BEFEJEZETT^^}] Sziasztok! Ez az első publikált írásom. Remélem tetszeni fog. :) 18+-os történet! 🔞🔞🔞🔞 A történet arról szól, hogy van egy lány, Elena, akinek van egy bátyja Diego...és Diego-nak van egy legjobb barátja, aki nagyon sármos és...