115

1.8K 61 7
                                    

115

Sevgilin ile birlikte uyuyorsunuz ve senin üzerin açılıyor. Soğuk olduğunu hissedip sevgiline sarılıyorsun. O da bunu hissedip uyanıyor ve sana bakıyor.

Jungkook
Senin ona sıkıca sarılmandan dolayı gözlerini açmış ve biraz titreyen seni görmesiyle hemen doğrulmuş ve üzerine yorganın çoğunluğunu örtmüştü.

Yoongi
Sen ona sarıldıktan sonra gözlerini açar ve üzerinin açık olduğunu gördüğü zaman sana biraz kızar ve üzerini örterdi.

Taehyung
Sen ona sarılmadan önce uyanırdı. Üzerindeki yorganı o da attığı için yorganın bit kısmını sana bir kısmını kendisine örterdi.

Jimin
Sen ona sarıldıktan sonra hemen uyanıp sana bakardı. Seni uyandırırdı ve iyi olup olmadığını sorar ve üzerini sıkıca örterdi.

Jin
Sen ona sarıldıktan sonra üzerine tüm yorganı örtüp ayağa kalkar ve size sıcak bir şeyler yapmak için mutfağa giderdi.

J-hope
İkinize ait olan yorganı sana örter ve kendisine başka bir yorgan örterdi. Seni sıkıca sarar ve ısıtırdı.

Namjoon
Üzerine hırka giydirirdi ve üzerini sıkıca örterdi. Ardından sana su verirdi ve iyi olduğunu anlayana kadar seninle ilgilenip uyumazdı.






KİTAPLARIMIN TÜM HAKLARI BANA AİTTİR! EĞER BAŞKA BİR MECRADA VEYA SİTEDE GÖRDÜYSENİZ BANA HABER VERİN LÜTFEN!

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin