36
Bölüm Şarkısı: BTS - Butterfly
Kim Namjoon
*Ne biliyor musunuz ?
Ön yargı.
Nedir joon'dan nefret etme sebebiniz ?
Ne bu ön yargı ?
Tipinden mi ? Gayet yakışıklı sempatik biri
Ön yargı mı ? Zaten her şey içine giriyor ama...Kim Namjoon olmak zor.
Cidden zor
Lider olmak herkesin başı olmak sorumluluğun artması çok zor.
O sadece küçükken bazı talihsizlikler geçirmiş büyüyünce hayallerini gerçekleştirmiş biri hayallerinin peşinden giden ve bunu en iyi ve başarılı bir şekilde yapan biri.6 güzel adamın neredeyse yönetmenliğini yapan biri o
Kötü biri değil V'nin de dediği gibi birini sevmiyorsanız diğerlerini sevmeye army'im diye ortalıkta dolaşmaya hakkınız yok.
Tanısanız çok ama çok seveceğiniz biri
Ama işte ön yargı yok mu !
Ama siz kırın ön yargılarınızı bi düşünün neden bu çocuğu sevmiyorlar diye neden diye bir araştırın merak edin sorun soruşturun
En önemlisi unutmayın ki o da bir insan kalbi var ağır sorumlulukları var kalbi kırılabilir bir zaman sonra çökebilir yorulabilir.
***Antilerin köstek olmaları bir kenara bari army'ler - fanlar siz yapmayın gerçekten
Ve de önemli olarak bu söylediklerimi şimdi okursunuz iki dakika sonra unutursunuz bir düşünün İnan'ın sizi yormaz düşünmek
Teşekkürler.*^^
Kim Namjoon olmak zor
Fanların var hayranların var ve de antilerin
Düşünsenize küçükken bir sürü talihsizlikler geliyor başınıza yaşama şansından tutun her şeye kadar sonra idol olmak istiyorsun büyüyünce de hayalini gerçekleştirmek.
Büyüyünce bir şekilde bir sürü zorluklarla (bildiğimiz-bilmediğimiz onlarca şey) idol oluyorsun ortamı pek bilmiyorsun kim nedir içi nasıldır iyi gördüğün kötü mü çıkar kötü görünen iyi mi ? Küçüksün staj görüyorsun bir şirkette çabalıyorsun çalışıyorsun hayallerin için en iyi ve başarılı bir şekilde gerçekleştirmek için.
Başarıyorsun idol oluyorsun zorluklarla grup kuruluyor yedi kişilik ve sen lider oluyorsun.
Onca şeyin zorluğunu çabaladığını çalıştığını saymadan bir sürü ton daha biniyor üstüne ses çıkartamıyorsun kabulleniyorsun ve lider oluyorsun grubun başısın en iyi İngilizce diline sahip sende olmak zorunda konuşmalar vs hepsi sende bir sürü yük geliyor tekrar.
Yılmıyorsun hala çabalıyorsun her zaman umut vardır sonuçta diyerek
Zorluklarla ünlü oluyordun Grubun hepsi aynı zorlukları çekmedi elbet biri az biri daha çok ama hemen hemen aynı.
Kardeş oluyorsunuz yıllar boyunca hep omuz omuza el ele oluyorsunuz ayrılmıyorsunuz ne yaparsanız hep birlikte yapıyorsunuz.
Ve onca çabaladığını şeylerin boşa gittiğini düşünüyorsun çünkü antilerin çıkıyor grupta ve kendine kötü yorumlar acımasız yorumlar beğenmemeler geliyor onlarca bu yola her şeyi göz alarak geldiğini tekrar kendine hatırlatıyorsun çalıştın çabaladın kötü yorum uğruna mı vazgeçeceksin her şeyinden ? Asla.
Önemsemiyorsun kötü yorumları vs. Önüne bakıyorsun iyi yorumları görüyorsun sevenlerinizi sevenlerini görüyorsun normal biriyken milyonlarca hayranın oluyor bir anda tabi bir anda değil ne çektiğini bir kendin biliyorsun sonuçta sonra ölüm tehditleri alıyorsun öldürüleceksin! Hemde sırf hayallerinin peşinden gittin diye
Takmamaya çalışıyorsun ve bir şekilde ilerliyorsun yoruluyorsun çabalıyorsun bitiyorsun artık ruhun yoruluyor normal tempodan en yükseğe çıkmak gibi sanki birden yüz'e çıkmış gibi hissediyorsun bitiyorsun yoruluyorsun.
Ama çabalamak zorundasın bırakamazsın kendin bırakmayı düşünsen annen baban kardeşin ? Grubun kardeşlerim dediğin insanlar fanların ? Armyler ne olacak ?
Dayanıyorsun her yüke dayanıyorsun İnsan üstü güçle hemde.
Çabalıyorsun yoruluyorsun düşüyorsun kalkıyorsun çalışıyorsun yorulurken kalkıyorsun çalışıyorsun haftalarca yorulmadan çalışmaya devam ediyorsun çünkü zorundasın dönüşün yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...