146

1.7K 50 33
                                    

İSTEK:
Biasın gibi bir grupta idolsün, biasın ile de sevgilisin. Şirketin fazla katı ve fazladan çalıştıran bir şirket. Bir gün sabaha kadar çalıştırıyorlar ve şirketten çıkamıyorsun. Sevgilin seni şirketten alıp eve götürmek için şirkete geliyor, görevliler buna izin vermiyor ve seni biraz daha çalıştırıyor.

Jungkook
Seni şirketten almaya geldiğinde dışarı çıkman için mesaj attı. Mesajı görüp dışarı çıktığında ise sizi kontrole sen görevli yanına gelip çıkamayacağını daha çok pratik yapmanız gerektiğini söyledi. Sende mecburen içeri girip pratik yapmaya devam ettin. Tam 1 saatin ardından jungkook içeri girip senin olduğun kata girdi ve müzik sesi olan odaya girdi. Seni perişan halde gören sevgilin seni kucağına aldı ve ne olursa olsun diyerek dışarı çıktı.

Yoongi
Görevli seni içeri zorla götürünce engel olmaya çalışmıştı ama sen izin vermeyip içeri girmiştin. Yarım saat kadar bekledikten sonra güvenliği atlatıp içeri girmeyi başardı. 3. Kat 48. Nolu kapıya ulaştı ve içeri girdi. Seni ve grup arkadaşlarını gördü, yere oturmuş su içiyordun ve çok terlemiştin. Ceketini çıkartıp omuzlarına koydu ve seni ayağa kaldırdı.
"Hemen buradan gidiyoruz."

Taehyung
Buradan seninle birlikte çıkacağını ve sen çıkana kadar burada olacağını söylediği için, için rahattı. Grup arkadaşlarınla pratik yapıyordun ve çok yorulmuştun. Sevgilin içeri girmek istemişti ancak güvenlikler izin vermediği için sinirle plan kurmaya başladı. Yoldan geçen bir adama sorun çıkarması için para vermişti, ardından ise adam sorun çıkarınca güvenliğin biri onun yanına geldi. Diğeri ise içeri girmişti biri çağırdığı için. O da fırsat bilip içeri girdi ve koşarak senin olduğun odaya girdi. Senin ceketini giydiğini gördü ve hızla kolunu tuttu. "Hemen benimle gel! Seni buradan kaçırıyorum!"

Jimin
Seni almaya gelmişti ve sana çiçek Buket'i de hazırlatıp almıştı. Ancak seni tekrar içeri aldıkları için senin için endişelenmişti ancak yine de beklemeye devam etmişti.
Seni tam 1 saat beklemişti ancak ne giren vardı ne de çıkan. İçeri girdi ve senin olduğun odaya girmek istediğinde güvenlik izin vermedi. Orada bağırıp olayı çıkartınca içerideki dans hocanız ve grubunla birlikte sen çıkmıştın.
"Jimin, ne oluyor?"
"Seni almaya gelmiştim, seni fazladan çalıştırmaya hakları yok!"
"Bende gitmek için yanına geliyordum, ayrıca ben bir idolüm senin gibi ve onlar ne derse olur."

Jin
Dans hocandan senin adına izin almaya çalışırdı ancak dans hocası izin vermezdi. Sen ve hocan yukarı çıkıp grup arkadaşlarınla birlikte pratiğe devam ettiniz. Jin seni bekleye bekleye sıkıldığı ve endişelendiği için seni aradı. Sende kendini beklememesini ve gitmesini söyledin. Ancak o seni dinlemeyip bekledi. Uzun sürenin ardından dışarı çıkan seni görüp yanına doğru ilerledi ve burada olduğunu sana belli etti.

J-hope
Sen gittikten sonra uzun süre seni beklemişti ancak sen ne onu aramıştın ne de dışarı çıkmıştın. O ise sana mesaj atmıştı ancak sen hâlâ çalıştığını söylemiştin. Hemen dışarı gelmen gerektiğini söylemiş ve seni korkutmuştu. Sende izin alıp aşağı indin ve arabada olan sevgilinin yanına oturdun.
"Sevgilim ne oldu? İyi misin?"
"İyiyim! Sadece bu küçük bir oyundu, hazır ol seni kaçırıyorum!"

Namjoon
Sevgilin senin için restorandan özel yer ayırtmıştı ancak senin işin vardı. Yeni şarkınız için kayıt almanız gerekiyordu. Seni odanın dışından izliyordu, cam olduğu için seni rahatlıkla görebiliyordu. Kayıt alıyordunuz ve sevgilini görünce daha da motive oluyordun. Rezervasyonunu ise yarın akşama erteleyip seni beklemişti.

Kaçıncı sınıfsınız?

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin