İsteklerinizi yorumlara yazınız
ve de isminizin etiketlenmesini isteyip istemediğinizi yazınız. 💜BTS'in sporda oynadığı tepki
Jungkook:
Kesinlikle antrenmana yardım ederdi ve muhtemelen oynadığın her neyse iyi olurdu. Siz ondan daha iyi olduğunuzda şaşırır ve gurur duyardı. Dinleyebilecek herkese övünecek. Oynarken seni mutlu izlerdi.
"Kesinlikle muhteşem! En yüksek puanları aldın. "Suga:
Aşırı heyecanlı ya da mutlu olmazdı, ancak sizi desteklediğinden emin oldu. Anladınız çünkü sürekli meşguldü, bu yüzden onu kalabalığın içinde görmek çok önemliydi. Mümkünse her zaman oyunlarında olduğundan emin olacaktı.
"Vay canına, gerçekten iyisin."Taehyung:
Tüm yüzünü boyayan ve üzerinde 1 numara olan bir köpük parmağına sahip olan o olurdu. Biraz utanç verici ama aynı zamanda eğlenceli olurdu. Süper destekleyici olurdu, gerektiğinde seni güldürürdü.
"Y/N Bunu aldın! "Jimin:
Bu küçük bebek bu konuda çok destekleyici olurdu. Her türlü olayda pratik yapmanıza ve destek vermenize yardımcı olmak ister. Seni izlerken sürekli gülümserdi, sadece sevdiğin bir şey yaptığını görmekten mutlu olur.
"Y / N BU BU! SENİ SEVİYORUM!"Jin:
Takım anne diyebilir misin? Ekibi desteklemekten, destek vermekten, aslında eğitime yardımcı olmaktan veya atıştırmalıklar hazırlamaktan mutluluk duymaktan mutluluk duyacaktır. Neredeyse yakınlaştığını düşünmeye başlayacaktın.
"Sadece yardım etmeyi seviyorum. Niye ya? Kıskanç mısın?"J-hope:
Seni her zaman neşelendirir, kazanır ya da kaybederdi. Koltuklara bakmak ve çığlık attığını görmek ve bir şekilde diğerlerini neşelendirmek için çok rahat olurdu. İnsanları heyecanlandırmak onun işiydi.
"İnanılmaz tatlım yaptın!"Namjoon:
Destek olmak ve yardım etmek isterdi, ama ona izin vermediniz. Onun yardım etmesini istemediğin gerçek değildi, kendine zarar verebileceği gerçeğiydi. Onu yalnızca top toplarına (softball / beyzbol topu) yardım etmek için bir yarasa kaparken ve ardından kazayla kendisine vurarak görebilirsiniz.
"Bebeğim, yardım etmeme izin ver. Söz veriyorum incinmeyeceğim. "Alıntı yapılan yer: Tumblr=bangtancinnamonbun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...