112

1.7K 54 5
                                    

112

İSTEK:
Biasımız mafya ve biz onunla sevgiliyiz. Biasımız işleri için dışarı çıkıyor ama eve geç geldiği için onu özleyip geldiğinde koşarak ona sarılıyoruz.

(Şiddet temalı olmasın diye isteği küçük kısmını sadeleşirdim ama değiştirmedim ♥︎)

Jungkook
Saatlerdir onu beklediğin için çok endişelenmiştin. Mafya olduğu için her an ona ne olduğunu, kimin ne yapabileceğini tahmin edemiyordun. Kapının açılma sesini duyunca hemen kapıya doğru koşup onu gördüğünde kollarını Özlem'le sardın.
"Seni çok merak ettim neden haber vermedin?" Kokusunu içine büyük bir Özlem'le çekerken aklındaki soruyu sordun.
"Seni endişelendirdiğim için üzgünüm güzelim, bir daha asla böyle olmayacak."

Yoongi
Geç kalmadı normal bir durumdu çünkü genelde işlerini gece yapardı. Ama saat gecenin 5'i olmuştu ve hâlâ gelmediği için onu çok merak etmiştim. 10 kere aramış ve 20 kede mesaj çekmiştim aam hiçbirine yanıt gelmemişti. Kapının sessizce açılmama sesiyle bakışlarımı kapıya yönelttiğimde sevgilimi gördüm. Hemen koşup sıkıca sarıldım şaşırmış olacakki öylece kaldı.
"Meraktan öldüm! Seni aradım mesajlar attım neden bakmadın!" Onu gördükten sonra iç rahatlığıyla yaptığı hatanın nedenini sordum.
"Telefonumun şarjı bitmişti sevgilim. Ben uyuduğunu düşündüğüm için telaşlanmadım ama seni üzdüğüm için özür dilerim."

Taehyung
O genelde bu tür pis işlerini kimsenin görmemesi için akşama bırakırdı. Tüm gün onu beklemiştim ama gelmemişti sadece geç geleceğini söylemişti.
Televizyon açıktı ama bakmıyordum bile. Kapının sesli bir şekilde açılmasıyla gözlerim oraya döndü. Hemen ayağa kalktım ve yorgun görünen sevgilimin yanına gidio yavaşça ona sarıldım. Kapıyı örttü ve kollarını belime doladı.
"Seni çok özledim güzelim." Kısık sesiyle konuşmuştu.
"Bende seni sevgilim."

Jimin
Sevgilinin mafyalığı bırakmasını istesen de bu işler öyle kolay değildi. Bu olay seni oldukça rahatsız ederken sürekli sevgilini düşünüyordun o sadece senin yanındayken güvende gibi hissediyordun. Her zaman kimi öldürdü biri ona silah mı doğrulttu diye düşünmeden edemiyordum. Kedimizin kapıya doğru koştuğunda sevgilimin geldiğini anlayıp ayağa kalktım.
Üzerinde siyah ceket ile ardından yüzünü görmemle hemen koşup kollarımı sardım. Yıllardır görmemiş gibi büyük bir Özlem'le.
"Eğer bir daha beni habersiz bırakırsan seni döverim park jimin!"
"Oh! Üzgünüm güzelim aklımdan çıkmış. Artık nereye gidersen gideyim sana haber vereceğim!"

Jin
Elimdeki elmadan bir ısırık daha alıp masanın üzerine bıraktım. Köpeğimiz şeker'in acıktığını anlayıp kabına köpek maması döktüm ve yukarı yatak odamıza doğru yürüdüm. Neredeyse sabah olacaktı ama hâlâ sevgilim gelmemişti o başının çağresine bakabilirdi ancak onu düşünmeden edemiyordum.
Dış kapının açılmasıyla bacağımdaki yastığı yatağa fırlatıp merdivendenlerden inmeye başladım. Sevgimi görmemle hemen ona sarıldım, afallamıştı ama hiçbir şey söylemeden öylece kalmıştı.
"Öyle bir işin içindeyken seni aramak istemedim çünkü uyuduğunu düşünmüştüm."
"Önemli değil sevgilim."

J-hope
Yine geç kalmıştı. Her zaman vaktinden biraz daha geç kalırdı ancak bugün tüm vakitleri geçmiş ve hâlâ gelmemişti. Mafya olmanın zorluklarını (reklam! Saklı Aşk kitabıma bakmayı unutmayın arıza severler!) çok iyi biliyorum. Buna dayanmak zorundayım, bunlara göz yummak zorundayım, canımı sıkmamak zorundayım sevgilim için. Ona kızdığım zamanlar oluyordu ancak bu bataklıktan çıkmak kolay değildi.
Zili çalması ile ayağa kalkıp kapıyı açtım dışarı soğuk olduğu için içeri girmesine izin verip kapıyı kapattım ve sıkıca sarıldım.
"Seni böyle beklettiğim için, üzdüğüm için çok özür dilerim. Böyle olmasını-"
"Şşt. Ben halimden şikayetçi değilim sevgilim sen varsan ben heryere giderim her şeyi yaparım."

Namjoon
Yine birilerini öldürmeye gittiğini biliyordum. O kötü biri değildi sadece kötü insanları yok ediyordu. Bunu kendime söylesem de içimden bir düşünce onun kötü biri olduğunu söylüyordu. Bunu düşünmemeye çalışsam da başarılı olamıyordum.
Yine onu beklerken izlediğim bir filmi durdurup tekrar açtığım bir zaman diliminde onun kapıyı açıp sessizce içeri girdiğini görmemle ayaklanıp hemen ona sarıldım. Bu öylesine bir sarılma değildi, birikmişlerin dışarı atıldığı bir sarılmaydı.
"Beni beklerken her zaman böyle durumlara düştüğün için üzgünüm. Seni çok seviyorum ve seninle gurur duyuyorum."
"Bende seni seviyorum sevgilim. Düştüğüm bir durum yok sadece sevdiğim adamı bekliyorum ve bu çok güzel bir duygu.


Halsey Türk birinden hamileymiş kanksss

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin