164
Seni seven adamın kolların ağlarsın.
Finale son 6
BU KİTABIMI SEVDİYSENİZ 2. KİTABIM ÇIKTI! PROFİLİMDE!!
Jungkook
Sevgilinin seni aldatması ile ona tokatı basıp arkadaşın Jungkook'un yanına geldin. Omzuna yaşlandın ve hiç durmayan göz yaşlarını akıtmaya başladın.
"Jungkook, biz birbirimizi çok seviyorduk. A-ama o beni aldattı!"
"Ben her zaman yanındayım, o şerefsiz için ağlama! Eğer bana bir şana verirsen çok mutlu oluruz.Yoongi
Kedinin ölümü ile dağılmış ve sanki kendi çocuğunu kaybetmiş gibiydin. Arkadaşın olan Yoongi yanına gelip sana destek oluyordu.
"Yoongi onsuz ne yapacağım? O benim tek ailemdi."
"Ben varım Y/N, ayrıca ben o hissi çok iyi bilirim."
Yoongi'ye daha çok sarılmış ağlıyordun.
"Yoongi her zaman benim yanımda olur musun ?"
"Olurum güzelim, her anında."Taehyung
Arkadaşının ani ölümü seni yıkmıştı. Onu çok seviyor ve ona çok değer veriyordum ama o kaza sebebiyle vefat etmişti.
"Tae, sence o iyi bir yerde mi?"
"Tanrı şahidim olsun ki o iyi bir yerde Y/N. Biliyorum zor ama ben senin yanındayım."
"Her anımda yanımda olduğun için teşekkür ederim Tae." Kollarını beline sardın ve başını omzuna koydun.
"Y/N izin ver ben gerçekten her anında yanında olayım."Jimin
Kardeşinin gülerek yanından ayrılıp bir daha geri dönmediği 6. Gün.
Üniversite için uçakla gittiği günde kaza yapıp bir daha dönemedi.
"Jimin o benim biricik kardeşimdi, heyecanla gitti neden böyle olmak zorunda?" Artık zor akam göz yaşlarını silip seni kendine çekip sarıldı.
"Y/N bu zaman zor geçecek. Sana diyebileceğim çok şey yok. Sadece gerçekten yanımda ne istiyorsan onu yap çünkü ben bir daha yanından asla ama asla ayrılmayacağım."Jin
Üniversite sınavını 2. Kez kazanamadığın için ailen üstüne çok geliyordu ve artık hiçbir şey başaramadığını hissettin.
"Jin neden böyle oluyor bilmiyorum. Ben sadece aileme layık bir kız olup üniversite kazanmak istiyorum. Ben artık hiçbir şeyi beceremiyorum, ben aptal mıyım?"
"Güzelim o da ne demek? Sen gayet akıllı ve çok güzel bir kızsın. Sadece ben senin kafanı çok meşgul ediyorum ve yeterince dersini çalışamıyorsun. Şimdiden sonra seni rahatsız etmeyeceğim ama benden ayrı kalmana da izin vermeyeceğim."J-hope
Platonik olduğun çocuğun bir kızla sevgili olduğunu öğreneli sadece 2 saat olmuştu.
Bu süre zarfında seni seven ama bunu bilmediğin adamın kollarına göz yaşı döküyordun.
"Artık o piç yüzünden ağlamanı istemiyorum! İki saattir o değersiz için ağlayamazsın!"
"Hope ben onu yıllardır seviyorum, o beni görmedi bile!"
"Sende onu bir kenara bırakıp seni seven insanı gör artık!"Namjoon
Babanın kalp krizi geçirdiğini öğrendiğin an yanında Namjoon vardı ve birlikte hastaneye gitmiştiniz. Durumunun ciddi olduğunu öğrendikten sonra kafanı Namjoon'un omzuna yaslayıp ağlamaya başlamıştın. Baban çok kıymetliydi ve onu kaybetmek istemiyordun.
"Namjoon lütfen iyi olacağını söyle, onsuz kalmayacağımı söyle." Hayal kırıklığı içinde, sessizce konuştun.
"O gerçekten iyi olacak Y/N, o seni bırakıp hiçbir yere gidemez. Lütfen toparlan ve her zaman senin yanında olacağımı da iyi bir şekilde kavra. Ben senden gitmeyecek sayılı kişilerdenim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...